FórumKasinaMondcasino - všeobecná diskuze

Mondcasino - všeobecná diskuze

před 2 roky od itsknuckle
|
5757 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mondcasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Včera jsem obdržel e-mail z kasina Mond s bonusem 150 % na Černý pátek. Vložil jsem 100 EUR a po sázce B+D x40 jsem měl stále 4000 EUR ve skutečných penězích. Včera jsem vyplatil těchto 4 000 EUR a tyto výběry + všechny peníze kromě mého vkladu 100 EUR byly odstraněny s tím, že to byl bonus za opětovné načtení, a protože jsem v posledních 7 dnech neprovedl žádný vklad, jinak by to byl můj bonus a výhry nejsou platné a musí být odstraněny. NIKDE v propagačním e-mailu ani na webu při uplatnění kódu nebylo napsáno, že se jedná o reload bonus nebo tak něco. Živý chat mi pak říká, že bonusové podmínky říkají, že každý bonus, který není označen jako "No Reload" je automaticky bonus za opětovné načtení a to by bylo ve všeobecných bonusových podmínkách. Tyhle jsem taky četl 20x a tam to taky nic takového nepíše. Nebylo to tedy ani označeno jako bonus, ani není v Bonusových podmínkách. Když jsem ho požádal, aby mi to prosím ukázal nebo řekl, kde je to napsáno, už mi neodpověděl.

co teď můžu dělat a jaké jsou vaše zkušenosti. Kasino nemůže jednoduše dodatečně říci, že se mělo jednat o reload bonus, pokud to není nikde uvedeno a hráč o tom není nikde informován. Včera večer jsem byl dokonce na živém chatu, protože jsem nemohl nejprve najít e-mail. Znovu jsem od nich dostal kód "blackfriday" a ani tam jsem nedostal informaci, že bych tento bonus nemohl vůbec použít. Vklad atd. vše fungovalo bez problémů a bonus byl bez problémů připsán.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bonusové podmínky říkají: „Hráči musí vložit alespoň 100 € čistými vklady během posledních 7 dnů před tím, než budou nárokovány bonusy v pátek Reload, Weekend Reload, Free Spins Day nebo jakýkoli jiný bonus označený jako „Reload Bonus", aby měli nárok na vygenerované výhry. s pomocí bonusu"

ale tento blackfriday bonus NEBYL NIKDE označen jako reload bonus nebo něco podobného. Ne v propagačním e-mailu, na webu nebo při uplatnění. Takže jsem byl právě tímto kasinem podveden za 4 000 EUR.

Automaticky přeloženo:
itsknuckle
před 2 roky

Ahoj,

většinou se v emailech píše něco jako "platí všeobecné obchodní podmínky" nebo "platí všechna pravidla", ale čekal bych, že se taková podmínka dá někde najít. Vůbec se mi nelíbí, že podpora kasina prostě ukončila komunikaci místo toho, aby uvedla konkrétní pravidlo, aby bylo jasno. 🙁

Vidím, že některá pravidla jsme shledali nespravedlivými, zdá se, že do této kategorie spadají i propagační akce.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Byl tam pouze jeden odkaz s nápisem „Použít bonusové T&C". Pokud na něj kliknete, dostanete se k všeobecným bonusovým podmínkám. Nikde ale není popsáno ani specifikováno, že by tento bonus měl být bonusem za dobití. Tedy ani v propagačním e-mailu, ani na webu, ani v bonusu či všeobecných podmínkách.

Kasino nyní jednoduše říká, že to byl bonus za opětovné načtení, a protože jsem v posledních 7 dnech neprovedl vklad bez bonusu, výhry by mi nenáležely. A přišla další odpověď z Mond Casina, že jsem neprovedl vklad bez bonusu, ale pouze 5-6 kusů s bonusy nabízenými kasinem a že by tím byly porušeny jejich všeobecné obchodní podmínky. Pouze zde není nikde definováno, kolik bonusů je "příliš" nebo jak často se bez bonusu musí vyplatit nebo v jakém období nebo cokoli jiného. Jak mám potom jako hráč vědět, že 5 bonusů je příliš mnoho na použití a 3 jsou v pořádku, např.

Automaticky přeloženo:
itsknuckle
před 2 roky

Studna,

čím víc "slyším", tím míň se mi to líbí. Kasina s tak dobrou pověstí by měla poskytovat jasné podmínky a podporovat každou překážku citováním souvisejícího pravidla, aby hráč plně pochopil, co se děje.

Je dobře, že jste stížnost odeslali, a pokud máte nějaké snímky obrazovky nebo e-maily, laskavě je všechny pošlete Nickovi, prosím.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, taky to nechápu. Mnohé je nejasné nebo není v podmínkách definováno vůbec. Měli byste být schopni jasnozřivě vidět, kdy je bonus bonusem za opětovné načtení, a měli byste být schopni jasnozřivě vidět, kolik bonusů můžete použít a kdy ne a jak často, v jakém časovém období je třeba provést vklady bez bonusu.


Doufám, že mi Nick brzy pomůže. Zatím jsem od něj nedostal žádnou odpověď na stížnost.


Automaticky přeloženo:
itsknuckle
před rokem

Laskavě dejte Nickovi čas na objasnění záležitosti, zbývají ještě 4 dny. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hmm, bohužel jsem o Nickovi doteď neslyšel 🙁

Opravdu jsem doufal, že bys mi mohl nějak pomoci. Ve stížnosti byly dokonce 1-2 zprávy s více snímky obrazovky jiných propagačních e-mailů, kde můžete skutečně vidět, že jde o „bonusy za opětovné načtení" ve srovnání s bonusem, který jsem použil, kde v předmětu nebyl.

Automaticky přeloženo:
itsknuckle
před rokem

Ahoj,

Zbývají 2 dny - což znamená, že na tom Nick pracuje. Dokážu si představit, že se snaží zjistit více o bonusech, ale bohužel to vyžaduje určitou úroveň spolupráce. Nebudu vám lhát, nyní je otevřených 674 stížností, takže celý tým je ve velkém časovém stresu. Zkuste být trpělivý, prosím. Jsem si jistý, že se ti Nick brzy ozve.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj kloubky!

Máte úplně stejný problém.

Propagace Černého pátku byla použita, implementována, byla požadována platba a poté byla přerušena a zrušena s přesně stejnými argumenty.

Již jsem psal na Xcomplaints@gaminglicenses.com.

Případ však zamítli přímo bez podrobného prozkoumání a obvinili mě, že jsem se přiznal, že jsem ve své stížnosti použil bonus za dobití.

Naprosto šílené.

Majte případ stále vyšetřuje a souhlasil s mou stížností, že v promoakci nebylo nic o bonusu za opětovné nabití zmíněno.

MondCasino stále odmítá a tvrdí, že případ je s nimi uzavřen.

Doufám, že nám zde CasinoGuru pomůže, jinak zvážím i právní kroky.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, je to smutné. Nikde nebylo napsáno znovu načíst. Ani v e-mailu, ani na webu, ani při vyplácení a live chat mě na to také neupozornil.

Něco takového vám pošlou, nepíšou nic tak, abyste věděli, že jde o reload bonus a pokud pak vyhrajete a budete chtít vyplatit (za mě 4000 €), řeknou, že to není možné. I když je v T&C jasné, že tato pravidla platí pro bonusy, které jsou „označené jako reload". A nebyl.

Pro mě je to jen podvádění. Neodpověděli na mé poslední dva e-maily nebo tak něco.

Nereagoval ani na mé prohlášení, že nikde nebylo nabití

A takové kasino má všude tak dobré hodnocení a využívá všech možných zadních vrátek a kliček, aby nevyplatilo výhry. Dokonce i nyní, když píšete totéž a měli by si všimnout, že se to týká několika lidí a kde něco muselo být opravdu špatně a ne s hráčem, Mond Casino nepřišlo žádné informace.

Automaticky přeloženo:
před rokem

@Matex0 stačí si přečíst vaši stížnost a je to 1 ku 1 stejné. Jejich zástupce by si tedy již měl všimnout, že máme pravdu, pokud jsou již dva nebo i více lidí, kteří mají problém.


Bylo by hezké, kdybyste mě mohl informovat o tom, co se s vámi děje. Viděl jsem, že zástupce Mond Casino již odpověděl na vaši stížnost, ale tato odpověď ještě nebyla schválena.

Dejte mi zpětnou vazbu. Jinak s námi můžete komunikovat i jinak.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Od MondCasina jsem měl zatím pouze jednu odpověď a oni se odvolávají na to, že jejich poskytovatel licence již mou žádost zamítl a případ je tedy pro ně uzavřen.

Jsem rád, že to Matěj vidí stejně jako my a že bonus nebyl označen jako bonus za dobití i u něj.

Uvidíme, co odpoví MondCasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také vkládám velké naděje. 4000€ je hodně peněz, zvlášť teď před Vánoci by bylo fajn i kdyby se se mnou dohodli na 50% výplatě kvůli nejednoznačným bonusovým podmínkám, to by bylo něco.

Ale Mond Casino to musí vidět. to, že bonus nebyl nikde označen jako reload a také ne, když v e-mailu stisknete "Bonus T&C apply" bylo cokoli ve směru "reload", ale pouze obecné podmínky bonusu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, možná byste také měli napsat na complaints@gaminglicences.com.

Dostal jsem také adresu complaints@xcm.cw .


A samozřejmě, 4000 € je hodně, ale tady jde vlastně o princip.

Uživatel je vždy na krátkém konci a online kasina jsou stále odvážnější.

Jsem rád, že existuje platforma jako CasinoGuru, která pomáhá i hráčům.

Automaticky přeloženo:
Matex0
před rokem

Bohužel, jakmile se to stane, je to skutečně silný argument pro kasino, bez ohledu na to, zda úřad problém vyšetřoval nebo ne. 🙁

Obávám se, že kasino by tento argument použilo i ve stížnosti.

Uvidíme. 🤞


Poznámka: můžete použít tlačítko "odpovědět" v levém dolním rohu okna příspěvku. To znamená, že příjemce bude o vašem příspěvku informován 😉

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
itsknuckle
před rokem

Ahoj,

Počkal bych, jak se stížnost dále vyvine, a také si myslím, že nyní byste se na úřad neměli obracet.

Pokud úřad vaši oficiální stížnost zamítne, obávám se, že by to mělo za následek pouze další „munici" pro kasino.

Poznámka: můžete použít tlačítko "odpovědět" v levém dolním rohu okna příspěvku. To znamená, že příjemce bude o vašem příspěvku informován 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj


Vyhrál jsem tu velkou sumu. Kasino má však limit výběru na týden a měsíc. Potřebuji asi 3 měsíce, než budu mít všechny peníze. Můžete mi zde pomoci, abych dostal výplatu najednou a nemusel tak dlouho čekat?

Nemůže to být tak, že musím čekat 3 měsíce.


Prosím pomozte.

Automaticky přeloženo:
jblummm
před rokem

Ahoj.

Je mi líto - nemůžeme. Víte, že toto jsou limity, takže předpokládám, že jste si byli vědomi limitů v okamžiku, kdy jste potvrdili, že jste si přečetli všechny podmínky a pravidla. 🙁

Dovolte mi říci, že máte docela štěstí. Dobrá rada, jakmile považujete limity výběru za nízké, najděte si jiné kasino, které budete hrát.

Věřte mi, mohlo by být hůř. Viděl jsi to?

https://www.instagram.com/p/CnCNXJRuQn8/

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky