FórumKasinaNovibet Casino - všeobecná diskuze

Novibet Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od mehmetaliii4545
|
1258 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Novibet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Připojil jsem se k tomuto kasinu, zaplatil jsem první bonus 280 realů a nebyl převeden 100 % na můj účet. file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file Holky, jsme herci, náš čas je cenný, hrajeme spolu, chceme službu.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před 3 měsíci

Dobrý den, splnili jste tedy všechny bonusové podmínky, abyste si mohli vybrat ano? Kasino vás nepožádalo o ověření vašeho účtu?

Vidím, že jste svůj výběr provedl před dvěma dny, takže pravděpodobně budete muset být trpěliví.

Každopádně, můžete mi prosím ukázat, jaký bonus jste použili?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Q Říkám vám, 100% bonus, jak to mohu ukázat, použil jsem to jednou, aplikace to nyní nezobrazuje, nemohu vám to říct

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obrázky, které jsem vám poslal, nic neznamenají? Potvrzení o převodu peněz nic neznamenají? Jak vám mohu poskytnout informace, když jsou uvedeny všechny ostatní informace?

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Vážený hráč,

Kde si myslíte, že jsme obdrželi vaše výše uvedené převody, prosím?

Jsem si téměř jistý, že nemluvíte o jejich posílání komunitnímu týmu, mám pravdu? V každém případě, raději než posílání e-mailu, zkuste přidat screesnots nebo obrázky přímo do své odpovědi zde na fóru, abyste předešli dalším nedorozuměním, prosím. Můžete tak učinit kliknutím/klepnutím na ikonu obrázku v horní nabídce příspěvku:

file

Také bych rád řekl, že nemůžeme urychlit proces výběru, protože nejsme podporou kasina. Doporučuji vám však být trpělivý. Na základě zvolené platební možnosti trvá výběr obvykle několik dní, a to i bez víkendů.

Přesto jsem z toho trochu zmatený: "Použil jsem to jednou, aplikace to teď nezobrazuje"

Je váš podaný výběr vidět na vaší pokladně, nebo to prosím souvisí s něčím jiným?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file FotografieJak můžete vidět na fotografiích, byl zde 100% první vstupní bonus, ale vložil jsem 280 brazilské měny, měli mi za to dát bonus 280, nedali, chci vám to říct.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Kontaktovali jste však podporu ohledně tohoto problému? Měli by vám být schopni pomoci.

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět, abychom se na to mohli pokusit lépe podívat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, kontaktoval jsem je, ale nepomohli, tak jsem vám to přeposlal.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Podívej, je to vidět na fotce, kterou jsem ti poslal včera, ta fotka nedorazila, jen jsem našel tu fotku, potvrzení, že jsem vložil peníze v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Dobře, takže je to vlastně tak, že jsi nedostal bonus, na který jsi měl nárok, že? Když jste kontaktovali podporu, co vám o této situaci řekli?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem moc rád, že jsi to viděl a pochopil. To je dobrá situace. Můžeme od nich získat tuto cenu?

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Viděl jsem, že jste měli stížnost na toto kasino popisující stejný problém. Proč jsi nakonec neodpověděl? Náš tým se vám snažil pomoci. Možná by bylo dobré požádat o znovuotevření stížnosti a náš tým se pokusí udělat maximum.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pane, pokud posílám peníze do kasin na druhém konci světa a hraji hry ve virtuálním prostředí, myslím, že budete hájit moje práva, protože věřím platformě skupiny a věřím vám.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vkládám své vlastní peníze do kasin, která jsem v životě neviděl a nevím, ve které zemi se nacházejí. Proč důvěřuji platformě skupiny? Pokud neřešíte moje problémy a problémy lidí jako jsem já. Pokud jejich problémy nevyřešíte, tato kasina budou jednat, jak chtějí, a to nás bude pronásledovat. Věřím vám a chci od tohoto kasina cenu, kterou si zasloužím.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

Věřím, že nejnaléhavější věcí je, že musíte spolupracovat; jinak náš specialista na stížnosti nebude dále postupovat. Chcete-li používat svůj jazyk „k obraně svých práv", potřebujeme, abyste zůstali v kontaktu. To je součást dohody. Dává vám to smysl?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Už jsem ti poslal fotky a účtenky. Chci tuto 100% bonusovou částku z tohoto kasina. Toto je první vkladový bonus, na který mám nárok.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545
před měsícem

No to je hezké, ale vidíš, co píše Radka? Jsme admini na fóru a stížnosti neřešíme, respektive neřešíme. Pokud máte pocit, že jste na tento bonus měli nárok a kasino vám ho nedalo, můžete podat stížnost a spolupracovat s naším týmem. Pokusí se vám pomoci.

Kasino však nevysvětlilo, proč vám to nedalo?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že nic neumíš. Dopisujeme si asi měsíc. Podal jsem stížnost a poslal jsem vám všechny potřebné důkazy a fotografie. Vidím, že mi nemůžeš pomoci. Přeruším svůj vztah s tímto kasinem. I když jsi prolhaný zloděj kasina, už ti nevěřím. je to vždycky takhle.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky