FórumKasinaNorsewin Casino - všeobecná diskuze

Norsewin Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od rastakiller
|
625 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Norsewin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Mám stejný problém s tímto kasinem jako s kasinem Slotobit, o kterém jsem psal v diskusi o kasinu Slotobit.

Chtěl jsem to sem vložit, ale říká se, že příspěvek existuje, ano, ale můj problém je stejný, je jen jiný název kasina a vše, co jsem řekl, je totéž zde v Norsewin.


Automaticky přeloženo:
rastakiller
před 3 měsíci

Ahoj znovu.

Neváhejte a zkuste jiná slova. 😉

Ale dovolte mi zde pomoci - toto je kopie:

„Tvrdil jsem, že za roztočení zdarma se bonus dokončil sázku a zůstatek klesl na 20 €, nikoli na 50, jak je uvedeno na vašem webu a v jejich podmínkách.

Každopádně jsem se jich zeptal na tu zprávu, kde vám řekli, že se vám ozvou e-mailem, protože live chat nefunguje.

Také posílám všechny dokumenty KYC, ale nic se neděje žádná odpověď na e-mail žádná reakce KYC žádná komunikace! Co kdybych provedl vklad v tom kasinu, byl bych naštvaný! a ano, to vše bylo před více než 24 hodinami, jako je možné, že tak dlouho nekomunikujeme se zákazníky!?"

V každém případě jsem vám odpověděl v diskuzi Slotobit.

To samé: Nové + menší kasino. Maximální výhra z bonusu je 20 €.

"Podpora živého chatu není k dispozici 24/7"

Zůstal bych u větších kasin podporujících zákazníky 24/7. Mohlo by být lépe. Čerstvá a malá kasina nemusí být dobře zavedená, mohou mít nedostatek lidí a tak dále.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už několik dní se snažím kontaktovat platformu a nemohu dostat odpověď.

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před 3 měsíci

Myslíte odpověď z chatu nebo e-mailem?

Je nějaký problém, se kterým byste chtěli, abychom vám pomohli?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snažil jsem se je kontaktovat, aby potvrdili můj účet a podařilo se mi to, ale nyní mám další problém s výběrem.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snažím se vybrat peníze už několik dní a nejde mi to a nikdo z podpory mi neodpovídá na zprávy😠😡😡😡

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před 3 měsíci

Dobrý den, co myslíte tím "dny" prosím, jak dlouho čekáte na své peníze? Podařilo se vám ověřit bez problémů? Žádný důvod, proč jste ještě nemohli odstoupit?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nikdo neodpovídá Už 2 týdny se snažím odvolat

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před 3 měsíci

děkuji za odpověď.

2 týdny je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešily vše potřebné a poslaly hráči peníze.

V tomto případě bych vám tedy doporučil otevřít stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Odkaz na něj najdete zde ⬅️

Jste na to ?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Již zde mám účet, jak mohu získat pomoc?

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před 2 měsíci

Hmm, myslel jsem reklamaci u nás neúčtovat. V předchozí odpovědi jsem zveřejnil odkaz a pokusíme se vám pomoci, pokud jste se ještě nikam nedostali.

Myslíte, že to s námi zvládnete?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky