Ahoj znovu.
Neváhejte a zkuste jiná slova. 😉
Ale dovolte mi zde pomoci - toto je kopie:
„Tvrdil jsem, že za roztočení zdarma se bonus dokončil sázku a zůstatek klesl na 20 €, nikoli na 50, jak je uvedeno na vašem webu a v jejich podmínkách.
Každopádně jsem se jich zeptal na tu zprávu, kde vám řekli, že se vám ozvou e-mailem, protože live chat nefunguje.
Také posílám všechny dokumenty KYC, ale nic se neděje žádná odpověď na e-mail žádná reakce KYC žádná komunikace! Co kdybych provedl vklad v tom kasinu, byl bych naštvaný! a ano, to vše bylo před více než 24 hodinami, jako je možné, že tak dlouho nekomunikujeme se zákazníky!?"
V každém případě jsem vám odpověděl v diskuzi Slotobit.
To samé: Nové + menší kasino. Maximální výhra z bonusu je 20 €.
"Podpora živého chatu není k dispozici 24/7"
Zůstal bych u větších kasin podporujících zákazníky 24/7. Mohlo by být lépe. Čerstvá a malá kasina nemusí být dobře zavedená, mohou mít nedostatek lidí a tak dále.
Hello again.
Feel free to try different words. 😉
But let me help here - this is the copy:
"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"
In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.
The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.
"Live chat support is not available 24/7"
I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.
Automaticky přeloženo: