FórumKasinaOhMySpins Casino - všeobecná diskuze

OhMySpins Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od nvlado7806
|
5835 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s OhMySpins Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
nvlado7806
před 2 roky

Dobrý den, je nám líto, že máte problém. Bylo by hezké, kdybyste se podělili o další podrobnosti, můžeme vám pomoci.

V čem lžou, prosím?

Je nyní váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
nvlado7806
před 2 roky

Vím, že to vypadá jako dlouhá doba, ale pořád si myslím, že je to lepší, než nebýt zaplaceno vůbec.

Předpokládám, že první zpoždění bylo způsobeno ověřením, zdá se, že kasino začalo s výběrem právě teď.

Každopádně, o čem ti lhali?

Myslím, že tato dvoutýdenní lhůta je myšlena jako maximální čekací doba, takže své výhry můžete získat ještě dříve.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Špatný

Automaticky přeloženo:
Aris7
před 2 roky

Ahoj,

nějaké špatné zkušenosti? Co se stalo? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Čekám na platbu... Zatím nic...

Automaticky přeloženo:
Aris7
před 2 roky

Ahoj,

jak dlouho čekáš? Je váš účet plně ověřen, prosím?

Podělte se prosím o další podrobnosti, možná vám budeme schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Aris7
před 2 roky

Super! Děkuji za aktualizaci! 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj, mám problém s kasinem, nejdřív jsem čekal na výplatu déle než týden, pak jsem viděl, že si musím ověřit dokumenty, které jsem nahrál, chtějí historii transakcí z mé banky na 6 měsíců ve formátu pdf Zkoušel jsem že nahrávání na stránku bohužel není možné, protože je povoleno maximálně 5 souborů, pak jsem se zeptal na live chat, řekli, že to můžu udělat také e-mailem, ale bylo mi řečeno e-mailem, že bych to měl nahrát na stránku, pak jsem dostal email odeslaný na finanční oddělení, také píšou, že to mám udělat přes stránku ?? ale na webu to nefunguje, takže jak to mám teď nahrát a proč potřebujete historii na 6 měsíců, myslím, že je to trochu přehnané všude jinde je to jednodušší a rychlejší

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

a dalším problémem je, že když se pokusím znovu nahrát, zobrazí se chybová zpráva, že bylo dosaženo maximálního počtu souborů

Automaticky přeloženo:
Xarocks
před rokem

Je mi líto, ale to je přesně věc, kterou by s vámi kasino mělo řešit. S tím ti nikdo nepomůže, je to docela hloupá situace! Ujistěte se, že jste všechny požadované dokumenty odeslali také e-mailem, a ujistěte se, že to podpora ví.

Pokud vás kasino neověří a pošle peníze dříve než čtrnáct dní od okamžiku odeslání žádosti, zasáhneme. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám problém s výběrem.

・Poprvé jsem podal žádost 17. listopadu, takže jsem je kontaktoval, protože bylo pozdě.

Bylo nám řečeno, že ``Naše společnost již dokončila zpracování, takže může dojít ke zpoždění na straně poskytovatele plateb (VegaWallet).''


・Používám to pravidelně a nikdy se mi to nestalo, takže jsem kontaktoval Vega.

``Oh My Spin bylo pozastaveno, protože bylo zjištěno, že Vega byla používána, aniž by prošla oficiálními procedurami, a výběry nebudou možné, dokud nebudou oficiální procedury dokončeny v členském obchodě.''


・V důsledku toho, že nebyly provedeny formální postupy, bude vydáno vrácení peněz.


・Obdržíte standardní e-mail pro zrušení výběru a budete vyzváni ke změně způsobu výběru.

Chtěl jsem provést bankovní převod, ale systém umožňuje vklady, ale ne výběry, tak jsem to vzdal a vložil znovu na JETON.


・Vzhledem k tomu, že s vloženou částkou jsou spojeny sázkové podmínky, částka se vyčerpá a prostředky se nesmyslně sníží.

Protože se mi podařilo splnit požadavky na sázení, požádal jsem o výběr pomocí JETONu, který jsem použil pro vklad.

Znovu jsem však obdržel standardní e-mail o zrušení výběru a byl vrácen na můj zůstatek.


Momentálně jsem v této situaci a kontaktoval jsem je e-mailem, ale nedostal jsem odpověď.

Ptal jsem se mnohokrát prostřednictvím živého chatu.

Nakonec odpověď zněla „Předám to finančnímu oddělení a e-mailem" a nic se nevyřešilo.


Casino Guru má dobrou pověst, ale myslím si, že tento případ je škodlivý.

Co bych měl dělat? Prosím o radu.




Automaticky přeloženo:
az8121
před 11 měsíci

Hele, podle toho co píšeš vidím, že máš problém s poskytovateli výběru a platby. Je to docela složitá situace, když vidím, že nejdřív musí skončit vyšetřování, aby bylo možné vybrat přes VegaWallet. Co se týče výběru Jetonu, jaký důvod kasino uvedlo, že to tak také nefunguje? Dali vám alternativu k odstoupení od smlouvy?

Každopádně, jak jsem viděl, podal jste nám stížnost a myslím, že to bylo správné rozhodnutí. Náš tým se vám pokusí pomoci a uvidíme, kam to ve vašem případě půjde. Zatím si budeme muset počkat, jak se věci vyvinou a pokud budete mít něco nového, neváhejte nám dát vědět. Doufám, že se vše vyřeší bez dalších problémů a peníze nakonec dostanete. Zkřížené prsty.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Milý jaro, děkuji.


Bylo mi řečeno, že problém s VegaWallet byl v tom, že Oh My Spin nedodržel formální postupy a pozastavil jeho používání.

Pokud je to tak, řekl jsem VegaWallet, že by ji měli odmítnout ve fázi vkladu.


V otázce zrušení výběrů na JETONu jsem se ptal na důvod, ale nedostal jsem žádnou odpověď.

Jednoduše jsem obdržel e-mail s pokyny ke zrušení výběru.

file

file

Vložil jsem příspěvek se stejným obsahem jako zde ve stížnosti a pokud si musím vybrat jedno nebo druhé, smažu ho.

Automaticky přeloženo:
az8121
před 11 měsíci

Je to v pořádku, protože si myslím, že od té doby, co jste to zveřejnili na fóru, se k němu hráči snáze dostanou, pokud budou mít problém s tímto kasinem a přečtou si zkušenosti i od vás.

Pokud jde o VegaWallet, pravděpodobně neexistuje způsob, jak se tam dostat, protože tato platební metoda byla pozastavena.

Pokud jde o výběr přes Jeton, byla by užitečná odpověď kasina, proč byl zrušen. Každopádně kasino vám nenabídlo žádnou jinou alternativu k výběru, jen jste dostali pokyny ke zrušení výběru, ano?

Jak jsem však již zmínil, budete muset být trpěliví a počkat, zda vám kasino odepíše nějaký důvod a pokusí se vám se situací pomoci nebo jak to bude dál. Náš tým se vám samozřejmě bude snažit pomoci, takže jsem docela zvědavý na výsledek nebo nové informace. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Děkuji moc Joro.


Ohledně JETONu mi přišel pouze email, že je zrušený a když jsem se ptal na důvod, vůbec žádná odpověď.

Pokud položíte otázku v živém chatu, odpovědná osoba vás pouze požádá o zaslání e-mailu.

I když se ptám e-mailem, nedostávám odpověď.


Přestože je množství malé, nemohu tolerovat tuto reakci.

Byl jsem dokonce požádán o dodatečný vklad...


Rád bych problém vyřešil, i když to bude nějakou dobu trvat, takže si vážím vaší pokračující podpory.

Automaticky přeloženo:
az8121
před 11 měsíci

Aha, takže to vypadá, že jste v jednom kole, když dostanete odpověď z chatu, že musíte poslat e-mail, ale v podstatě na svůj e-mail nedostanete žádnou odpověď. Určitě by bylo užitečné vědět, proč se tak děje a proč se výběr stále ruší.

Pokud jde o dodatečný vklad, proč vás o něj kasino požádalo?

Máte však u nás otevřenou stížnost, takže se vám náš tým pokusí s vaším případem pomoci, jak jsem již zmínil. Doufám, že se vše nakonec vyřeší a peníze dostanete. Bylo by tedy možné nás aktualizovat, pokud se dozvíte něco nového? Přeji ti hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Milý jaro

Děkuji ti za tvou radu.


»Proč kasino požadovalo dodatečný vklad?


Bylo mi řečeno, že pokud chci použít nový způsob výběru, musím nejprve provést vklad pomocí tohoto způsobu.

A pro tento vklad je požadavek na sázení 1x.

Minimální částka vkladu byla 1 500 jenů, takže jsem provedl vklad s tím, že i kdybych nějaké peníze ztratil, můžu si peníze vybrat a problém bude zažehnán.


Podám zprávu, jakmile dojde k pokroku, ale prozatím byla žádost o výběr zrušena a zůstatek zůstává.

Zdá se, že nedojde k žádnému pokroku, pokud se odtud něco neudělá.


Děkujeme za vaši trvalou podporu.

Automaticky přeloženo:
az8121
před 11 měsíci

Rozumím, je normální provést vklad, protože tím ověříte způsob platby. Ale pokud se ani potom nic nezměnilo, je to docela smutné.

Vidím však, že míč je na straně kasina a vaše stížnost nyní čeká na odpověď od nich. Pojďme se tedy podívat, zda kasino dokáže vysvětlit přetrvávající problém. Budeme si muset počkat, jak se to vyvine. Doufám v to nejlepší. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Milý Jaro


Změnil jsem způsob platby na Payz a podařilo se mi vybrat peníze.

Díky za všechno.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky