DomůFórumKasinaNorsewin Casino - všeobecná diskuze

Norsewin Casino - všeobecná diskuze

 od rastakiller
|
1 958 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Norsewin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Mám stejný problém s tímto kasinem jako s kasinem Slotobit, o kterém jsem psal v diskusi o kasinu Slotobit.

Chtěl jsem to sem vložit, ale říká se, že příspěvek existuje, ano, ale můj problém je stejný, je jen jiný název kasina a vše, co jsem řekl, je totéž zde v Norsewin.


Automaticky přeloženo:
rastakiller

Ahoj znovu.

Neváhejte a zkuste jiná slova. 😉

Ale dovolte mi zde pomoci - toto je kopie:

„Tvrdil jsem, že za roztočení zdarma se bonus dokončil sázku a zůstatek klesl na 20 €, nikoli na 50, jak je uvedeno na vašem webu a v jejich podmínkách.

Každopádně jsem se jich zeptal na tu zprávu, kde vám řekli, že se vám ozvou e-mailem, protože live chat nefunguje.

Také posílám všechny dokumenty KYC, ale nic se neděje žádná odpověď na e-mail žádná reakce KYC žádná komunikace! Co kdybych provedl vklad v tom kasinu, byl bych naštvaný! a ano, to vše bylo před více než 24 hodinami, jako je možné, že tak dlouho nekomunikujeme se zákazníky!?"

V každém případě jsem vám odpověděl v diskuzi Slotobit.

To samé: Nové + menší kasino. Maximální výhra z bonusu je 20 €.

"Podpora živého chatu není k dispozici 24/7"

Zůstal bych u větších kasin podporujících zákazníky 24/7. Mohlo by být lépe. Čerstvá a malá kasina nemusí být dobře zavedená, mohou mít nedostatek lidí a tak dále.


Automaticky přeloženo:

Už několik dní se snažím kontaktovat platformu a nemohu dostat odpověď.

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte

Myslíte odpověď z chatu nebo e-mailem?

Je nějaký problém, se kterým byste chtěli, abychom vám pomohli?

Automaticky přeloženo:

Snažil jsem se je kontaktovat, aby potvrdili můj účet a podařilo se mi to, ale nyní mám další problém s výběrem.

Automaticky přeloženo:

Snažím se vybrat peníze už několik dní a nejde mi to a nikdo z podpory mi neodpovídá na zprávy😠😡😡😡

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte

Dobrý den, co myslíte tím "dny" prosím, jak dlouho čekáte na své peníze? Podařilo se vám ověřit bez problémů? Žádný důvod, proč jste ještě nemohli odstoupit?

Automaticky přeloženo:

Nikdo neodpovídá Už 2 týdny se snažím odvolat

Upraveno
Automaticky přeloženo:
joaovictortforte

děkuji za odpověď.

2 týdny je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešily vše potřebné a poslaly hráči peníze.

V tomto případě bych vám tedy doporučil otevřít stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Odkaz na něj najdete zde ⬅️

Jste na to ?

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Již zde mám účet, jak mohu získat pomoc?

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte

Hmm, myslel jsem reklamaci u nás neúčtovat. V předchozí odpovědi jsem zveřejnil odkaz a pokusíme se vám pomoci, pokud jste se ještě nikam nedostali.

Myslíte, že to s námi zvládnete?

Automaticky přeloženo:

Čeká na výběr

Částka: 500 EUR

Datum vytvoření: 6. ledna 2025 v 2:08

Osoba, která vyhrála, čeká 4 dny, nic se neděje.. Nemohu dostat své výhry ani do finských bank (Visa). Peníze jsou v pořádku, ale nemohu je vrátit. Nedoporučuji to.

Automaticky přeloženo:
mjaakkola

Vyzkoušejte bankovní převod, protože si nemyslím, že vybírají zpět na kartu. Můžete se zeptat na live chat

Automaticky přeloženo:

Normální banky ve Finsku nefungují, jen nettler a skirll a není tam žádný live chat..

Automaticky přeloženo:

Čeká na výběr

Částka: 500 EUR

Datum vytvoření: 6. ledna 2025 v 2:08

Osoba, která vyhrála, čeká 4 dny, nic se neděje.. Nemohu dostat své výhry ani do finských bank (Visa). Peníze jsou v pořádku, ale nemohu je vrátit. Nedoporučuji to.

Automaticky přeloženo:

V čem je tedy problém se způsobem platby? Zkoušeli jste je požádat o alternativy nebo pomoc, jak byste měli odstoupit? Myslím, že by to měl být nejlepší způsob, jak takové informace zjistit.

Automaticky přeloženo:

file to jsou jen to, co dostanete. Odebírám vízovou kartu, ale nemohu tímto způsobem získat výběr. To je prostě nemoc!

Automaticky přeloženo:
mjaakkola

Je to docela hloupé, když říká, že je k dispozici po uložení, pokud jste vložili pomocí této metody. Tohle všechno bych ale určitě komunikoval s kasinem, protože by vás mělo nasměrovat a pomoci, abyste neměli problém s výběrem. Pokud to není možné, můžete nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Slyšel jsem, že je to pouze tehdy, když si vytvořím krypto účet a jejich zákaznický servis pak požádá kasino o mé výhry v krypto, tak jsem to pochopil...

Automaticky přeloženo:
mjaakkola

Ahoj! Mohu vědět, co vám konkrétně vysvětlili zaměstnanci kasina?

Neváhejte přidat snímek obrazovky nebo tělo e-mailu, abychom se mohli pokusit zjistit, zda něco z toho dává smysl. Máte prosím něco k dispozici?

Zkuste je ještě jednou oslovit, abychom viděli přesnou odpověď. Mělo by to být užitečné, vsadím se.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky