FórumKasinaNorsewin Casino - všeobecná diskuze

Norsewin Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od rastakiller
|
489 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Norsewin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Mám stejný problém s tímto kasinem jako s kasinem Slotobit, o kterém jsem psal v diskusi o kasinu Slotobit.

Chtěl jsem to sem vložit, ale říká se, že příspěvek existuje, ano, ale můj problém je stejný, je jen jiný název kasina a vše, co jsem řekl, je totéž zde v Norsewin.


Automaticky přeloženo:
rastakiller
před 2 měsíci

Ahoj znovu.

Neváhejte a zkuste jiná slova. 😉

Ale dovolte mi zde pomoci - toto je kopie:

„Tvrdil jsem, že za roztočení zdarma se bonus dokončil sázku a zůstatek klesl na 20 €, nikoli na 50, jak je uvedeno na vašem webu a v jejich podmínkách.

Každopádně jsem se jich zeptal na tu zprávu, kde vám řekli, že se vám ozvou e-mailem, protože live chat nefunguje.

Také posílám všechny dokumenty KYC, ale nic se neděje žádná odpověď na e-mail žádná reakce KYC žádná komunikace! Co kdybych provedl vklad v tom kasinu, byl bych naštvaný! a ano, to vše bylo před více než 24 hodinami, jako je možné, že tak dlouho nekomunikujeme se zákazníky!?"

V každém případě jsem vám odpověděl v diskuzi Slotobit.

To samé: Nové + menší kasino. Maximální výhra z bonusu je 20 €.

"Podpora živého chatu není k dispozici 24/7"

Zůstal bych u větších kasin podporujících zákazníky 24/7. Mohlo by být lépe. Čerstvá a malá kasina nemusí být dobře zavedená, mohou mít nedostatek lidí a tak dále.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už několik dní se snažím kontaktovat platformu a nemohu dostat odpověď.

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před 2 měsíci

Myslíte odpověď z chatu nebo e-mailem?

Je nějaký problém, se kterým byste chtěli, abychom vám pomohli?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Snažil jsem se je kontaktovat, aby potvrdili můj účet a podařilo se mi to, ale nyní mám další problém s výběrem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Snažím se vybrat peníze už několik dní a nejde mi to a nikdo z podpory mi neodpovídá na zprávy😠😡😡😡

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před měsícem

Dobrý den, co myslíte tím "dny" prosím, jak dlouho čekáte na své peníze? Podařilo se vám ověřit bez problémů? Žádný důvod, proč jste ještě nemohli odstoupit?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nikdo neodpovídá Už 2 týdny se snažím odvolat

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před měsícem

děkuji za odpověď.

2 týdny je přesně čas, který dáváme kasinům, aby vyřešily vše potřebné a poslaly hráči peníze.

V tomto případě bych vám tedy doporučil otevřít stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Odkaz na něj najdete zde ⬅️

Jste na to ?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Již zde mám účet, jak mohu získat pomoc?

Automaticky přeloženo:
joaovictortforte
před měsícem

Hmm, myslel jsem reklamaci u nás neúčtovat. V předchozí odpovědi jsem zveřejnil odkaz a pokusíme se vám pomoci, pokud jste se ještě nikam nedostali.

Myslíte, že to s námi zvládnete?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky