FórumKasinaMiuCasino - všeobecná diskuze

MiuCasino - všeobecná diskuze

před měsícem od yasin61
|
489 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MiuCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Dobrý den, jak se může stát, že pokud kasino záměrně ignoruje ochranu hráče, provede trvalé sebevyloučení o 3 měsíce pozdě, Casinoguru pak stojí za kasinem a souhlasí s kasinem. Na webu Miucasino byste měli kontaktovat podporu, pokud máte nějaké dotazy. Řekl jsem podpoře, že by měli provést trvalé sebevyloučení na mém účtu, což bylo ignorováno a v důsledku toho jsem přišel o téměř 2 000 eur. Casinoguru stejně mluví za zády kasina a stížnost je uzavřena pro peníze, stejně jako kasina jsou vybílena za peníze. Nebudu o tom diskutovat jen zde, ale také o gamble joe, LCB a Casinomeister. Věc se tak snadno nezamete pod koberec. Před 3 lety byli stále pro hráče a tehdy by tento případ rozhodli pro hráče. Nyní je to jen schéma vydělávání peněz, kde se za peníze zvyšuje hodnost, zamítají se stížnosti na platby z kasina atd....

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

Zde máte jasný důvod, proč bylo rozhodnutí přijato tak, jak bylo: „Záležitost byla zamítnuta týmem pro stížnosti, který dospěl k závěru, že hráč bude mít nárok na vrácení peněz pouze v případě, že by o sebevyloučení bylo požádáno kvůli problému s hazardem. , což v tomto případě nebylo, byla tedy stížnost uzavřena."

K tomu zbytku nevím, jestli se mám vůbec vyjadřovat, protože vidím, že máš svou pravdu a tak ti asi těžko něco řeknu. Kdybychom to dělali pro kasina a pro peníze, což není pravda, pravděpodobně byste s námi neměli žádný případ. Myslím, že to mluví za vše. 21 stížností a tak podle toho, co jsem viděl, asi polovina vyřešena, ale ano, určitě to děláme pro kasina a dostáváme za to peníze. Jen tě jednou opravím, protože vím, že tady byla nějaká historie, vyhni se podobným neobjektivním názorům, nebo ti zakážou na fóru.

Děkuji mnohokrát.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Naopak, vaše prohlášení je, že kasino může ponechat můj účet otevřený navzdory žádosti o sebevyloučení, pokud jsem neprohlásil závislost na hazardních hrách. Toto tvrzení lze velmi jasně vidět v mé stížnosti. Měli bychom tedy jasně věřit, že pokud kasino ignoruje žádost o sebevyloučení, je to chyba kasina. A nemyslete si, že se nechám zastrašit hrozbou zákazu.

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

Možná by bylo dobré si znovu přečíst důvod. Nikde jsem nepsal, že je v pořádku mít otevřený účet, pokud hráč nezmiňuje závislost na hazardu. Říká se, že nemáte nárok na vrácení peněz, což je docela velký rozdíl, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, máme problémy s tímto kasinem, manažeři nás ignorují v messengerech, ignoruje také online podpora a web nyní nefunguje. Máte nějaké přímé kontakty na manažery tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
Sovin
před měsícem

Ahoj. Můžu se zeptat, jestli je něco, s čím by vám náš tým mohl pomoci?

Zástupce kasina obvykle přímo kontaktujeme, pouze pokud je to nutné ve stížnosti hráče, a nesdílíme žádné kontakty.

Rádi vám pomůžeme, pokud můžeme něco udělat, tak nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V mém případě je to úplně stejné! Hráč je ve stejné situaci jako já a nic se neděje! Protože kasino je v úpadku a web již není přístupný! Když nezůstanou peníze, nezbude nic k získání! Utrpěl jsem ztráty 4000 až 5500 eur!

Automaticky přeloženo:
phein67
před měsícem

O tomto kasinu jsem již informoval náš datový tým a doufejme, že budou moci brzy zjistit, co se tam děje.

Je mi opravdu líto celé vaší situace a doufám, že Tomáš byl nápomocný tím, že ve vaší stížnosti uvedl alespoň všechny informace týkající se našeho mezinárodního nástroje pro sebevyloučení .

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino musí být smazáno, chci svých 4000 až 5000 zpět!!!

Automaticky přeloženo:
phein67
před měsícem

Určitě chápu váš názor a chápu, jak frustrující celá situace musí být.

Bohužel se zatím opravdu nedá nic moc dělat, jen být trpělivý a čekat, co náš tým zjistí.🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky