DomůFórumKasinaNineCasino - všeobecná diskuze

NineCasino - všeobecná diskuze (strana 12)

64 975 zobrazení 241 odpovědí |
před 3 roky
|
1...11 12 13
Přidat příspěvek
Příspěvek od sanelhrkic1909 je teď skrytý
Důvod: Urážlivý jazyk
Příspěvek od sanelhrkic1909 je teď skrytý
Důvod: Urážlivý jazyk
před 7 měsíci

Máš příležitost ukázat svou pravou tvář. Máš mou podporu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prozatím jsem vaše urážlivé příspěvky zde na fóru skryl. Pokud budete v tomto stylu pokračovat, váš účet bude zablokován, i když vaše stížnost stále probíhá.

Měl jsi možnost se vyjádřit popisem problému, se kterým jsi se v tomto kasinu setkal, ale bohužel jsi se vydal špatnou cestou. Zkus se tedy uklidnit.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsem VIP členem tohoto kasina a nechápu, proč říkáte, že je toto kasino zavřené, když není! filefile

Automaticky přeloženo:
CrunchyCruz
před 2 měsíci

Mohu se zeptat, jak dlouho už hrajete v tomto kasinu?

Podle našich informací nepřijímají nové hráče.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Jsem jejich VIP členem už přes pět let a pokud vím, stále jsou otevření. Abych byl upřímný, vždycky to bylo jedno z nejlepších kasin v okolí. Dokonce jsem se přímo zeptala své VIP manažerky, jestli zavírají, a ona potvrdila, že ne. Když jsem se zmínila, že jsem na Casino.guru četla, že NineCasino je uvedeno jako uzavřené, řekla mi, že nepřebírají odpovědnost za to, co se píše na jiných webových stránkách.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Tohle jsou screenshoty z naší konverzace o tom! filefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi, proč nepřijímají nové hráče? Taky jsem VIP členem už přes rok, ale nic jsem si nevšiml. Stalo se něco, o čem my hráči nevíme? Díky.

Automaticky přeloženo:
Alesdghh74
před 2 měsíci

Myslím, že jsou přetížení příliš mnoha hráči a nemohou se věnovat tolika. To si taky myslím, ale nic k tomu neřeknou.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsem jejich VIP členem už přes pět let a pokud vím, stále jsou otevření. Abych byl upřímný, vždycky to bylo jedno z nejlepších kasin v okolí. Dokonce jsem se přímo zeptala své VIP manažerky, jestli zavírají, a ona potvrdila, že ne. Když jsem se zmínila, že jsem na Casino.guru četla, že NineCasino je uvedeno jako uzavřené, řekla mi, že nepřebírají odpovědnost za to, co se píše na jiných webových stránkách.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, chápu, kam míříte, takže si promluvím s naším datovým týmem a požádám je o provedení nějaké změny v těchto informacích na našich webových stránkách, aby bylo pochopitelné, že toto kasino je stále otevřené. Také se pokusíme zjistit, jaká je situace ohledně nových hráčů.

Děkuji, že jste na to upozornil/a.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Romi, proč nepřijímají nové hráče? Taky jsem VIP členem už přes rok, ale nic jsem si nevšiml. Stalo se něco, o čem my hráči nevíme? Díky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj. Náš datový tým se o tom všem pokusí zjistit více a brzy budeme všechny naše uživatele informovat o tom, jak to doopravdy je. Dobře? 🙂

Automaticky přeloženo:
CrunchyCruz
před měsícem

Toto kasino mi po několika úspěšných výběrech, které jsem provedl, už měsíce nevyplácí peníze. Můj účet je ověřený od loňského roku a teď mi pořád říkají, že není ověřený, a žádají všechny dokumenty, které jsem poslal dříve, a mnoho dalších. Pošlu je a oni je stále odmítají z absurdních důvodů, například že na jednom z dokumentů je určité jméno, nebo že dokumenty nejsou originální, a tisíc a jedna dalších výmluv.

Pokud se podíváte na recenze na Trustpilotu, uvidíte, že toto kasino používá něco, co považuji za nelegální, špatné a nemorální, což způsobuje, že dostává mnoho 5hvězdičkových recenzí, a skutečné recenze, z nichž většina je negativních, tak zůstávají neviditelné.

Pokud to není uzavřené, mělo by to zaplatit a zavřít, protože je jasné, že to má problémy.

Automaticky přeloženo:
ceausescu
před měsícem

Opravdu doufám, že náš tým pro vyřizování stížností bude s vaší stížností úspěšný.

Vše nyní prověřuje náš tým.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

V roce 2023 jsem si založil účet, hrál a prohrál tisíce eur v kasinu, ale to je součást kasinového světa. Tento měsíc se stalo něco neuvěřitelného a zločinného! Když jsem vydělával hlavně sportovním sázení, v pátek jsem vložil 3000 €, abych si mohl vsadit o víkendu. Některé sázky jsem vyhrál, jiné prohrál. V neděli jsem měl zůstatek 6600 €. Poté jsem požádal o výběr 5000 € (denní maximum) a na účtu mi zůstalo 1600 €.

V pondělí jsem se přihlásil ke svému účtu a zjistil, že můj výběr byl zrušen a můj zůstatek byl 0 €, bez jakéhokoli odůvodnění ze strany kasina.

Kontaktoval jsem svou VIP manažerku Natálii, která mi řekla, že nic neví, ale že se pokusí zjistit, co se stalo! Po týdnu mi byl účet zablokován a oni to zdůvodnili tím, že jsem bonusy použil neoprávněně, s odkazem na odstavec v jejich obchodních podmínkách, který je trestný a dává jim volnou ruku k jejich použití, kdykoli nechtějí zákazníkovi platit.

Nevyužil jsem žádný bonus, všechno jsem vyhrál ve sportovních sázkách za skutečné peníze, které jsem vložil. Poslal jsem všechny výtisky vkladů a vyhraných sportovních sázek, ale zatím to nepomohlo. Nemohou mi ukázat použitý bonus (protože neexistuje), nemají žádný důkaz, na rozdíl ode mě, který jsem jim už poslal všechny důkazy o tom, že peníze byly vyhrány legitimně. Ale peníze mi nevyplatí.

Vždycky jsem měl to kasino rád a nikdy jsem nevěřil určitým komentářům, které jsem viděl. I když jsem prohrával mnohem víc, než vyhrával, nikdy nebyl žádný problém, problém byl až teď, když jsem dosáhl mizerného zisku ve srovnání s tím, co jsem tam prohrál.

Buď opatrný, je to zločin, co jsi mi udělal, a jsem si jistý, že nejsem první a nebudu poslední!

Po měsíci stále čekám na peníze!

Automaticky přeloženo:
Mfcm14
před 3 týdny

Pokud jste opravdu žádné bonusy nevyužili, měli by je určitě vidět na vašem účtu a poté vám vyplatit výhry. Doufám, že váš VIP manažer je dobrý manažer a s tímto problémem vám pomůže.

Bohužel, jelikož se jedná o sport, nebudeme moci tuto záležitost vyšetřovat, ale měli byste také podat stížnost na jiných stránkách, které by vám mohly pomoci.

Už jste se pokusil/a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Pokud jste opravdu žádné bonusy nevyužili, měli by je určitě vidět na vašem účtu a poté vám vyplatit výhry. Doufám, že váš VIP manažer je dobrý manažer a s tímto problémem vám pomůže.

Bohužel, jelikož se jedná o sport, nebudeme moci tuto záležitost vyšetřovat, ale měli byste také podat stížnost na jiných stránkách, které by vám mohly pomoci.

Už jste se pokusil/a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Také jsem o víkendu hrál v kasinu a dokonce jsem i něco vydělal, což potvrzuji otisky, ale 90 % peněz, které jsem vyhrál, pocházelo ze sportovních sázek v sportovní sekci kasina Nine. Odmítají platit, nedokazují mi, co jsem udělal špatně, protože říkají, že nejsou povinni zákazníkovi předložit žádný důkaz. Jsou to zločinci, bez jakéhokoli morálního kodexu nebo poctivosti vůči zákazníkovi. Žádám vás o pomoc v tomto případě, protože nevím, na koho jiného se obrátit. Mám otisky vyhraných sportovních sázek s příslušnými daty a také otisky některých zakoupených kasinových bonusů, které ve stejných datech přinesly zisk.


Automaticky přeloženo:
Mfcm14
před 3 týdny

Pokud ano, měli byste podat stížnost zde a vše dobře vysvětlit. Jeden z našich prvních pracovníků z týmu pro vyřizování stížností ji prozkoumá a doufejme, že budeme moci zasáhnout.

Nezapomeňte prosím napsat všechny podrobnosti.

Teď ti nemůžu nic slíbit, tak uvidíme, jak to půjde. Dobře?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Nedovoluje mi podat stížnost, protože jsem v Portugalsku a nedovolí mi vybrat si kasino Nine k podání stížnosti. Co můžu dělat?


Automaticky přeloženo:
Mfcm14
před 3 týdny

Dobrý den, skutečně ano. Nebojte se, prosím – stačí použít možnost „kasino není v seznamu".

file

Zkus to, prosím. 🙏

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Děkuji. To je vše, stížnost podána, opravdu doufám, že mi můžete pomoci. Pokud potřebujete další snímky obrazovky čehokoli, mám je všechny uložené.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.