FórumKasinaNordSlot Casino - všeobecná diskuze

NordSlot Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od sammy9954
|
13795 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Rami2603
před 3 roky

Hm, to je nešťastná situace. Pravděpodobně bych kasinu vysvětlil to samé, co jste vysvětlil zde. Jednoduše jim řekněte o neúspěšných pokusech a také jim řekněte, že váš limit Paysafe je nyní změněn. Víc toho nezmůžeš. Je váš účet v Nordslotu ověřen? Už jste jim poslali svůj občanský průkaz a další dokumenty?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Přesně tak jsem to kasinu vysvětlil, ale už několik dní jsem nedostal odpověď na své e -maily.

Ne můj účet ještě nebyl ověřen, protože jsem o to nebyl požádán, zřejmě chtějí pouze určitou částku nebo s 2. platbou.

Na to jsem podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Pokud jde o výplaty, kasino je poslední bláto bez jakýchkoli omezení, ale nepomůže, když na výplaty počkáte 1 týden

Automaticky přeloženo:
Rami2603
před 3 roky

To je vždy ten nejhorší případ, kdy kasino přestane komunikovat se zákazníkem. Doufám, že se nám podaří nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Tak jsem se vrátil dovnitř.

Komunikace prostřednictvím e-mailu je bohužel velmi špatná. Živý chat je ale vynikající a pomoc získáte přímo.

Je hloupé, že když nejste „přihlášeni", nemáte přístup k živému chatu.

Nakonec jsem se musel „propašovat do živého chatu" prostřednictvím kolegy, čehož jsem se zpočátku „bál", protože nesmíte mít 2 účty a pak bych mohl být podezřelý.


Automaticky přeloženo:
Rami2603
před 3 roky

To je vlastně něco, co jsem viděl několikrát v historii. Neregistrovaní hráči nemají přístup k živému chatu. Nemůžete přistupovat ke svému účtu, protože je zamčený, kontaktujete kasino e -mailem, ale nedostanete žádné odpovědi, takže si stačí kontaktovat nový účet a kontaktovat podporu. Tento účet vůbec nepoužíváte k hazardu. Každopádně vás kasino později kontaktuje, že vaše výhry na prvním účtu byly zrušeny, protože jste porušili jejich podmínky (více účtů). Je to hloupé, já vím.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hej lidi

Jak dlouhý byl proces ověření pro vás?

Chvíli jsem čekal a v živém chatu je to stejný příběh.

Buďte trpěliví, omlouváme se za zpoždění. Neboj se.

Vyhrála jsem docela ve velkém, hádám, že štěstí dámy mělo mých šest. Ale nemohu vybrat žádné peníze kvůli neověřenosti.



Automaticky přeloženo:
JJRyb
před 3 roky

Zajímalo by mě, jak dlouho jste čekali na ověření?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Od 12. října

Automaticky přeloženo:
JJRyb
před 3 roky

Je to docela dlouhá doba, ale existují kasina (ne ta nejlepší), kde to může trvat 2–3 týdny. Pokud vás požádají, abyste počkali, pravděpodobně bych počkal a každých pár dní bych jim poslal upomínku.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Dík.

Je to trochu frustrující, když máte velké množství výher, které chcete vybrat, ale dostanete pouze, nebojte se, trpělivost a tak dále.

Automaticky přeloženo:
JJRyb
před 3 roky

Na druhou stranu je dobrým znamením, že s vámi kasino stále komunikuje a váš účet není blokován. Jen se ujistěte, že neztratíte své výhry, než se vám podaří ověřit váš účet! To se stává docela často, když jsou hráči netrpěliví.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

To, co se stalo zpočátku, ale ve skutečnosti to mělo za následek pouze větší vítězství. Hádej, paní štěstí, měla mých šest.

Automaticky přeloženo:
JJRyb
před 3 roky

Víte, zda je možné v kasinu nastavit limity ztrát? Řekl bych, že to opravdu stojí za to. Nebudete mít štěstí navždy 🙂

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nedotkli se fondů 16. a 17. místa a nedotknou se ho, dokud jej nebudu mít na svém účtu

Automaticky přeloženo:
JJRyb
před 3 roky

Doufám. Buďte silní a informujte nás! 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Od včerejška jsem obdržel e -mail, můj účet byl ověřen. Nyní budu muset počkat na proces výběru

Automaticky přeloženo:
JJRyb
před 3 roky

Skvělá zpráva, jste v polovině cesty! Vždy je dobré slyšet, kdy hráč vyhraje, proto nás prosím průběžně informujte.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den,

Taky jsem už tři dny nedostal odpověď na svůj email.


Po výhře mi byl přes noc zablokován účet, na emaily ani ověření KYC nikdo neodpověděl.


Během pozastavení účtu je také nedostupná živá podpora.


Může mi někdo dále pomoci? 🍀🙏


Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Ocbs
před 2 roky

Hm, i když se na jejich webových stránkách píše: „Členové našeho týmu podpory jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby vám pomohli a kdykoli odpověděli na všechny vaše dotazy, prostřednictvím chatu nebo e-mailu", nenašel jsem žádnou možnost, jak je kontaktovat prostřednictvím chatu, což by byla rychlejší možnost ve srovnání s e-maily.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky