Ahoj,
mít malý problém s Nordslotem.
Předevčírem jsem několikrát něco zaplatil a pak naštěstí chtěl něco zaplatit. Pak už šla jen Paysafecard, všechno bylo dobré, když jsem poprvé s Paysafecard.
Protože můj účet Paysafecard ještě nebyl ověřen, často se mi při výplatě zobrazovala chybová zpráva.
Do té doby, než jsem zvýšil svůj limit Paysafe na neomezený, byl můj účet Nordslot zablokován, pravděpodobně kvůli předchozím 5-6 pokusům o výběr peněz.
Paysafe je nyní ověřen a měl by fungovat, ale Nordslot zablokoval můj účet. 2 dny a živý chat, kde dostávám odpověď přímo, jsem nedostal jedinou odpověď e -mailem, již nemám přístup, protože to je pouze pro přihlášené.
Máte někdo představu, co bych tam mohl dělat?
Dík!
Goodbye,
have a little problem with Nordslot.
The day before yesterday I paid something in a few times and then, fortunately, wanted to pay something out. Then only Paysafecard went first, everything was good my first time with Paysafecard.
Since my Paysafecard account was not yet verified, I often received an error message during the payout.
Until I then increased my Paysafe limit to unlimited, my Nordslot account was blocked, probably because of the previous 5-6 attempts to withdraw the money.
Paysafe is now verified and it should work, but Nordslot has blocked my account. I haven't received a single response by email for 2 days and live chat, where I get an answer directly, I no longer have access, because that's only for those who are logged in.
Anyone have any idea what I can do there?
Thanks!
Servus,
hab ein kleines Problem mit Nordslot.
Vorgestern habe ich paar mal was eingezahlt und wollte dann im Anschluss, glücklicherweise, etwas auszahlen. Dann ging erstmal nur Paysafecard, alles gut war mein 1. mal dann mit Paysafecard.
Da mein Konto bei Paysafecard aber noch nicht verifiziert war, kam öfters eine Fehlermeldung bei der Auszahlung.
Bis ich dann mein Paysafe Limit auf unbegrenzt erhöht habe wurde mein Nordslot Konto gesperrt, wahrscheinlich wegen den vorherigen 5-6 versuchen das Geld auszuzahlen.
jetzt ist Paysafe aber verifiziert und es müsste klappen, doch Nordslot hat mein Konto gesperrt. Per Mail kriege ich seit 2 Tagen keine einzige Reaktion und Live Chat, wo einem direkt geantwortet wird, hab ich kein Zugriff mehr, weil das nur für eingeloggte ist.
Jemand ne Ahnung was ich da machen kann?
Danke!
Automaticky přeloženo: