Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaNeonix Casino - všeobecná diskuze

Neonix Casino - všeobecná diskuze

 od zinimoun73
|
533 zobrazení 10 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Neonix Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Mám výhru 800 $ v reálném zůstatku, provedl jsem vklad 20 $ a hrál jsem a dosáhl této částky, můj účet je ověřen s dokumenty, takže jsem požádal o výběr 800 $, pak požádal živou podporu o zpracování mé žádosti a vše se zdá být v pořádku

Ale o několik dní později jsem obdržel e-mail, který podivným způsobem obrátil věci, říkají, že moje žádost o výběr byla zamítnuta a mohu požádat podporu o podrobnosti!

Poslal jsem jim e-mail, abych to objasnil, ale žádná odpověď, také jsem se pokusil mluvit s živou podporou, ale chat přímo zavřeli!

Na konci propadli mou výhru a uzavřeli můj účet bez jakéhokoli důvodu a bez jakéhokoli zdůvodnění!

Mám všechny snímky obrazovky, které dokazují moje práva získat tuto výhru a že jejich postoj je jasným procesem podvodu a krádeže mých zisků.

filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
zinimoun73

Opravdu zvláštní situace, abych byl upřímný. Možná jste pro přístup na jejich web používali VPN?


Chápu, že ne všechna kasina umožňují hráčům používat VPN.


Kromě toho vás měli určitě kontaktovat prostřednictvím e-mailu, aby vysvětlili důvod uzavření vašeho účtu.

Automaticky přeloženo:

ahoj,


Ne, nepoužil jsem žádnou VPN, proč ji budu používat! Pak jsem se je pokusil kontaktovat prostřednictvím e-mailu a živého chatu, ale neodpověděli a chat přímo neuzavřeli, když jsem jim dal svůj e-mail a jméno bez jakéhokoli vysvětlení. Nic divného, ​​že mi nechtějí zaplatit!

Automaticky přeloženo:
zinimoun73

No, právě jsem se snažil vyhledat jejich podmínky služby, ale nenašel jsem je.


Doufám, že se vaše situace brzy vyřeší!

Automaticky přeloženo:
Caporegime98

Děkuji brácho! . Mimochodem, podal jsem stížnost zde v Casino Guru a napíšu svou špatnou zkušenost s touto skupinou podvodníků na fórech Trustpilot a dalších kasin, abych poradil ostatním hráčům ...


Doufám, že svou výhru konečně dostanu, protože když my, hráči provádíme vklady a prohráváme své peníze (95 %), přijímáme a rozumíme, takže když budeme mít štěstí a získáme nějakou výhru (5 %), kasina musí mít Fairplay a zaplatit nám.

Automaticky přeloženo:

Mám výhru 800 $ v reálném zůstatku, provedl jsem vklad 20 $ a hrál jsem a dosáhl této částky, můj účet je ověřen s dokumenty, takže jsem požádal o výběr 800 $, pak požádal živou podporu o zpracování mé žádosti a vše se zdá být v pořádku

Ale o několik dní později jsem obdržel e-mail, který podivným způsobem obrátil věci, říkají, že moje žádost o výběr byla zamítnuta a mohu požádat podporu o podrobnosti!

Poslal jsem jim e-mail, abych to objasnil, ale žádná odpověď, také jsem se pokusil mluvit s živou podporou, ale chat přímo zavřeli!

Na konci propadli mou výhru a uzavřeli můj účet bez jakéhokoli důvodu a bez jakéhokoli zdůvodnění!

Mám všechny snímky obrazovky, které dokazují moje práva získat tuto výhru a že jejich postoj je jasným procesem podvodu a krádeže mých zisků.

filefile

Automaticky přeloženo:

Musí to být pro vás opravdu frustrující, zvláště pokud vám ani nevysvětlili důvod toho všeho.

V tomto případě doufám, že se našemu týmu podaří kontaktovat kasino a prošetřit záležitost ve vaší stížnosti .

Zkontrolovali jste prosím také svůj e-mail, zda nemáte nějakou zprávu od nich, včetně složky se spamem?

Někdy tam mohou tyto zprávy z online kasin skončit, víte. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi

ahoj Romi,


Děkujeme za vaši odpověď a DĚKUJEME celému týmu v tomto kasinovém fóru za vaši péči o hráče!


Zkontroloval jsem spam a ověřuji každou hodinu od data, kdy odmítli můj požadavek na výběr, ale nenašel jsem žádný jiný e-mail z tohoto kasina. Poslal jsem jim mnoho e-mailů, ale nikdy neodpověděli a vždy, když se zeptám na můj případ, chat zavřeli... Nejsem si jistý, jak je kontaktovat a nemám od nich žádné e-mailové vysvětlení!

Automaticky přeloženo:
zinimoun73

Děkujeme, že jste se k nám vrátili.

Dobře, že jste to pro jistotu zkontrolovali.

Bohužel, jak vidím, toto kasino neodpovídá ani našemu týmu a bohužel se nám nepodařilo je kontaktovat ohledně některých předchozích stížností. Takže si opravdu nejsem jistý, jak se bude vaše stížnost vyvíjet, ale samozřejmě vždy doufám v to nejlepší.

Pokud máte ohledně toho všeho něco nového, informujte nás prosím.

Automaticky přeloženo:

Děkuji za vaši pomoc a budu vás informovat, pokud budou nějaké novinky

Automaticky přeloženo:
zinimoun73

Budeme tady. Děkuju.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky