před 7 měsíci
Viděl jsi náhodou moji odpověď výše?
Have you seen my reply above, by any chance?
0
Viděl jsi náhodou moji odpověď výše?
Have you seen my reply above, by any chance?
Dobrý den, chci vám říct o tomto kasinu, peníze vkládáte velmi snadno, ale mají vážné problémy s výběrem, už týden se snažím peníze vybrat a bezdůvodně mě ruší. Toto kasino je www.ninecasino.com, jak jsem si ověřil, mělo licenci a nemělo by mít takové problémy, ale mýlil jsem se. Vlastně ani tým vám v ničem nepomůže! Myslím, že je to podvodná stránka!
Hello, I want to tell you about this casino, you deposit money very easily, but they have serious problems with withdrawal, I've been trying to withdraw money for a week and they cancel me for no reason. This casino is www.ninecasino.com, as I checked it was licensed and shouldn't have such problems, but I was wrong. Actually, not even the team can help you in anything! I think it's a scam site!
Dobrý den, jaký důvod vám kasino uvedlo, že vám nevyplatilo peníze? Týden čekání by pro mě byl trochu oříšek, ale musím dodat, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali vám peníze.
Bylo však nutné, abyste ověřili i účet, nebo ne?
Zkuste být trochu trpěliví a pokud se nic nezmění a nikdo vám neodpoví, pokusíme se vám pomoci.
Myslíš, že to vydržíš?
Hello, what reason did the casino give you for not paying you the money ? A week to wait would be a bit of a stretch for me, but I must add that we give casinos 14 days to sort everything out and send you the money.
However, was it necessary for you to verify the account as well or not ?
Try to be a bit patient and if nothing changes and nobody answers you, we will try to be of assistance.
Do you think you can hold out ?
Prošel jsem úplným ověřením, s osobními údaji a dokumenty, stejně jako s úplnými údaji o kartě, výpisu z účtu, bankovní transakce byla asi desetkrát zrušena, nemohou mi sdělit důvod, pak mi řekli, abych zkusil jinou metodu, neudělal jsem Nemám peníze na krypto, vytvořil jsem, půjčil a vložil, zahrál 27 eur na převod na krypto a dnes ráno jsem byl také zrušen, nemohli mi říct důvod, budeme vás kontaktovat a dáme vám vědět. Teď vidím částku na svém účtu, ale zdá se, že si vymýšlejí důvody.
I have passed full verification, with personal data and documents, as well as full card data, account statement, bank transaction was canceled about ten times, they can't give me the reason, then they told me to try another method, I didn't have money for crypto, I created, borrowed and deposited, played 27 euros to transfer to crypto and I was also canceled this morning, they couldn't tell me the reason, we will contact you and let you know. Now I can see the amount on my account, but it seems they are inventing reasons.
Pak bych určitě doporučil nehrát, dokud se celá situace nevyřeší, a dále nevkládat. Pokud mají problémy s platebními metodami, budou je muset nejprve vyřešit, a pokud ani alternativa nepomohla, pak bych řekl, že nejlepší bude počkat a uvidíme, co zjistí, a ozvou se vám .
Jsi ověřená podle toho co píšeš, tak by neměl být problém, tak prosím vydrž a uvidíš, jak se to vyvine. Pokud se nic nestane a nikdo vás nebude kontaktovat, pokusíme se vám pomoci. 🙂
Well then, I would definitely recommend not to play until the whole situation is resolved and don't deposit any more. If they have problems with the payment methods, they will have to solve them first, and if even the alternative hasn't helped, then I would say the best thing to do is to wait and see what they find out and get back to you.
You are verified according to what you write, so there shouldn't be a problem, so please hold on and see how it develops. If nothing happens and nobody contacts you, we will try to help. 🙂
Přihlásil jsem se a vyhrál 600 € na ninecazino, zaseklo se to na výběru a teď mi to nedovolí přistupovat na stránku odkudkoli, ani z aplikace, kterou mám.
I've logged in and won €600 at ninecazino, it's stuck on the withdrawal and now it won't let me access the page from anywhere, not even from the application I have.
Έχω μπει έχω και έχω κερδίσει 600€ στο ninecazino, έχει κολλήσει στην ανάληψη και πλέον δεν με αφήνει να μπω στη σελίδα απο πουθενά ούτε από την εφαρμογή που έχω.
Dobrý den, pokud máte tento problém, zkusili jste poslat e-mail kasinu, co se může stát? Použil jsi VPN nebo tak něco?
Pokud si s tímto problémem nevíte rady, můžete u nás zkusit zaregistrovat reklamaci a my se pokusíme zjistit více, pokud si myslíte, že jste vyčerpali všechny možnosti a nemůžete se posunout dál.
Pokud máte zájem, zde je odkaz
Pokud najdete nějaké nové informace, dejte mi vědět.
Hello, if you have this problem did you try to email the casino what might be going on ? Did you use a VPN or something ?
If you don't know how to solve this problem, you can try registering a complaint with us and we'll try to find out more if you think you've exhausted all your options and can't move on.
If you are interested, here is a link
Let me know if you find any new information.
kasino mi říká, abych šel dovnitř a poslal dokumenty, ale přesměruje mě na tento odkaz
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
the casino tells me to go in and send documents but it takes me to this link
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
το καζίνο μου λέει να μπω και να στείλω έγγραφα αλλά εμένα με βγάζει σε αυτό το σύνδεσμο
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
Dobře, mluvil jsem s Veronikou a řekla, že se na to podívá.
Víte něco o tom, že kasino není ve vaší zemi povoleno? 🤔
Okay then, I talked to Veronika and she said she'd take a look at it.
Do you know anything about a casino not being allowed in your country? 🤔
ne, nic takového jsem si nebyl vědom, znám lidi, kteří hrají tady v Řecku a řekl jsem, ať to zkusím sám, věřím, že by mě neopustil od začátku, kdyby to nebylo povoleno. Chci své peníze a pokud to v mé zemi nedovolíte, do tohoto kasina znovu nevstoupím.
no, I was not aware of such a thing, I know people who play here in Greece and I said to try it myself,, I believe that he would not have left me from the beginning if it was not allowed. I want my money and if you don't allow it in my country I just won't enter this casino again.
όχι δεν γνώριζα κάτι τέτοιο ξέρω άτομα που παίζουνε εδώ στην Ελλάδα και είπα να το δοκιμάσω και εγώ,, πιστεύω ότι δεν θα με άφηνε από την αρχή αν δεν επιτρεπόταν. Τα χρήματα μου θέλω και αν δεν επιτρέπετε στην χώρα μου απλά δεν θα ξανά μπω σε αυτό το καζίνο.
Doufám, že Veronika bude moci zjistit, zda je vaše země nyní omezena. Podle našich posledních informací to bylo povoleno, ale mohlo se to změnit. Zkoušel jsem se na stránky dostat z Řecka, ale nepodařilo se mi to.
I když nedávno změnili pravidla, měli by o tom své hráče informovat. Tak snad se nám podaří váš případ vyřešit.
Kdy jste se poprvé zaregistrovali v tomto kasinu?
Well I hope that Veronika will be able to find out if your country is restricted now. According to our latest information, it was allowed, but it could have changed. I tried to access the site from Greece but was not able to.
Even if they changed the rules recently, they should inform their players about it. So hopefully, we'll be able to get your case solved.
When did you sign up at this casino for the first time?
Registroval jsem se v červenci.
I registered in July.
τον Ιούλιο έκανα την εγγραφή μου.
V pořádku. Pokud tedy změnili pravidla, bylo to teprve nedávno.
Snad se nám to brzy podaří rozlousknout a vyřešit váš případ.🤞
Alright. So if they changed the rules, it was only recently.
Hopefully, we'll be able to crack it up and solve your case soon.🤞
Proč jsou vždy problémy s výběrem a 0 problémů s vkladem? Nemůže dojít ke krádeži identity a podobně jako sázka? Nine casino je další z pseudo mafií na internetu, kde kladou nejrůznější překážky pro výběr. Teď přijde "zákaznický podporovatel" a řekne, že to vůbec není pravda. Naše zkušenost, moje a některých přátel, byla katastrofální, ale alespoň nelitujeme prohry, protože s pouhými 20 eury se nám podařilo vyhrát 1000 (každý se svým účtem, mluvím o obecných částkách), což jsme byli pak se nemohl stáhnout díky těmto gangsterům. Nakonec čas plynul a my jsme se nudili a nakonec jsme prohráli na vlastní nebezpečí. Moje doporučení je, abyste se vyhýbali těmto typům kasin, kde španělsky mluvící operátoři nemají ani minimální dovednosti v oblasti zákaznických služeb.
Why are there always problems withdrawing and 0 problems depositing? Can't there be identity theft and similar to bet? Nine casino is another of the pseudo mafias on the internet where they put all kinds of obstacles to withdraw. Now a "customer supporter" will come and say that this is not true at all. Our experience, mine and that of some friends, has been disastrous, but at least we do not regret losses because with just 20 euros we managed to win 1000 (each with their own account, I am talking about general amounts), which we were then unable to withdraw thanks to these gangsters. In the end, time went by, and we got bored and ended up losing at our own risk. My recommendation is that you avoid these types of casinos where Spanish-speaking operators do not have even the minimum customer service skills.
¿por que siempre hay problemas para retirar y 0 problemas para depositar? Es que no puede haber suplantaciones de identidad y similar para apostar? Nine casino es otro de los pseudo mafias que hay en internet donde ponen trabas de todo tipo para retirar. Ahora vendrá un "customer supporter" a decir que esto no es nada cierto. Nuestra experiencia la mia y la de unos amigos ha sido nefasta, pero al menos no lamentamos perdidas porque con apenas 20 euros conseguimos ganar 1000 (cada uno con su cuenta, hablo de cantidades generales), que luego no pudimos retirar gracias a estos mafiosos. Al final fue pasando el tiempo, y nos fuimos aburriendo y acabamos perdiendo bajo nuestra responsabilidad. Mi recomendación es que huyais de este tipo de casinos donde los operadores de habla hispana no tienen ni las minimas dotes de atención al cliente.
Ahoj, tak kdyby se ti stalo něco podobného v kasinu, můžeš nám o tom říct víc. Pokud jste o peníze přišli nespravedlivě, doporučil bych vám podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.
Co říkáš ?
Hi, so if something similar happened to you in a casino, you can tell us more about it. If you have lost money unfairly, I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you.
What do you say ?
Čekal jsem více než 60 hodin, než mi dorazí vklad Skrill.
Jsem nový zákazník, provádím svůj první vklad, dávám jim všechny potřebné informace, ale po 60 hodinách a velmi vágních odpovědích "pracujeme na tom" vklad stále nedorazil.
V tuto chvíli si přeji pouze zrušit vklad, protože jim nechci dát ani cent ze svých peněz, ale samozřejmě podle nich "zrušení není možné" a "vklad je třeba vsadit 3x" místo toho jeden.
Za mých více než 12 let hraní online hazardních her je to nejhorší zkušenost, kterou jsem měl, a toto kasino nedoporučuji ani svým nejhorším nepřátelům.
I have been waiting over 60 hours for my Skrill deposit to arrive.
I am a new customer, making his first deposit, giving them all necessary information, but after 60 hours and very vague responses "we are working on it" the deposit has still not arrived.
At this point I wish to just cancel the deposit, because I do not want to give them a single penny of my money, but of course according to them "cancelling is not possible" and "deposit has to be wagered 3 times" instead of one.
In my 12+ years of online gambling, this is the worst experience I have had and I do not recommend this casino even to my worst enemies.
Dobrý den, jedná se o složité situace, kdy se vklad nenajde ihned v kasinu. Někdy to však může trvat i několik dní. Zkoušeli jste kontaktovat poskytovatele plateb, zda je na jeho straně vše v pořádku a peníze odešly normálně?
Hello, these are difficult situations when the deposit is not found immediately in the casino. However, sometimes it can take a couple of days. Have you tried contacting the payment provider to see if everything was OK on their side and the money went out normally ?
Vložil jsem hodně peněz do NineCasino, pak jsem vyhrál 6000 Euro. Ztratil jsem většinu a rozhodl se zavřít svůj účet kvůli závislosti na hazardních hrách. Nyní odmítají vyplatit mých 2000 EUR, které jsem měl stále na účtu, a odmítají odpovídat na mé e-maily. Tomuto kasinu bych se za každou cenu vyhnul, jsou to podvodníci. Sám pracuji v kasinovém průmyslu více než 10 let a se svými zkušenostmi chci všem poradit, aby se této stránce vyhýbali.
I deposited a lot of money with NineCasino, then I won 6000 Euro. Lost most of it and decided to close my account for gambling addiction. They now refuse to payout my 2000 Euro which I still had in my account and they refuse to reply on my emails. I would avoid this casino at all cost, they are a fraud. I've worked in the casino industry myself for over 10 years and with my experience I wanna advice everyone to avoid this site.
Dobrý den, také uvedli důvod, proč vám nechtějí vyplatit peníze, které tam máte? Zdá se mi, že to není úplně normální. Pokud jde o uzavření účtu, udělalo to kasino nebo ne?
Dejte mi vědět, prosím.
Hello, did they also give a reason why they don't want to pay you the money you have there ? It seems to me that it's not quite normal. As for closing the account, did the casino do that or not ?
Let me know, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.