Zatím bych se nebál, i když vím, že pokud nedostanete odpověď 4 dny, určitě to není nic příjemného. Kasino musí provést všechny potřebné kontroly a až bude vše v pořádku, jsem si jistý, že se vám ozvou. Ale zkusili jste se zeptat v chatu, jak probíhá ověření vašeho účtu?
Ohledně odstoupení píšete, že jste již jeden obdrželi, takže si myslím, že o to lépe a zatím se není čeho bát. Pevně věřím, že jakmile kasino zkontroluje vaše dokumenty a vše bude v pořádku, nakonec budete moci odstoupit.
Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi vědět.
A samozřejmě zkus myslet pozitivně, budu ti držet palce, ať máš vše rychle za sebou. 🤞
I wouldn't be worried yet even though I know that if you don't get a reply for 4 days it's certainly not pleasant. The casino has to make all the necessary checks and when everything is in order I'm sure they will get back to you. But have you tried asking in chat how your account verification is going ?
Regarding the withdrawal, you write that you have already received one, so I think it's all the better and there's nothing to worry about so far. I strongly believe that once the casino has checked your documents and everything is in order, you will eventually be able to withdraw.
If you have any new information, let me know.
And of course try to think positive, I'll keep my fingers crossed that you get everything behind you quickly. 🤞
Automaticky přeloženo: