Prozatím jsem vaše urážlivé příspěvky zde na fóru skryl. Pokud budete v tomto stylu pokračovat, váš účet bude zablokován, i když vaše stížnost stále probíhá.
Měl jsi možnost se vyjádřit popisem problému, se kterým jsi se v tomto kasinu setkal, ale bohužel jsi se vydal špatnou cestou. Zkus se tedy uklidnit.
As of now, I hid your abusive posts here on the forum. If you continue this way, your account will be banned even though your complaint is still pending.
You had a chance to express yourself by describing the issue you experienced at this casino, but you took the wrong path, unfortunately. So, try to calm down.
Mohu se zeptat, jak dlouho už hrajete v tomto kasinu?
Podle našich informací nepřijímají nové hráče.
May I ask you how long you have been a player at this casino?
According to our information, they are not accepting new players.
Jsem jejich VIP členem už přes pět let a pokud vím, stále jsou otevření. Abych byl upřímný, vždycky to bylo jedno z nejlepších kasin v okolí. Dokonce jsem se přímo zeptala své VIP manažerky, jestli zavírají, a ona potvrdila, že ne. Když jsem se zmínila, že jsem na Casino.guru četla, že NineCasino je uvedeno jako uzavřené, řekla mi, že nepřebírají odpovědnost za to, co se píše na jiných webových stránkách.
I’ve actually been a VIP member with them for over five years now, and as far as I know, they’re still open. They’ve always been one of the best casinos around, to be honest. I even asked my VIP manager directly if they were closing, and she confirmed that they’re not. When I mentioned that I read on Casino.guru that NineCasino was listed as closed, she told me that they don’t take responsibility for what’s said on other websites.
Tohle jsou screenshoty z naší konverzace o tom! 

These are the screenshots of our conversation about it!

Ahoj Romi, proč nepřijímají nové hráče? Taky jsem VIP členem už přes rok, ale nic jsem si nevšiml. Stalo se něco, o čem my hráči nevíme? Díky.
Hi Romi, why aren't they accepting new players? I've also been a VIP member for over a year, but I haven't noticed anything. Did something happen that we players don't know about? Thanks.
Ciao Romi, perché non accettano nuovi giocatori? Anch’io sono un membro vip da oltre un anno ma non mi sono accorta di niente. E’ successo qualcosa che noi giocatori non sappiamo? Grazie
Myslím, že jsou přetížení příliš mnoha hráči a nemohou se věnovat tolika. To si taky myslím, ale nic k tomu neřeknou.
I think they are overloaded with too many players and they can’t attend to so many . That’s what I’m guessing but they won’t say anything about it .
Jsem jejich VIP členem už přes pět let a pokud vím, stále jsou otevření. Abych byl upřímný, vždycky to bylo jedno z nejlepších kasin v okolí. Dokonce jsem se přímo zeptala své VIP manažerky, jestli zavírají, a ona potvrdila, že ne. Když jsem se zmínila, že jsem na Casino.guru četla, že NineCasino je uvedeno jako uzavřené, řekla mi, že nepřebírají odpovědnost za to, co se píše na jiných webových stránkách.
I’ve actually been a VIP member with them for over five years now, and as far as I know, they’re still open. They’ve always been one of the best casinos around, to be honest. I even asked my VIP manager directly if they were closing, and she confirmed that they’re not. When I mentioned that I read on Casino.guru that NineCasino was listed as closed, she told me that they don’t take responsibility for what’s said on other websites.
Ano, chápu, kam míříte, takže si promluvím s naším datovým týmem a požádám je o provedení nějaké změny v těchto informacích na našich webových stránkách, aby bylo pochopitelné, že toto kasino je stále otevřené. Také se pokusíme zjistit, jaká je situace ohledně nových hráčů.
Děkuji, že jste na to upozornil/a.
Yeah, I get your point, so I will talk to our data team and ask them about making some change to this information on our website so it is understandable that this casino is still open. Also, we will try to find out how the situation stands regarding new players.
Thank you for pointing that out.
Ahoj Romi, proč nepřijímají nové hráče? Taky jsem VIP členem už přes rok, ale nic jsem si nevšiml. Stalo se něco, o čem my hráči nevíme? Díky.
Hi Romi, why aren't they accepting new players? I've also been a VIP member for over a year, but I haven't noticed anything. Did something happen that we players don't know about? Thanks.
Ciao Romi, perché non accettano nuovi giocatori? Anch’io sono un membro vip da oltre un anno ma non mi sono accorta di niente. E’ successo qualcosa che noi giocatori non sappiamo? Grazie
Ahoj. Náš datový tým se o tom všem pokusí zjistit více a brzy budeme všechny naše uživatele informovat o tom, jak to doopravdy je. Dobře? 🙂
Hey. Our data team will try to find out more about all this, and we'll inform all our users soon about how it really is. Okay? 🙂
Toto kasino mi po několika úspěšných výběrech, které jsem provedl, už měsíce nevyplácí peníze. Můj účet je ověřený od loňského roku a teď mi pořád říkají, že není ověřený, a žádají všechny dokumenty, které jsem poslal dříve, a mnoho dalších. Pošlu je a oni je stále odmítají z absurdních důvodů, například že na jednom z dokumentů je určité jméno, nebo že dokumenty nejsou originální, a tisíc a jedna dalších výmluv.
Pokud se podíváte na recenze na Trustpilotu, uvidíte, že toto kasino používá něco, co považuji za nelegální, špatné a nemorální, což způsobuje, že dostává mnoho 5hvězdičkových recenzí, a skutečné recenze, z nichž většina je negativních, tak zůstávají neviditelné.
Pokud to není uzavřené, mělo by to zaplatit a zavřít, protože je jasné, že to má problémy.
This casino hasn't paid out for months after several successful withdrawals I made. My account has been verified since last year, and now they keep saying it's not verified and ask for all the documents I sent before, plus many more. I send them, and they still reject them for absurd reasons, like one of the documents having a certain name on it, or that the documents aren't original, and a thousand and one other excuses.
If you look at the reviews on Trustpilot, you'll see that this casino uses something that I believe is illegal, wrong, and immoral, which causes it to get a lot of 5-star reviews, making the real reviews, most of which are negative, invisible.
If it's not closed, it should pay and close, as it's clear it has problems.
Este casino lleva meses sin pagar despues de varios retiros exitosos que hice en este casino, con cuenta verificada desde el año pasado y te vuelve a hacer que la cuenta no esta verificada y te piden de nuevo todos los documentos que han enviado anteriormente y muchos otros mas, se lo envias y aun asi te los rechazan por cosas absurdas como que uno de los documentos tenia no se que nombre o que los documentos no son originales y mil y una escusas mas.
Si miras las reseñas de truspilot veras que este casino usa algo que yo creo que es ilegal, incorrecto y imoral que hace que le salgan un monton de reseñas de 5 estrellas, que hace que las reseñas reales que las mayoria son negativas no se vean.
Si no esta cerrado deberia pagar y cerrar ya que se nota que tiene problemas
V roce 2023 jsem si založil účet, hrál a prohrál tisíce eur v kasinu, ale to je součást kasinového světa. Tento měsíc se stalo něco neuvěřitelného a zločinného! Když jsem vydělával hlavně sportovním sázení, v pátek jsem vložil 3000 €, abych si mohl vsadit o víkendu. Některé sázky jsem vyhrál, jiné prohrál. V neděli jsem měl zůstatek 6600 €. Poté jsem požádal o výběr 5000 € (denní maximum) a na účtu mi zůstalo 1600 €.
V pondělí jsem se přihlásil ke svému účtu a zjistil, že můj výběr byl zrušen a můj zůstatek byl 0 €, bez jakéhokoli odůvodnění ze strany kasina.
Kontaktoval jsem svou VIP manažerku Natálii, která mi řekla, že nic neví, ale že se pokusí zjistit, co se stalo! Po týdnu mi byl účet zablokován a oni to zdůvodnili tím, že jsem bonusy použil neoprávněně, s odkazem na odstavec v jejich obchodních podmínkách, který je trestný a dává jim volnou ruku k jejich použití, kdykoli nechtějí zákazníkovi platit.
Nevyužil jsem žádný bonus, všechno jsem vyhrál ve sportovních sázkách za skutečné peníze, které jsem vložil. Poslal jsem všechny výtisky vkladů a vyhraných sportovních sázek, ale zatím to nepomohlo. Nemohou mi ukázat použitý bonus (protože neexistuje), nemají žádný důkaz, na rozdíl ode mě, který jsem jim už poslal všechny důkazy o tom, že peníze byly vyhrány legitimně. Ale peníze mi nevyplatí.
Vždycky jsem měl to kasino rád a nikdy jsem nevěřil určitým komentářům, které jsem viděl. I když jsem prohrával mnohem víc, než vyhrával, nikdy nebyl žádný problém, problém byl až teď, když jsem dosáhl mizerného zisku ve srovnání s tím, co jsem tam prohrál.
Buď opatrný, je to zločin, co jsi mi udělal, a jsem si jistý, že nejsem první a nebudu poslední!
Po měsíci stále čekám na peníze!
I created an account in 2023, played and lost thousands of euros in the casino, but that's part of who plays casino.this month something unbelievable and criminal happened! when I was making some profit mainly with sports betting, I deposited 3000€ on Friday to bet on the weekend, I won some bets and lost others and on Sunday I had a balance of 6600€, I then asked for a withdrawal of 5000€ (daily maximum) and I was left with 1600€ balance in the account.
On Monday I logged into my account and saw that my withdrawal had been canceled and my balance was at €0, with no justification whatsoever from the casino.
I contacted my VIP manager Natália, who told me she didn't know anything but would try to find out what happened! After a week my account was suspended and they justified it by saying that I had used bonuses improperly, pointing to a paragraph in their terms and conditions that is criminal and gives them free rein to use them whenever they don't want to pay the customer.
I didn't use any kind of bonus, I won everything in sports bets made with real money deposited by me, I sent all the prints, of deposits and sports bets won but it hasn't done any good so far, they can't show me the bonus I used (because it doesn't exist) they don't have any kind of proof, unlike me who has already sent them all the proof that the money was won legitimately. But they won't pay me the money.
I've always liked the casino and I've never believed certain comments I've seen, while I was losing a lot more than I was winning there was never any kind of problem, the problem was only now that I've made a derisory profit compared to what I lost there.
Be careful, it's criminal what you've done to me and I'm sure I'm not the first and I won't be the last!
I'm still waiting for my money after a month!
Criei conta em 2023, joguei e perdi milhares de euros no casino, mas faz parte de quem joga casino.este mês algo de inacreditável e criminoso aconteceu! quando vinha a ter algum lucro principalmente com apostas desportivas, depositei 3000€ na sexta feira para apostar no fim de semana, ganhei algumas apostas e perdi outras e no domingo estava com um saldo de 6600€, pedi então um levantamento de 5000€( maximo diario) e fiquei com 1600€ de saldo na conta.
Na segunda feira entro na conta e vejo que o meu levantamento foi cancelado e tinha o saldo a 0€, sem qualquer tipo de justificação por parte do casino.
Entrei em contacto com a minha gestora VIP Natália, que me disse que nao sabia de nada mas ia tentar saber o que se passou! Passado uma semana tinha a conta suspensa e justificaram dizendo que usei bonus indevidamente apontando para um parágrafo nos termos e condições deles que é criminoso e que lhes da o livre arbítrio de usar sempre que nao querem pagar ao cliente.
Nao usei qualquer tipo de bonus, ganhei tudo em apostas desportivas feitas com saldo real depositado por mim, enviei todos os prints, de depositos e apostas desportivas ganhas mas nao adiantou de nada ate agora, nao me conseguem mostrar o bonus que eu usei ( porque nao existe) nao têm qualquer tipo de prova, ao contrario de mim que ja lhes enviei todas as provas de que o dinheiro foi ganho de forma legitima. Mas nao me pagam o dinheiro.
Sempre gostei do casino e nunca acreditei em certos comentários que ia vendo, enquanto ia perdendo bem mais do que o que ganhava nunca houve nenhum tipo de problema, o problema foi so agora que tive um lucro irrisório conoarado com o que la perdi.
Tenham cuidado, é criminoso o que me fizeram e decerto nao fui o primeiro nem serei o ultimo!
Continuo passado 1 mês a espera do meu dinheiro!
Pokud jste opravdu žádné bonusy nevyužili, měli by je určitě vidět na vašem účtu a poté vám vyplatit výhry. Doufám, že váš VIP manažer je dobrý manažer a s tímto problémem vám pomůže.
Bohužel, jelikož se jedná o sport, nebudeme moci tuto záležitost vyšetřovat, ale měli byste také podat stížnost na jiných stránkách, které by vám mohly pomoci.
Už jste se pokusil/a podat stížnost?
If you really haven't used any bonuses, they should see it in your account for sure and then pay out your winnings. I hope that your VIP manager is a good manager and will help you out with this issue.
Unfortunately, as it is related to sports, we won't be able to investigate the matter, but you should also file a complaint on some other sites that could help, you know.
Have you tried to file a complaint already?
Pokud jste opravdu žádné bonusy nevyužili, měli by je určitě vidět na vašem účtu a poté vám vyplatit výhry. Doufám, že váš VIP manažer je dobrý manažer a s tímto problémem vám pomůže.
Bohužel, jelikož se jedná o sport, nebudeme moci tuto záležitost vyšetřovat, ale měli byste také podat stížnost na jiných stránkách, které by vám mohly pomoci.
Už jste se pokusil/a podat stížnost?
If you really haven't used any bonuses, they should see it in your account for sure and then pay out your winnings. I hope that your VIP manager is a good manager and will help you out with this issue.
Unfortunately, as it is related to sports, we won't be able to investigate the matter, but you should also file a complaint on some other sites that could help, you know.
Have you tried to file a complaint already?
Také jsem o víkendu hrál v kasinu a dokonce jsem i něco vydělal, což potvrzuji otisky, ale 90 % peněz, které jsem vyhrál, pocházelo ze sportovních sázek v sportovní sekci kasina Nine. Odmítají platit, nedokazují mi, co jsem udělal špatně, protože říkají, že nejsou povinni zákazníkovi předložit žádný důkaz. Jsou to zločinci, bez jakéhokoli morálního kodexu nebo poctivosti vůči zákazníkovi. Žádám vás o pomoc v tomto případě, protože nevím, na koho jiného se obrátit. Mám otisky vyhraných sportovních sázek s příslušnými daty a také otisky některých zakoupených kasinových bonusů, které ve stejných datech přinesly zisk.
I also played casino at the weekend, and I even made some profit, and I have the prints that confirm it, but 90% of the money I won was in sports bets made in the sports section of Nine casino.They refuse to pay, they don't prove to me what I did wrong because they say they are not obliged to present any kind of proof to the customer.They are criminals, without any kind of moral code or honesty towards the customer. I ask you to help me in this case because I don't know who else to turn to. I have prints of the sports bets won with the respective dates and also of some casino bonuses purchased that made a profit on the same dates.
Eu tambem joguei casino no fim de semana, e ate tive algum lucro, e tenho os prints que confirmam, mas 90% do dinheiro ganho foi em apostas desportivas feitas na parte de desporto da Nine casino.Eles recusam se a pagar, nao me provam o que fiz de errado pois dizem que nao sao obrigados a apresentar qualquer tipo de prova ao cliente.Eles são criminosos, sem qualquer tipo de código moral ou de honestidade para com o cliente.Peço que me ajudem neste caso pois nao sei a quem recorrer mais.Tenho prints das apostas desportivas ganhas com as datas respectivas e tambem de alguns bonus de casino comprados que renderam lucro nas mesmas datas.
Pokud ano, měli byste podat stížnost zde a vše dobře vysvětlit. Jeden z našich prvních pracovníků z týmu pro vyřizování stížností ji prozkoumá a doufejme, že budeme moci zasáhnout.
Nezapomeňte prosím napsat všechny podrobnosti.
Teď ti nemůžu nic slíbit, tak uvidíme, jak to půjde. Dobře?
If it is so, you should file a complaint here and explain everything well. One of our first responders from the complaint team will analyze it, and hopefully we'll be able to intervene.
Make sure to write all the details, please.
I can't promise you anything now, so let's see how it will go. Okay?
Nedovoluje mi podat stížnost, protože jsem v Portugalsku a nedovolí mi vybrat si kasino Nine k podání stížnosti. Co můžu dělat?
It's not letting me register the complaint because I'm in Portugal and it won't let me choose Nine casino to file the complaint. What can I do?
Nao me esta a deixar registar a reclamação porque como estou em portugal nao me deixa escolher o Nine casino para apresentar a queixa. Como posso fazer?
Dobrý den, skutečně ano. Nebojte se, prosím – stačí použít možnost „kasino není v seznamu".

Zkus to, prosím. 🙏
Hello, it actually does. Don't worry, please—just use the option "the casino is not in the list."

Try that, please. 🙏
Děkuji. To je vše, stížnost podána, opravdu doufám, že mi můžete pomoci. Pokud potřebujete další snímky obrazovky čehokoli, mám je všechny uložené.
Thank you. That's it, complaint made, I really hope you can help me. If you need more screenshots of anything, I've got them all saved.
Obrigado. Ja deu assim, reclamação feita, espero mesmo que me possam ajudar. Se precisarem de mais prints de alguma coisa tenho tudo guardado.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.