FórumKasinaMr Sloty Casino - všeobecná diskuze

Mr Sloty Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od Waller888
|
25765 zobrazení 128 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
mackadot29
před rokem

Dobře, přečtěte si toto vlákno, podívejte se na recenzi a projděte stížnosti . Obávám se, že vše bylo řečeno. 🙁

Je mi líto, že jste propásli varování.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je něco, co my všichni, kteří jsme byli podvedeni, můžeme udělat?

Automaticky přeloženo:
kaladzi
před rokem

Zdravím a omlouvám se za pozdní odpověď.

Dovolte mi říci, že nelicencovaná kasina jsou prakticky nedotknutelná. Zní to špatně, že? Ve skutečnosti je...

Poslední možností by bylo vzít si právníka, obávám se, že nic jiného dělat nemůžete. Pro žalování kasina potřebujete také určitý druh spolupráce, proto bych začal tím, že bych se právníka zeptal na několik otázek.

Pokud narazíte na lepší nápad, sdílejte!

Automaticky přeloženo:
před rokem

jak by se s nimi právník dostal do kontaktu?

nereagují (100% jistě nečtou) e-maily a telefon, který mají, není k dispozici.

Také jejich licencování stránek je legrační

"Mrsloty funguje pod Master licencí 8065/JAZ udělenou ."


jejich licence je udělena tečkou (.) ?

Automaticky přeloženo:
kaladzi
před rokem

Přesně! Co tedy podle vás může místní policie udělat lépe? Nic, obávám se.

Kromě toho kasino nemá vůbec žádnou licenci, podívejte se na recenzi plus bezpečnostní index , říká:

„LICENČNÍ ORGÁNY

Casino funguje bez oficiální licence!"

Proto bych se zeptal zkušeného právníka, zda má vůbec smysl takovou společnost žalovat. Myslím, že ne, abych byl upřímný. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj odstoupil jsem od mrr sloty asi před 2 měsíci, s ověřeným účtem. Nedostal jsem e-mail o žádném časovém rámci, ve kterém bych měl očekávat odstoupení od smlouvy, a pokaždé, když se je pokusím kontaktovat, jsem prázdný. prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
derek39
před rokem

Ahoj.

Přečetli byste si laskavě toto vlákno? Věřím, že vše už tu bylo řečeno mnohokrát.

Co si myslíte o současné situaci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, čekal jsem více než 28 26 dní na svůj výběr a nedostal jsem nic, během posledních pár chatů řekli, že jsme poslali zprávu finančnímu oddělení, aby bylo naléhavě vyřízeno, ale nic nemám podrobnosti o majitelích, ale žádná odpověď, můžete mi pomoci

Automaticky přeloženo:
Dalehalllfc91
před rokem

Je mi moc líto, že vidím další. No, podívejte se kolem... přečtěte si toto vlákno.

Začal bych bezpečnostním indexem: https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Nemohu říci nic, co by změnilo skutečnost, že toto kasino je podvod. 🙁

Kde jsi našel takovou stránku, jestli jsem tak zvědavý?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud nahlásím tento web své bance jako podvod, mohu dostat své vklady zpět? Za posledních 24 hodin jsem ztratil spoustu peněz, snažil jsem se nastavit a uložit limit, který nenabízejí, a když jsem měl živý chat, zavřel jsem svůj účet, protože jsem řekl, že mám problém a já' Když jsem se vymkl kontrole, dali mi bonus 50 liber, abych mohl hrát dál

Automaticky přeloženo:
Crowmano
před rokem

Ahoj.

Za prvé, udělejte cokoli, abyste tam přestali hrát, pokud máte pocit, že jste na pokraji své sebekontroly. V takové situaci by měl být váš účet bez dalšího prodlení uzavřen a nerad slyším, že byl místo něj nabízen bonus! Normálně - doporučuji vám odeslat stížnost: https://casino.guru/complaints/create

Bohužel podle špatného bezpečnostního indexu očekávám, že kasino bude stížnost ignorovat. 🙁.

Vyhněte se prosím hraní na takových stránkách – je to ztracený případ:

https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Obávám se, že zpětné zúčtování je dobrý nápad a jako vedlejší efekt můžete být označeni i pro jiná kasina, čímž se sníží vaše šance na hazard.

Možná byste mohli vyhledat odbornou pomoc? Podívejte se na tuto stránku, prosím:

https://casino.guru/problem-gambling


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vím, že jsem neměl hrát na tak hrozné stránce, ale v té době jsem byl opilý a měl jsem nutkání hrát, nevěděl jsem, kdy přestat, a nemohl jsem na webu najít nástroje pro zodpovědné hraní, když jsem opravdu potřeboval jsem je a věci se vymkly kontrole a já jsem ztratil týdenní výplatu za méně než 24 hodin po obdržení. Upřímně přemýšlím o tom, že bych požádal banku o zpětné zúčtování, ale pravděpodobně by to odmítli, protože je to klasifikováno jako hazard, ale tato webová stránka je ve skutečnosti absolutní podvod, který využívá zranitelné osoby. Tuto stránku jsem našel prostřednictvím e-mailu, který jsem obdržel, ve skutečnosti jsem bombardován e-maily inzerujícími online kasina, která jsou pravděpodobně podvodnými weby poté, co jsem se zaregistroval na jiném webu s recenzemi kasina. Pokusím se zjistit, na kterém webu to bylo, a myslím, že musí být mimo podvod také

Automaticky přeloženo:
Crowmano
před rokem

Nerad to slyším, když to zašlo tak daleko. Doufám, že bude užitečný odkaz, který Radka poslala o zodpovědném hraní.

Nejlepší je se však takovým kasinům vyhnout a rozhodně nereagovat na jejich nabídky, emaily ani nic podobného.

Pokud jde o chargeback, byl bych rád, kdyby byl úspěšný, ale šance, že ho získáte a budete hrát v jiných kasinech, bude nižší.

Každopádně by bylo dobré, kdyby na webu byly nějaké zodpovědné nástroje, ale myslím, že nejlepší bude přestat hrát, protože to může dojít docela daleko.

Doufám, že se vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Crowmano
před rokem

Ach můj! Je mi tě tak líto. Opravdu jsem,...

Za prvé, také si myslím, že zpětné zúčtování je jediný způsob, který stojí za to vyzkoušet, i když také chápu, že by to byl jen pokus. To bych udělal. Nerad vidím, jak se vaše peníze takhle ztrácejí, a tohle stojí za pokus. Máte nějaké možné důsledky, pokud se ohlásíte bance? Je mi líto, ale postupy UKGC, nebo řekněme, povinnosti hráčů, dobře znám.

Myslím, že k úspěšnému odhlášení z takových stránek budete potřebovat hodně štěstí. Na druhou stranu to stojí za námahu; odříznutí se od těchto nabídek vám může ušetřit další pokušení. Nebo v to alespoň doufám!

Dejte mi prosím vědět, jak je to s bankou; držím palce! 🤞🤞🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Crowmano
před rokem

Jakmile se zaregistrujete do jednoho, jako je pan Sloty, připravte se, že je získáte z mnoha jejich dalších kasin. Dostávám e-maily a SMS každý den a nehrál jsem na jednom už 3 roky!! Nepříjemná věc na textech na mém telefonu a Androidu je, že je nemohu zablokovat. Je mi líto, že jste přišli o tolik peněz, to je opravdu škoda. Stojí za to vyzkoušet svou banku, abyste zjistili, zda můžete získat zpětné zúčtování hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mám aktualizaci, že banka v současné době vyšetřuje mé nároky, protože peníze, které jsem vložil, ve skutečnosti šly na webovou stránku se sídlem v Nigérii, která prodává kredit pro dobíjení mobilních telefonů, což je samozřejmě velmi zvláštní. Nečekám, že to dostanu zpět, ale rozhodně jsem se z toho poučil. Je to zjevně jen velký podvod, který využívá zranitelné jedince.

Automaticky přeloženo:
Crowmano
před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tento níže uvedený e-mail posílám již asi 30krát:


Vážený pane Sloty, řediteli,


Těm, kterých se to může týkat.


Vyplňuji oficiální stížnost, protože 7-21 pracovních dnů již uplynulo. Zkoušel jsem tolik způsobů, jak kontaktovat oddělení, které je zodpovědné za výplaty, ale v chatu mě přerušili a neodpověděli.


Stále jsem neobdržel výběr výherní částky, kterou jsem hrál a vyhrál spravedlivým způsobem. Můj účet je také ověřen od prvního dne. Držel jsem se pravidel, takže doufám, že i kasino bude mít slušné dodržování svých vlastních pravidel.


Chci přijít na řešení a doufám, že jste ochotni tento problém vyřešit.


Výběr jsem provedl 27. října 2023, číslo transakce výběru je: 384488936 částka 5000,- €


Chci také dát kasinu vědět, že jsem nemocná, jsem svobodná matka s dětmi a tento stres zhoršil mé záchvaty úzkosti a ptss a opravdu nemůžu z celého tohoto problému spát. Ovlivňuje mě i mé děti. Mám dokumenty od lékařů, které dokazují mé duševní problémy. Tohle mě zabije!


Prosím, nenechte mě prosit o mou výhru, budu čekat na vaši odpověď, jak to vyřešit.


V této záležitosti mám právníka v curaçao a nezastavím se ani neodpočinu, dokud neobdržím své výhry. Berte prosím tuto záležitost vážně, není to vyhrožování, ale mám na to právo.



S pozdravem,



(Jejich e-mailová adresa je support @ Mrsloty. com

Automaticky přeloženo:
Hentje1979
před 9 měsíci

Myslím, že byste si měli přečíst toto vlákno a poté zkontrolovat varování, které jsme umístili na toto kasino:

https://casino.guru/mr-sloty-casino-review

Zvláště tento:

"Zásady žádné reakce na stížnosti: Toto kasino odmítá pomáhat při řešení stížností hráčů. Všechny naše předchozí pokusy o navázání jakékoli spolupráce byly přehlédnuty. Proto je většina nově podaných stížností označena jako nevyřešené a mají negativní dopad na hodnocení kasina."

Omlouvám se, ale moc bych nečekal...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno všem, mám výběr již 21 dní a nebyl zaplacen, myslíte, že zaplatí dříve nebo později nebo nikdy neuvidím výhru? můžeš mi pomoct?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky