Ahoj.
Dovolte mi, abych se vyjádřil k vaší nedávno odeslané stížnosti , prosím.
Omlouvám se, že to říkám - obvykle není operátor chatu tou správnou osobou, která by vás informovala o záležitosti KYC. Vím, jaký je to pocit, ale zkuste to zvážit.
Zkuste být patentovaný a dejte kasinu nějaký čas, aby si vás ověřilo.
Každopádně, co tě přimělo tam hrát? Zkontroloval jsem recenzi kasina , no - nehrál bych tam. Kromě jiných špatných znamení také uplatňovali "zásadu žádné reakce" na stížnosti hráčů 🙁
Hello.
Allow me to comment on your recently submitted complaint, please.
I'm sorry to say that - usually, the chat operator isn't the proper person to update you on the matter of the KYC. I know how it feels, but try to consider that.
Try to be patent and give the casino some time to verify you.
Anyway, what made you play there? I checked the casino review, well - wouldn't play there. Among other bad signs, they also applied "no response policy" to players' complaints 🙁
Automaticky přeloženo: