Ahoj,
Řekl bych, že pokud porušíte bonusové pravidlo, měli byste se vyrovnat s následky. Připadá mi dost nespravedlivé říkat, že vás kasino ukradlo, když jste porušili pravidla. Je důležité říci, že taková pravidla by měla být jasně viditelná a snadno pochopitelná. Jen rada, jestli smím, bylo by dobré si před převzetím bonusu zkontrolovat všechny podmínky bonusu, někdy dokonce zjistíte, že bonus nakonec není tak dobrý.
Mimochodem, všimli jste si, že jste při hraní s bonusem přehnali? Pokud ano, vždy se obraťte na podporu nebo operátora chatu. Všichni děláme chyby, snažíme se kasina přesvědčit, že jedna chyba není trestným činem nebo důvodem pro ztrátu výhry.
Je dobře, že jste stížnost odeslali, náš tým pro stížnosti zkontroluje, zda vůči vám kasino jednalo férově. Jen je třeba ji nejprve zkontrolovat, poté bude stížnost viditelná pro všechny.
Těším se na nějaký vývoj.
Hello there,
I'd say that if you break the bonus rule, you should deal with the consequences. I find it pretty unfair to say that casino has stoles from you when you had broken rules in the first place. It's important to say that such rules should be clearly visible and easy to understand. Just a hint if I may, would be good to check all bonus terms BEFORE taking the bonus, sometimes you can even find the bonus is not that good in the end.
Anyway, have you noticed you overbet while playing with the bonus? If so, always reach out to the support or chat operator. We all make mistakes, we try to convince casinos one mistake is not a crime or a reason for voiding the winnings.
It's good that you submitted the complaint, our complaint team will check whether the casino acted fairly towards you. It just needs to be reviewed first, after that the complaint will be visible to all.
I'm looking forward to seeing some development.
Automaticky přeloženo: