před rokem
Dobře, Scotte M. Oceňuji vaši odpověď. Provedu. Děkuji mnohokrát!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
0
Dobře, Scotte M. Oceňuji vaši odpověď. Provedu. Děkuji mnohokrát!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
Oz win casino no payout.Lže jak otevřít další účet a říkal jak nemůže dostat výplaty.Jak je možné že si otevřu více účtů když nikdy nepošlu žádné dokumenty na jeho adresu .A není možné aby někdo měl moje doklady moje selfie nebo můj účet za poslední 3 měsíce. Jak pak mohou říct, že otevřít více účtů. A proč jen toto řeklo toto nedůvěryhodné kasino, proč to nikdy neřeklo například některá velká kasina jako bet365 nebo unibet nebo pokerstars. Jak lze otevřít více účtů a odeslat více dokladů Nemám 5 různých občanských průkazů.Mám 1.
Když se zeptáte, pošlete mi datum a e-mail, kam poslat a ověřit můj účet několikrát, žádná odpověď.
Jsem youtuber a zajímalo mě, jak může toto podvodné kasino fungovat, když udělám tyto triky.
Oz win casino no payout.He lie how open more account and said how not can got payouts.How is possible that I open more accounts if never send any documents to he adress .And not possible that some other person have my documents my selfie or my bill in last 3 months.How then they can say that open multiple accounts.And why only this said this not trusted casino why this never said for example some of big casinos like bet365 or unibet or pokerstars.How cna open multiple accounts and send multiple documents I not have 5 different ID card.I have 1.
When ask that send me date and email where send and verify my account multiple times no have answer.
Im youtuber and interested me how this scam casino can operate if make this tricks.
Co takhle podat stížnost? Pokud jste přesvědčeni, že kasino selhalo ve spravedlnosti, je to krok, který stojí za to! Je to zdarma, zjistěte, co můžete očekávat v této příručce, prosím:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Jen nápověda: ověření je proces, který kasinu umožňuje najít možná porušení účtu, ale to neznamená, že je třeba ověřit všechny více účtů. Pravděpodobnější je, že všechny účty jsou nalezeny v okamžiku, kdy jeden „ze skupiny" prochází ověřením.
Taky být tím "youtuberem" v tomhle nemá žádný význam 🙂
Přeji rychlé, ale spravedlivé řešení!
How about submitting the complaint? If you are convinced the casino has failed in fairness, this is a step worth taking! It's free, learn what to expect in this guide, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just a hint, though: verification is the process that allows the casino to find possible account breaches, but it does not mean that all multiple accounts need to be verified. More likely, all accounts are found the moment one "of the group" undergoes the verification.
Also, being the "youtube" has no meaning in this 🙂
I wish you a quick yet fair resolution!
Chápejte vás, ale jak může kasino říct, že má více účtů, když to není pravda. Poprvé se zaregistruji a pošlu své dokumenty a on mě odmítne. Dokumenty jsou dobré, ale řekl, že mají více profilu, co není pravda. Pak kasino může říci za každého osoba, která má více účtů a když osoba požádá o vysvětlení, nic se nestane. Řekl to, že žádná výplata mi klasická lež. Četl jsem na různých fórech, že tato věc kasina dělají mnoho triků.
Understand you,but how casino can say that have multiple accounts if this not true.I first time register and send my documents and he rejects me.Documents is good but he said that have more profile whats not true.Then casino can say for every person that have multiple accounts and when person ask for explain nothing not happens.He said this that no payout me classical lie.I read in different forums thats this thing casinos do many tricks.
Chápu váš pohled. Ale myslím, že Radka to vysvětlila docela dobře, co se ověřování týče. Samozřejmě není hezké nedostávat od kasina žádný důvod, takže pokud jste si vědomi toho, že jste nic neporušili a nemáte více účtů, nejlepším krokem by bylo podat stížnost zde:https ://casino.guru/complaints/all
Zkusíš to?
I understand your point of view. But I think Radka has explained it quite well as far as verification is concerned. Of course, it's certainly not nice not to get any reason from the casino, so if you're aware that you haven't violated anything and you don't have multiple accounts, the best step would be to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Are you going to try it ?
Ano, podávám svou stížnost, ale myslím si, že mi nikdo nepomůže. Scam kasino to dělá, když někteří vyhrají lžou a zavřou účet bez vysvětlení proč. Jen říkám, že tam nikdy nehraji a nikdy tam neposílejte dokumenty a jak pak může mít více účty. Pak může ozwin za každou výhru říct - hej, máte více účtů a jednoduše zavřít účty hráčů. Pro mě je to podvod a nikdy jsem neviděl, že by to fungovalo u jakéhokoli legálního bookmakera nebo kasina, protože nikdo jiný než já nemůže mít moje dokumenty, selfie, nebo moje bankovní zpráva za poslední months.How potom může mít více účtů?????
Yes I submit my complain but I think that nobody not help me.Scam casino this doing,when some win lie and close account with no explain why.I only whant say that never play there and never send documents there and how then can have multiple accounts.Then for every win ozwin can say -hey you have multiple account and simple close players accounts.For me this is scam and I never see that any legit bookie or casino work this thing,because nobody than me not can have my documents,selfie,or my bank report for last months.How can thhen have multiple accounts?????
Zkusme zpočátku nebýt skeptičtí. Zahájili jste stížnost , což je dobře, pokud říkáte, že si nejste vědomi toho, že jste udělali něco špatného. Může se stát, že někdo z domácnosti nebo někdo, kdo používá stejnou IP má účet v kasinu?
Chápu však, že to jistě není příjemná situace, ale náš tým se vám bude ze všech sil snažit pomoci. Nezapomeňte tedy aktualizovat svou stížnost nebo přeposlat relevantní důkazy Kristině.
Věřím, že se vše vyřeší a dobře dopadne. Pokud máte nějaké nové informace, dejte nám vědět.
Let's try not to be skeptical at first. You've started a complaint, which is a good thing, if you say you're not aware that you've done anything wrong. Could it happen that someone from the household or someone who uses the same IP has an account in the casino ?
However, I understand that this is certainly not a pleasant situation, but our team will do their best to help you. So don't forget to update your complaint or forward the relevant evidence to Kristina.
I have faith that everything will be resolved and turn out well. Let us know if you have any new information.
Jsem skeptický, protože jsem četl na jiných fórech a vidím, že kasina fungují takto. A vidím, že mnozí si stěžují, že to není opraveno. A vím, že velká a nejlepší kasina nefungují, něco dělají. V mé hlavě nemůže být jasné, jak je možné, že to bylo několikrát řečeno že je vše v pořádku a že je vše v pořádku a když přijde čas na výplaty, řeklo se, že máte více účtů. To je směšné, protože ne můžete vytvořit dva účty a poslat dvakrát dokumenty-logika. Nikdo tam nehraje než já používám vlastní mobilní telefon nebo notebook na hraní.Ano posílám stížnost a posílám den předem e-mailem a obrázkem ozwinových odpovědí.Velký problém je, protože kasino píše pouze to, jak máte více účtů a nikdy více odpovědí. A proč se tam agenti ptají na všechna pravidla a vše o hře řekl, že je vše v pořádku a posílám mé dokumenty. Po odeslání mých dokumentů to vypadá, že to vypadá, že mi pouze vezmete mé dokumenty. Ano, doufám, že mi můžete pomoci, děkuji za odpovědi.
Im sceptical because I read other forums and see that casinos work this things.And see that many complain not fixed.And I know that big and best casinos not work do thing thing.In my head not can be clear how is possible said couple times that all ok and that all good and then when come time for payouts only said you have multiple accounts.This is ridiculous because not can make two account and send two times documents-logic.Nobody not play there than me I use self mobile phone or laptop for play.Yes I send complaint and send day before in email and picture of ozwin answers.Big problems is because casino only write how you have multiple accounts and never more answers.And why then agents wich ask all rules and all about play there said that all ok and that send my documents.After send my documents problems start this looks like only whant take from me my documents.Yes I hope that you can help me,thank you for answers.
Vím, že to není příjemná situace a chápu, když se zlobíš. Pokud si však myslíte, že je z vaší strany vše v pořádku, tak doufám, že by se tento problém dal vyřešit.
Přesto bude vyžadovat, abyste Kristině odpověděli na otázky ve stížnosti, aby mohla ve vyšetřování pokročit.
Bylo by možné stížnost aktualizovat zde a odpovědět? Samozřejmě, pokud uslyšíte něco nového z kasina, neváhejte a dejte nám vědět.
I know it's not a pleasant situation and I understand if you're angry. However, if you think that everything is fine on your side, then I hope that this problem could be solved.
Nevertheless, it will require you to answer Kristina's questions in the complaint so that she can move forward with the investigation.
Would it be possible to update the complaint here and respond ? Of course, if you hear anything new from the casino, don't hesitate to let us know.
Děkuji, teď vidím, že mám odpověď na stížnost, teď posílám e-mail a odpovídám. Ano, čekám, že uvidím nějaké novinky. Ale nemám naději, protože vidím, že tato kasina dělají a ostatním lidem. A je tu zvláštní situace, protože nikdo Nemohu prokázat a poslat své doklady totožnosti než já a moje účty. Pak nemá smysl napsal, že mají více účtů, pokud tam nikdy nehráli.
Thank you I now see that have answer on complaint now I send email and answer.Yes I wait that see are be any news.But I not have hope because see that this casinos make and to others people.And there is weird situation because nobody cant prove and send my ID documents than me and my bills.Then not have sense wrote that have more accounts if never played there.
Jste vítáni, pokud jste dokonce zapomněli.
Nyní se podívejme, kam stížnost vede, protože by nebylo správné, abych se postavil na jednu či druhou stranu, i když je mi jasné, co svým vyjádřením myslíte. Budu tedy čekat na další vývoj s vámi. Doufám, že to bude mít pozitivní konec. ☘️
You're welcome if you've even forgotten.
Now, let's see where the complaint leads, because it would not be right of me to take one side or the other, even though it is clear to me what you mean by your statement. So I will wait for further developments with you. I hope it will have a positive ending. ☘️
Tady, jak jsem řekl před 1,5 měsícem, už OZZWIN neodpovídá. Podvádí mě, a když ne, může podložit důkazy, jednoduše už nereaguje. Jednoduchý podvod a toto kasino nikdy nedává hráčům výběry, pouze lže o důvodech, proč není třeba provádět výplaty. Ne toto píše jen mnoho lidí a vy potřebujete tuto značku kasina jako SCAM.
Here like I said before 1,5 months OZZWIN not reply anymore.HE scam me and when not can back proofs he simple no responde anymore.Simple scam and this casino never give player withdrawals only lie about reasons that not need make payouts.I not only much people write this and you need this casino mark like SCAM.
Všiml jsem si, že vaše stížnost zůstala nevyřešena, a proto je pro mě velmi smutné, abych vám řekl pravdu. Viděl jsem, že kasino odpovědělo nejprve a později neodpovědělo, což je velká škoda. Myslím, že největším varováním pro hráče je, že je nelicencovaný a měli by si dávat pozor na vkládání do něj.
Nevím, co bych vám ještě řekl, protože naprosto chápu vaše pocity a také bych byl frustrovaný. Pevně věřím, že v budoucnu se s podobnými situacemi nesetkáte a vše bude v pořádku a vyberete si lepší kasino.
I noticed that your complaint has remained unresolved and that makes me very sad to tell you the truth. I saw that the casino responded first and then did not reply later, which is a great pity. I think the biggest warning for players is that it is unlicensed and they should be careful about depositing into it.
I don't know what else to say to you, because I absolutely understand your feelings and I would be frustrated as well. I firmly believe that in the future you will not encounter similar situations and everything will be fine and you will choose a better casino.
Musíte označit toto kasino jako podvod. Na mém příkladu můžete vidět, že jednoduše nevyplácí výplaty. Vím to a než si stěžuji, že se to děje. Nemám smysl toto kasino propagovat a pište o něm něco, pokud nedává výplaty a pouze podvod. Chcete-li oficiální stránku, musíte napsat skutečnou situaci a ukázat ostatním, že tento podvod.
You need mark this casino like scam.You can see on my example that he simple not give payouts.I know this and before complain that this happens.No have sense this casino promote and write anything about he if no give payouts and only scam.You like official page need write real situation and show others that this scam.
Myslím, že z toho, co máme na našem webu, je celkem jasné, že kasino patří k těm horším. Než hráč půjde hrát, je nejlepší udělat si průzkum a podívat se tedy například na stížnosti nebo uživatelské recenze . Nyní jsem otevřel stížnosti a je jich hodně, které kasino neřešilo a byla to chyba na jejich straně. Také jsme psali, že kasino funguje bez licence. Jeho bezpečnostní index je podprůměrný, což je také další varování. To, že ho máme na našem webu, neznamená, že ho propagujeme, ale znamená to, že pokud hráč na takové kasino narazí, může najít informace, které mu mohou pomoci při rozhodování. Kdybych se podíval na všechny ty věci, které jsem zmínil, nešel bych tam hrát.
I think it's pretty clear from what we have on our website that the casino is one of the worse ones. Before a player goes to play, it is best to do some research and therefore look at, for example, complaints or user reviews. I have opened the complaints now and there are a lot of them that the casino did not solve and it was a mistake on their side. We have also written that the casino operates without a license. Its safety index is below average which is also another warning. Just because we have it on our website doesn't mean that we promote it, but it does mean that if a player comes across such a casino, he or she can find information that can help in making a decision. If I had looked at all these things I mentioned, I would not have gone there to play.
tak hrdí na to, jak TALL & LOYAL Ozwin casino obstálo v některých z největších testů v čase ohledně výplat a jak se po těchto výplatách chovají ke svým zákazníkům. . kdo věděl, že to bude tak důležité. nejen najít místo, které skutečně vyhrává, které má ve skutečnosti nízký požadavek na minimální vklad, které skutečně přijme vaše dokumenty, které vám ve skutečnosti zaplatí rychle, které vám ve skutečnosti umožní vybrat bitcoiny po vkladu kreditní kartou, které má ve skutečnosti skvělé bonusy , a to vám ve skutečnosti umožňuje nárokovat si tyto bonusy i poté, co jeden roztrhnete a vyděláte velké peníze, a během toho obrovského výplatního týdne splatíte 12 dolarů ve věrnostních bodech a proměníte je na 3 000 $ a poté požádáte o vyplacení po druhé výplatě. , a platí obojí, a přesto vám umožní získat jejich bonusy a mít plný přístup k výhodám, které nabízejí.
pokud byl někdy čas nebo motivace pro kasino, aby mi udělilo krátký konec, bylo to tento týden. a chlapče, prošli zkouškou slušnosti a loajality a mám pocit, že celá loď tamního personálu si zaslouží ten nejlepší spánek každou noc s vědomím, že každý den od lidí dělají správnou věc.
Uložil jsem u Slotastic měsíce. dokonce jsem měl pár trapných výbuchů. vložil 30, vyhrál tisícovku a vše prohrál zpět. pak udělal stejnou chybu znovu! Takže potřetí nakonec určitě přišlo a kvůli posledním 2 vyhazovům jsem vydělal $2,100. Dejte jim kredit, zaplatili a přijali mé dokumenty rychleji než kterékoli kasino, ale po výplatě (MOJE PRVNÍ VÝPLATA s nimi!) mi bylo zakázáno vyplácet jejich bonusy, vymazali všechny mé zprávy a zabavili mi body cesty, ve kterých jsem investoval spoustu peněz do vybudování. zcela vymazal mou budoucnost mou nadaci moji historii a vztahy tam po 1 platbe.
poté, co mě to zranilo a po vyplacení jsem si všiml jejich hněvu vůči mně, uvědomil jsem si, jak je pro hráče a kasino důležitá loajalita před čímkoli jiným, jako je licencování a T & C's. pokud vím, Slotastic má všechny licence a je lídrem mezi držiteli licencí. a mají hodnocení 10/10. Ale tohle se opravdu stalo, Slotastic mi zabavil 900 bodů na plánu cesty. to byl můj spořící účet. normálně by se firma na tyto body dívala jako na dárek OD MĚ, který vám ukazuje, že jsem skutečným zákazníkem. je to jako když si koupíte 10 smoothie a 11. je zdarma, ale vyhrajete měsíční losování a úplně vám zabaví 11. smoothie zdarma a 86 vás z programu odměn. zraňující? Pak se podívat, jak se Ozwin choval. Jsem tak šťastný, že mi nic nevzali. chci u nich uložit co nejdříve. a cítil jsem se špatně kvůli všem těm výplatám bez vkladů, byla to perfektní smršť výher, která se stala, protože maximální výběr bitcoinů byl 2 500. Vyhrál jsem 3 000 z těchto věrnostních bodů. takže čisté peníze stále přicházely na výplaty. Děkuji Ozwine. a Slotastic, doufám, že vidíte věci jinak. protože můj účet byl zablokován ve výplatách u Ozwina, byl jsem připraven hrát spoustu svých výher. Rich Palms dostali většinu, vy jste dostali 1 % zpět díky svým rozhodnutím, která jste učinili, zahodili loajalitu do koše nového obchodního modelu.
so proud of how TALL & LOYAL Ozwin casino has stood in some of the biggest tests in time regarding payouts, & how they treat their customers after those payouts. . who knew that would be so important. not just finding a place that actually wins, that actually has a low minimum deposit requirement, that actually will accept your documents, that actually will pay you quickly, that actually lets you cashout in bitcoin after depositing with credit card, that actually has great bonuses, and that actually lets you still claim those bonuses after ripping one apart and cashing out big, and during that huge payout week you redeem 12 dollars in comp points and turn them into $3,000 and then asked to be paid on the heels of the other payout, and them pay both and still let you claim their bonuses and have full access to the perks they offer.
if there was ever a time or motivation for a casino to give me the short end of the stick it was this week. and boy did they pass the test of decency & loyalty, and i feel like the whole ship of staff over there deserves the best sleep every night knowing they do the right thing by people everyday.
i deposited with Slotastic for months. i even had a few embarrassing blow ups. deposited 30, won a thousand and lost it all back. then made that same mistake again! So surely the 3rd time eventually came around and because of the last 2 blow ups, i cashed out $2,100. Give them credit they paid it & accepted my documents faster than any casino yet, but after the payout (MY FIRST PAYOUT with them!) I’ve been banned from redeeming their bonuses they erased all my messages and confiscated my journey points in which i invested a lot of money to build up. completely obliterated my future my foundation my history and relations there after 1 payout.
after being hurt by this and noticing their anger towards me after my payout, i realize how important loyalty is for a player and a casino to have over anything else such as licensing and T & C’s. for all i know Slotastic has all the licenses and are the leaders in license holders. and are 10/10 rated. But this really just happened , Slotastic confiscated like 900 points on my journey board. that was my savings account. normally a business would look at those points as a gift FROM ME showing im a true customer to YOU. it’s like when you buy 10 smoothies and the 11th is free but you win a monthly drawing and they confiscate your 11th free smoothie and 86 you from the rewards program completely. hurtful? Then to see how Ozwin behaved. im just so happy to see nothing was taken from me. i want to deposit with them asap. and i felt bad for all those payouts with no deposits , was a perfect storm of wins that happened cause the max cashout for bitcoin was 2,500. i won 3,000 off those comp points. so clean money kept coming in for payouts. Thank you Ozwin. and Slotastic, i hope you see things a different way. because my account was locked up in payouts at Ozwin i was ready to play a bunch of my winnings. Rich Palms got most of it you guys got 1% back due to your decisions made decisions kept throw loyalty in the trash new business model.
Dobrý den, děkujeme za popis vašich zkušeností v těchto dvou kasinech. Ale kdybych se tě mohl příště zeptat, zkus je rozdělit do 2 vláken. Pokud píšete o kasinu Ozwin, tak jste to napsal správně, ale pokud píšete i o kasinu Slotastic, pak názor na ně patří sem: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/slotastic-online-casino--- obecná-diskuze
Ale jsem rád, že jsi takto napsal a nabídl ostatním hráčům svůj pohled na celou zkušenost a pevně věřím, že budeš pokračovat ve své pozitivní cestě. Nestává se každý den, aby se hráč setkal s takovými setkáními, i když vím, že věci mohou být vždy lepší.
Pokud však máte kasino, které nedělá problémy a vše je v pořádku, neměnil bych ho.
Doufám, že se vám bude i nadále dařit a děkuji za uživatelské recenze, které jste napsali a které byly docela dobré.
Přeji hodně štěstí ☘️
Hi, thanks for describing your experience in these two casinos. But if I could ask you next time, try to split them into 2 threads. If you are writing about Ozwin casino then you wrote correctly but if you are also writing about Slotastic casino then the opinion about them belongs here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/slotastic-online-casino---general-discussion
But I am glad that you have written like this and offered other players your point of view on the whole experience and I firmly believe that you will continue your positive path. It's not every day that a player has such encounters, although I know that things can always be better.
However, if you have a casino that doesn't make trouble and everything is fine then I wouldn't change it.
I hope you will continue to do well and thank you for the user reviews you wrote, which were pretty good.
Wish you good luck ☘️
Ahoj, jsem rád, že se ti kasino líbí.
Když už mluvíme o tom, že výběry jsou pomalé, jak dlouho trvalo, než vám peníze přišly? Hraješ tu ještě? 😉
Hi, I'm glad you're enjoying the casino.
Speaking about the withdrawals being slow, how long did it take for the money to come to you ? Are you still playing here? 😉
Jo, pořád tam. Vyberte si v pátek a získejte úterý. Obvykle 2 celé dny od večera dne, kdy vyhrajete. Škoda, mají tolik pravdy, ale zpožďují se v době stažení
Yep, still there. Withdraw on a Friday get it Tuesday. Normally 2 full days from the evening of the day you win. Shame, they get so much right but lag on withdrawl time
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.