Vážený hráč,
Kde si myslíte, že jsme obdrželi vaše výše uvedené převody, prosím?
Jsem si téměř jistý, že nemluvíte o jejich posílání komunitnímu týmu, mám pravdu? V každém případě, raději než posílání e-mailu, zkuste přidat screesnots nebo obrázky přímo do své odpovědi zde na fóru, abyste předešli dalším nedorozuměním, prosím. Můžete tak učinit kliknutím/klepnutím na ikonu obrázku v horní nabídce příspěvku:
Také bych rád řekl, že nemůžeme urychlit proces výběru, protože nejsme podporou kasina. Doporučuji vám však být trpělivý. Na základě zvolené platební možnosti trvá výběr obvykle několik dní, a to i bez víkendů.
Přesto jsem z toho trochu zmatený: "Použil jsem to jednou, aplikace to teď nezobrazuje"
Je váš podaný výběr vidět na vaší pokladně, nebo to prosím souvisí s něčím jiným?
Dear player,
Where do you believe we have received your aforementioned transfers, please?
I'm almost certain you are not talking about sending them to the Community Team, am I correct? In any case, rather then sending an email, try to add the screesnots or images directly to your reply here on the forum to prevent other missunderstandings, please. You may do so by clicking/tapping the picture icon in the upper post menu:
I would also like to say we can't speed up the withdrawal process because we are not casino support. I advise you to be patient, though. Based on the payment option you chose, the withdrawals usually take a few days, even without weekends involved.
Yet I'm a bit confused about this: "I used it once, the application does not show it now"
Is your submitted withdrawal visible in your cashier, or is it related to something else, please?
Automaticky přeloženo: