DomůFórumKasinaOnlywin Casino - všeobecná diskuze

Onlywin Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od petitgamer
|
910 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Onlywin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Důležité je dodat, že hry mají extra poplatky od 1 % do 4 % v závislosti na poskytovateli hry.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Znamená to, že se vám vždy nějaká ta procenta odečítají z výhry nebo jak to funguje? 🤔

Mají něco takového v podmínkách nebo někde, kde to hráč vidí?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Znamená to, že se vám vždy nějaká ta procenta odečítají z výhry nebo jak to funguje? 🤔

Mají něco takového v podmínkách nebo někde, kde to hráč vidí?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na základě jejich podmínek je za každé zatočení řekněme 0,50 centu příplatek, který může být od 1 do 5 %. (MAgicRed kasino udělejte totéž)

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Chápu, takže to je docela bezprecedentní, řekl bych. Asi bych v takovém kasinu nehrál, kdyby to tak mělo být. A co vy, jste s tím v pohodě nebo jste se rozhodli jinak, když jste to zjistili? Který poskytovatel her má tento poplatek nejvyšší?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, takže to je docela bezprecedentní, řekl bych. Asi bych v takovém kasinu nehrál, kdyby to tak mělo být. A co vy, jste s tím v pohodě nebo jste se rozhodli jinak, když jste to zjistili? Který poskytovatel her má tento poplatek nejvyšší?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že jsem byl s hrami příliš zaneprázdněn, ale poté, co jsem se rozhodl trvale zavřít svůj účet, abych se tomuto kasinu natrvalo vyhnul.


Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Nedivím se, kdybych měl poplatek při každém roztočení, asi bych taky nebyl spokojen. Ale alespoň je to skvělá informace pro hráče. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj petitgamere a Jaro ,

Náš tým neustále pracuje na implementaci vylepšení hráčského zážitku, takže jsme se podívali na váš komentář a měli problém najít klauzuli T&C, kterou jste zmínil.

petitgamer mohl byste specifikovat, kde jste na něj narazil, aby jej bylo možné prozkoumat podrobněji a provést další vylepšení?

s pozdravem

Tým OnlyWin.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, má někdo problém s výběrem? Uvízl jsem v situaci, která vypadá trochu znepokojivě. Provedl jsem výběr 1900eur a později výběr 900eur. Bylo mi řečeno, že můj účet prochází kontrolou, což chápu, že se to někdy v kasinech stává, ale co bylo zvláštní, bylo to, že byl kontrolován déle než týden. Poté mi poslali email, že vše bylo schváleno a zpracovali můj výběr 900eur a větší 1900eur odmítli. Bylo mi řečeno, že to bylo kvůli technickým potížím. Ale jak to, že jeden odběr nemá žádné technické potíže a druhý ano? Poté mi lžou, že nejprve bude výběr zpracován do 24 hodin, později mi bylo řečeno, že za dalších 48 hodin, ale výsledek je stejný - výběr stále nedorazil. Vidím, že kasino má velmi dobré hodnocení, ale jejich nedávné chování ukazuje, že buď mají nějaké problémy s penězi, nebo je tam něco jiného. Ale nevěřím, že je to "technická obtíž", protože by jeden výběr nezpracovali a druhý odmítli, to prostě nedává smysl. Tak by mě zajímalo, jestli má někdo podobný problém. Nebo možná někdo jiný nedávno obdržel výběr, což by také ukázalo, že s platbami nejsou žádné technické potíže.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj petitgamere a Jaro ,

Náš tým neustále pracuje na implementaci vylepšení hráčského zážitku, takže jsme se podívali na váš komentář a měli problém najít klauzuli T&C, kterou jste zmínil.

petitgamer mohl byste specifikovat, kde jste na něj narazil, aby jej bylo možné prozkoumat podrobněji a provést další vylepšení?

s pozdravem

Tým OnlyWin.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všiml jsem si, že dodatečné procentuální poplatky za zatočení pro určité poskytovatele, jak je uvedeno ve vašich smluvních podmínkách , byly zřejmě odstraněny. Bohužel, protože můj účet byl trvale uzavřen, nemohu potvrdit, zda byly tyto změny implementovány v rámci celé platformy.

Pozitivní je, že tato úprava odráží vaše odhodlání zlepšit hráčskou zkušenost a zajistit férovost, což je chvályhodné.

Přeji vám, ať se vám ve vašem úsilí daří i nadále. Možná příští rok oslovím váš tým, aby přehodnotil kasino a jeho nabídku.

Pozdravy.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, má někdo problém s výběrem? Uvízl jsem v situaci, která vypadá trochu znepokojivě. Provedl jsem výběr 1900eur a později výběr 900eur. Bylo mi řečeno, že můj účet prochází kontrolou, což chápu, že se to někdy v kasinech stává, ale co bylo zvláštní, bylo to, že byl kontrolován déle než týden. Poté mi poslali email, že vše bylo schváleno a zpracovali můj výběr 900eur a větší 1900eur odmítli. Bylo mi řečeno, že to bylo kvůli technickým potížím. Ale jak to, že jeden odběr nemá žádné technické potíže a druhý ano? Poté mi lžou, že nejprve bude výběr zpracován do 24 hodin, později mi bylo řečeno, že za dalších 48 hodin, ale výsledek je stejný - výběr stále nedorazil. Vidím, že kasino má velmi dobré hodnocení, ale jejich nedávné chování ukazuje, že buď mají nějaké problémy s penězi, nebo je tam něco jiného. Ale nevěřím, že je to "technická obtíž", protože by jeden výběr nezpracovali a druhý odmítli, to prostě nedává smysl. Tak by mě zajímalo, jestli má někdo podobný problém. Nebo možná někdo jiný nedávno obdržel výběr, což by také ukázalo, že s platbami nejsou žádné technické potíže.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je opravdu divné, jak to popisujete, ale doufám, že se vše brzy vyřeší a budete se moci dostat ke svým penězům.

Snad je to opravdu nějaký technický problém a oni ho vyřeší.

Určitě nás informujte o tom, jak to bude probíhat, a pokud budete potřebovat naši pomoc, budeme připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Mám hroznou zkušenost s kasinem onlywin. Nejprve jsem měl velké štěstí a po vkladu 30eur a bonusu 45eur jsem vsadil požadovanou částku a skončil s 1070eur. Všechny problémy však začaly až poté. Provedl jsem automatické ověření online, ale z nějakého důvodu byly dokumenty nejprve zamítnuty. Ale na druhý pokus bylo vše ok a účet byl ověřen. Ale když jsem požádal o výběr, byl stále zamítnut a dostal jsem e-mail s požadavkem na dokumenty, které jsem nikdy nedostal od žádného jiného kasina.

Zde jsou jejich požadavky:

1) fotopas z jiného úhlu v perfektní kvalitě;

2) selfie s pasem v ruce;

3) doklad o adrese, jako je výpis z bankovního účtu nebo účty za energie;

4) Fotku, na které držíte pas a papír s dnešním datem a názvem kasina. Na pozadí musí obrazovka vašeho zařízení zobrazovat váš účet kasina s jasně viditelným jménem a zůstatkem. Všechny prvky na fotografii musí být čitelné a bez úprav.

5) Snímek obrazovky Peněženky:

Musíte poskytnout snímek obrazovky nebo fotografii peněženky odesílatele, ze které byl vklad proveden. Snímek obrazovky musí jasně ukazovat následující:

- Zůstatek v peněžence;

- Historie transakcí, včetně konkrétní depozitní transakce (a978f129-eae8-4b7b-b3a8-a62368495d8c);

- Adresa peněženky odesílatele.


Nechápu, proč potřebují číslo 2) a pak číslo 4). Ať tak či onak, vše v čísle 4 je zahrnuto a proč žádat o další samostatnou selfie s pasem v ruce, když totéž pošlu v čísle 4. Taky nechápu, proč mají online ověření, kde nahrajete dokumenty a zkontrolují váš obličej . I když to dokončíte, budete stále požádáni o spoustu dokumentů.

Ale největší problém zde ani není. I když jsem si jist, že tyto požadavky jsou příliš velké a nevím, co dělají se všemi těmito dokumenty, a cítím se velmi nepohodlně, v každém případě mají všechny tyto moje dokumenty. Vím, že je to jediný způsob, jak mohu získat své výhry. Tak jsem jim poslal vše, co potřebovali. Nejen, že jsem jim to poslal, udělal jsem selfie se vším, co požadovali, z různých úhlů, takže všeho je víc než dost.

Dostal jsem e-mail, že můj účet bude ověřen maximálně do 24 hodin. Bohužel poté, co jsem požádal o ověření o 24 hodin později, mi řekli, že bude další ověření, které nemohou říci, jak dlouho bude trvat. A teď je to týden, co jsem odeslal všechny dokumenty. Můj účet je aktivní, mohu hrát, ale nemohu provést výběr. Ale nechci si s nimi vůbec hrát, protože jsem si jistý, že to chtějí, chtějí, abych během čekání přišel o své prostředky. To se nestane a budu čekat.

Chci se jen podělit o svou zkušenost s ostatními hráči nebo budoucími hráči, že nemá cenu tam hrát, pokud vám nevyhovuje dávat kasinu tolik svých dokumentů, že si nejste jisti, co s tím udělá. Věřím, že hodnocení tohoto kasina neodhaluje úplný obrázek. Kasino s takovým hodnocením by se podle mě takto chovat nemělo

Automaticky přeloženo:
mantmat
před týdnem

Vždy je důležité plně spolupracovat s kasinem a poskytnout všechny požadované dokumenty, aby bylo možné provést ověření. Ve skutečnosti není nic neobvyklého, že kasino požaduje takové dokumenty.

Pokud potřebujete pomoc od našeho týmu, dejte nám prosím vědět, ale doufám, že svůj výběr brzy obdržíte.


Automaticky přeloženo:
mantmat
před týdnem

Ahoj mantmat !

Omlouváme se za případné nepříjemnosti, se kterými jste se během procesu ověřování setkali. Bezpečnost a bezpečnost našich hráčů bereme velmi vážně, a proto máme zavedeny přísné ověřovací postupy. Chápeme vaše obavy a uděláme vše pro to, abychom vám proces ověření urychlili. Ujišťujeme vás, že s vašimi dokumenty je nakládáno s maximální důvěrností a jsou používány výhradně pro účely ověření. Děkujeme za trpělivost a spolupráci.


s pozdravem

Tým OnlyWin.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Hraji online kasina asi 15 let a nikdy jsem nebyl požádán o takové dokumenty. Ano, průkaz totožnosti a selfie s průkazem totožnosti je často vyžadováno předložit. Některá kasina požadují datum napsané na papíře, ne často, ale podle mých zkušeností to dělá 1 z 20 kasin. Nicméně dotaz na všechny tyto dokumenty + znovu stejné dokumenty s pozadím kasina na počítači, o které jsem byl požádán poprvé. Ještě jednou, kde je tady logika. Kdybyste mě požádali, abych poslal selfie s mým ID a papírem se jménem a datem kasina, proč byste mě požádal o samostatnou selfie s mým ID? Vypadá to, že kasino shromažďuje různé dokumenty, zatímco to není potřeba. Kromě toho, jak jste řekl, není neobvyklé, že kasino požaduje tyto dokumenty, za mých 15 let zkušeností kasino nikdy nepožádalo o zaslání snímku obrazovky mého ZŮSTATKU NA ÚČTU. Jak to může být normální? Rozumím historii transakcí a tak dále, ale ne zůstatku na účtu. To už je zase jednou moc a zůstatek na účtu jim nic nesvědčí.

A ano, vypadá to, že potřebuji pomoc od vašeho týmu, protože to byly téměř 2 týdny a stále nemohu provést výběr. A i když s vámi naprosto nesouhlasím, že je neobvyklé, aby kasino požadovalo všechny tyto dokumenty, přesto jsem plně spolupracoval a všechny je poslal, protože všichni víme, že tato kasina Curacao mají velmi málo závazků a mohou si dělat prakticky cokoli. chtít. Zajímalo by mě, kde je hranice těchto věcí, o které mohou žádat.

Automaticky přeloženo:
mantmat
před týdnem

Pokud potřebujete pomoc od našeho týmu pro stížnosti, protože jste stále neobdrželi svou platbu, podejte prosím stížnost a my uděláme vše pro to, abychom ji vyřešili.

Postupujte podle tohoto odkazu , udělejte to prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Milý mantmatu !

S lítostí vám musíme oznámit, že váš účet byl zablokován a vaše výhry propadly z důvodu předložení padělaných dokumentů během procesu ověřování.

Toto rozhodnutí bylo učiněno v souladu s našimi Podmínkami použití, konkrétně:

Oddíl 5 (Ověření vaší identity; Požadavky na boj proti praní špinavých peněz), který nařizuje poskytnutí přesné a autentické dokumentace pro ověření identity.

§ 13 (Domluva, podvádění, podvod a trestná činnost), který zakazuje jakoukoli formu podvodné činnosti, včetně předkládání falešných dokladů.

Oddíl 13.4.1 Provozovatel si vyhrazuje právo zadržet veškeré finanční prostředky, včetně výher, pokud existují rozumné důvody se domnívat, že se uživatel dopustil podvodné činnosti nebo předložil falešné doklady.

Oddíl 13.5.1 Poskytnutí nepravdivých informací, padělaných dokumentů nebo zapojení do podvodných praktik při ověřování účtu představuje porušení a důvod k pozastavení účtu a propadnutí finančních prostředků.

Náš ověřovací proces má za cíl zajistit soulad s právními a regulačními požadavky, včetně opatření proti podvodům a praní špinavých peněz. Odeslání padělaných dokumentů je přímým porušením těchto pravidel a je považováno za podvodné jednání.

Výsledky ověřovacího šetření mohou být sdíleny soukromě, pokud je do Casino Guru zaslána relevantní stížnost na fóru. Pomocí této obecné diskuse vám bohužel nemůžeme dále pomoci.


laskavé regáty,

Tým OnlyWin.


Upraveno autorem před 4 dny
Automaticky přeloženo:
Onlywin Casino
před 4 dny

Ahoj,

Mějte prosím na paměti, že zde není možné označovat uživatele. Chcete-li hráčům odpovědět, použijte tlačítka nabídky nebo přehrání. Tato tlačítka umožňují hráčům být informováni o vaší odpovědi.

Také trochu detail, pokud vám to nevadí: stížnosti nejsou „stížnosti na fóru", abyste věděli.

Fórum je tato část webu. Stížnosti fungují samostatně:https://casino.guru/complaints/all

Doufám, že moje odpověď bude pro vás užitečná. Pokud budete mít někdy potíže s orientací ve fóru nebo uživatelských recenzích, neváhejte nás kontaktovat na adrese

Děkujeme a přejeme šťastný nový rok! 🍀✨

Automaticky přeloženo:
Onlywin Casino
před 4 dny

Odeslal jsem stížnost na kasino guru a rád vám pošlu všechny dokumenty, které jsem vám poslal. Žádný z dokumentů nebyl zfalšován, mám k tomu 0 důvodů.

Nejhorší je, že ani neupřesníte, co je podle vás zfalšováno, takto by se to dalo snadno vyřešit, protože chyba je zjevně z vaší strany.

Jediné, co mě napadlo, že vás spustilo, bylo, že můj bankovní výpis má jednu adresu a moje účty za energie mají jinou adresu (mimochodem jsou velmi blízko u sebe). Na mém bankovním výpisu je adresa, kde většinu času bydlím, ale toto je byt mého bratra, takže za něj pod svým jménem nemám žádný účet za energie, je to on, kdo platí účty za energie. Nicméně, když jste požadovali účet za energie, poslal jsem vám 2 účty za energie z mého bytu, které platím já.

Ale nic z toho není proti žádným pravidlům a neexistují žádné padělané dokumenty. A v případě potřeby mohu guru kasina poskytnout jakýkoli účet za energie a výpis z účtu. Platím 3 různé účty za energie: 1. Elektřina 2. Voda 3. Správní poplatky za budovu. Mohu tedy poslat vše, co je potřeba. Nemůžete ukrást mé peníze falešným obviněním. A vše dokáži kasinovému guruovi. V případě potřeby mohu poslat cokoli, o co požádají, dokonce i video s online vyúčtováním při přihlášení k poskytovateli elektřiny nebo vody.

Jak jsem psal dříve, všechny požadavky na informace jsou příliš velké, ale teď už mě to nezajímá.

Pokud mi kasino ukradne peníze, alespoň prokážu, že je skutečně ukradli.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Milý Mantmate,


Při ověřování dokumentů našich hráčů se spoléháme na důvěryhodné služby třetích stran. Pouze v případech, kdy nám pošlou varovné signály zpět, je hráčský účet uzamčen kvůli VOP. Rádi znovu zkontrolujeme všechny dokumenty a plně se zapojíme do vyšetřování vedeného Casino Guru.

Z pochopitelných důvodů nelze dokumenty skartovat pomocí otevřeného vlákna fóra. Jakmile bude stížnost otevřena, budeme se aktivně podílet na jejím řešení.


s pozdravem

Tým OnlyWin.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky