FórumKasinaNovibet Casino - všeobecná diskuze

Novibet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 měsíci od mehmetaliii4545
|
1238 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
mehmetaliii4545
před měsícem

Nějak tomu nerozumím, dal jsi nám důkazy, ale přestal jsi odpovídat. Jak vám máme pomoci? Proto vám říkám, abyste podali další stížnost nebo požádali o znovuotevření. Nemohu vám ze své pozice admina pomoci, ale náš tým se o to pokusí. Problém nebyl na naší straně, ale pokud jste dva týdny neodpověděli, byl na vaší straně.

Zkusíš to znovu, prosím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře, udělám, jak říkáš, a podám novou stížnost.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Jak vidíte, znovu jsem podal svou novou stížnost, doufám, že mi tentokrát pomůžete, přeji dobrý den.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Na vaši žádost jsem podal novou stížnost.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Ahoj,

chytrý krok, zůstaňte s držitelem stížnosti až do konce procesu, prosím. Považuji za důležité vám připomenout, že předchozí stížnost skončila nevyřešena z důvodu vaší nereagování . Bylo by skvělé tomu zabránit.

děkujeme za spolupráci. 😎

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Včera jsem kontaktoval kasino a jak jste varovali, představitelé kasina řekli, že bonus nebyl převeden na můj účet, protože jsem bonus neaktivoval, ale kasino jej nepřijímá. Žádám, aby byla stížnost uzavřena z mé strany svobodná vůle a nechci v tomto kasinu znovu hrát, není spolehlivé, děkuji za pozornost.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

No, škoda, že to takhle dopadlo. Ale vidím, že jste stáli za svým a toto kasino pro vás bude zakázanou oblastí.

Takže není co dodat, jen doufám, že se vám bude dařit i jinde a nebudete mít podobné zkušenosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moje poslední slovo je toto: Vaši platformu sleduji asi rok, zaregistroval jsem se v mnoha kasinech, pro mě je to všechno o získávání zkušeností, tyto platformy jsou víceméně o vás, zaměstnancích skupinové platformy a Naučil jsem se pravidla kasin. Je mi líto, že musím říct, že jsem člověk, který miluje bonusy. Kdo by neměl rád dárky? Nemůžu to říct s jistotou, protože si to nepamatuju, už je to nějaká doba, takže chci být spíše smířlivý než argumentační a příště říct, guru platforma pro váš zájem a zájem. Rád bych poděkoval vašim úřadům a úředníkům. Tuto stížnost můžete uzavřít espresialistovu nadřízenému. Říkám to ze své svobodné vůle, žádný problém.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Toto je oficiální vlákno, nemáte otevřenou stížnost, takže není co uzavírat. Ale je dobře, že jsi své zkušenosti popsal alespoň pro ostatní hráče.

Pro mě osobně mohou být bonusy docela ošemetné, takže bych byl opatrný, když nějaký beru. Pokud mi něco není jasné, zkontroloval bych podmínky nebo se zeptal přímo live chat. Vím, že mnoho problémů, které v kasinu vznikají, je kvůli bonusům, proto to říkám.

Přeji hodně štěstí a ať se v budoucnu nedostanete do stejné situace.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky