FórumKasinaMozzart Casino - všeobecná diskuze

Mozzart Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od Romi
|
582 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mozzart Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
zorans71
před 2 měsíci

I já jsem měl o Mozartovi velmi vysoké mínění až do dneška, kdy mi pozastavili účet až do odvolání? Přemýšlím o otevření reklamace ale čekám jestli mi odpoví, ale už 2 hodiny nic neodpovídají 🙁

Automaticky přeloženo:
mashina44
před 2 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do oficiálního vlákna kasina, pro případ, že by někteří další hráči chtěli reagovat nebo se s vámi i ostatními podělit o své zkušenosti v tomto kasinu. 😉

Takže už máte nějaké vysvětlení od podpory ohledně vašeho účtu? Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
mashina44
před 2 měsíci

Za co vás suspendovali?

Automaticky přeloženo:
zorans71
před 2 měsíci

Problém jsem vyřešil, zvedli odpružení. Na můj email mi odpověděli druhý den. Mohu ti napsat na pp, jestli je ta možnost, abych sem nepsal, když už jsem to s nimi vyřešil.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
mashina44
před 2 měsíci

Možná by bylo fajn stručně popsat, co a jak se vám podařilo vyřešit, protože byste mohli v budoucnu pomoci dalším hráčům. Ale rozhodnutí bude na tobě, protože tě do toho nebudu tlačit. Myslím, že by to mohlo být užitečné.

V každém případě jsem rád, že se vám podařilo problém vyřešit a vše je v pořádku. Doufám, že už takové problémy nebudou. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Zde jsem měl napsaný delší text, ale zkrátím ho. Toto je sportovní sázení, když vsadíte na určitý kurz a dostanete zprávu VERIFICATION_WAITING, nepokoušejte se znovu vsadit na tento kurz, protože je deaktivován. V mém případě došlo k nedorozumění, myslel jsem, že je to problém s pomalým připojením k internetu, nevěděl jsem, co ta zpráva znamená, a tak jsem to párkrát zkusil. Když jsem ale vše podrobně vysvětlil na mailové podpoře, účet mi znovu aktivovali. 🙂

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
mashina44
před 2 měsíci

Oh, chápu, každopádně, i když šlo o sportovní sázení, děkuji za vysvětlení. Možná to někomu pomůže, když se v tomto kasinu setká s podobným problémem.

Základem je, že se vám to podařilo vyřešit a vše je v pořádku a můžete svůj účet nadále používat.

Hrajete rádi v tomto kasinu? 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky