DomůFórumKasinaMega.Bet Casino - všeobecná diskuze

Mega.Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

1 214 zobrazení 48 odpovědí |
před měsícem
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 23 hodinami

Nemám žádné aktivní bonusy!

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Nemůže se za mě u nich kasinový guru přimluvit?

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Nemůže se za mě u nich kasinový guru přimluvit?

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Tak rychle ti nepomohou.


Požádejte v chatu, aby zrušili bonus, nebo aby vám dali instrukce, jak to udělat. CasinoGuru je fórum, ne kasina, která vždycky zruší bonus, když se o to zeptáte v chatu.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Nemám žádné aktivní bonusy

Automaticky přeloženo:
stefanjkll
před 23 hodinami

Dobrý den, jen jedna věc: místní úřady pro hazardní hry takovou situaci nevyřeší. Nejsem si jistý, která licence by byla nejvhodnější volbou. Například? Irsko nebo UKGC by striktně vyžadovaly doklad a velmi dobrý popis od hráče, ale protože se zdá, že tento hráč pochází z Portugalska, takový úřad k dispozici není. 🙁 Cucacao nebo AOFA? Ti ve skutečnosti stížnosti neřeší; jen zřídka reagují.

Jakmile zjistíme, co se stalo, bude větší šance, že si u nás budete moci stěžovat.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Včera mi byl výběr zrušen potřetí pod záminkou, že ho moje banka nepřijala.

Zeptal jsem se na název banky, neuměli odpovědět, kód odmítnutí neznali.

Zjistil jsem, že kasino nemá licenci, webové stránky neuvádějí číslo licence a když jsem se jich zeptal, snažili se zahladit stopy.


Automaticky přeloženo:
mariacarv777777
před 23 hodinami

Dobře, to je úplně nové; děkuji. Předpokládám správně, že s bonusem už není problém a výběr byl zrušen, protože kasino tvrdilo, že vaše banka transakci odmítla?

Nejsem si jistý, jestli jsem to zmínil, a možná to nehraje žádnou roli, ale kasino nemá licenci pro vaši zemi. Pokud mohu mít radu, zkuste si to ověřit dříve, než nastanou problémy.

V každém případě, mohl byste prosím odpovědět na následující otázku?

"Co se musí stát, aby váš výběr proběhl?"

Můžete se zeptat v kasinu? Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Nadále trvají na tom, že mají platnou licenci k provozování činnosti. Lžou však a odmítají poskytnout důkaz o odmítnutí banky.

Požádal jsem o stejný výběr a čekám už 2 dny. Pravděpodobně bude znovu zrušen, protože jsem si uvědomil, že mi nebudou platit!

Automaticky přeloženo:
mariacarv777777
před 23 hodinami

Kasino sice má platnou licenci, ale ne v Portugalsku. Každopádně si myslím, že opakované vyzkoušení stejných platebních metod nemusí být nejlepší rozhodnutí, protože, jak jste řekl, kasino tvrdilo, že banka to odmítla. I kdyby tomu tak nebylo, neznamená to, že stejná možnost by později fungovala.

Doporučuji vám začít se mluvit s podporou a zjistit alternativní možnosti platby. Vzhledem k tomu, že všechny mé žádosti o screenshoty přesných zpráv, které jste od kasina dostali, byly neúspěšné, upřímně nevím, jestli jste s podporou v kontaktu. Dovolte mi říct, že je potřeba. Máte docela potíže s výběrem, takže by bylo velmi moudré zaměřit se na možnosti a rady kasina.

Zkuste se jich zeptat, co byste měli udělat, abyste peníze získali. Pak se můžeme podívat na ty návrhy.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Vyměnil jsem si s podporou desítky e-mailů. Píšu jim od 12. května a všechny jejich odpovědi jsou vágní. Pro výběr jsou k dispozici pouze dvě možnosti: visa nebo sepa převod. Zkoušel jsem obě, ale nejschůdnější je převod, protože výběr musí být proveden stejnou platební metodou.

Pokud mi dáte e-mail, můžu vám přeposlat všechny e-maily, které jsem si s nimi už vyměnil.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Pokud kasino nemá platnou licenci k provozování v Portugalsku, proč může vkládat a hrát?

Proč není Portugalsko na seznamu vyloučených zemí v obchodních podmínkách?

Automaticky přeloženo:
mariacarv777777
před 23 hodinami

Jednoduše řečeno, je odpovědností hráče ověřit si, kde se registruje. Kasino nabízí své služby hráčům z mnoha zemí, ale nemá místní licenci pro regulované trhy. Možná vám s tím trochu pomůže tento průvodce:

https://pt.casino.guru/guia/como-escolher-um-casino-online-casino 👈👈

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Vyměnil jsem si s podporou desítky e-mailů. Píšu jim od 12. května a všechny jejich odpovědi jsou vágní. Pro výběr jsou k dispozici pouze dvě možnosti: visa nebo sepa převod. Zkoušel jsem obě, ale nejschůdnější je převod, protože výběr musí být proveden stejnou platební metodou.

Pokud mi dáte e-mail, můžu vám přeposlat všechny e-maily, které jsem si s nimi už vyměnil.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Výborně, tohle je fáze, do které jsme se museli dostat. Banka transakci odmítla, ale neexistuje žádný důkaz. Existují pouze dvě možnosti výběru a žádný bonus.

Možná to bude znít opakující se, ale zkusil jsi se zeptat, jakou platební možnost bys měl použít k získání peněz? Bez ohledu na to, jak jsi peníze vložil?

Moc rád bych viděl, jaké řešení navrhla podpora kasina.

Neexistuje lepší cesta. Kasino musí najít funkční způsob.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Vzhledem k tomu, že jsou k dispozici pouze dvě možnosti a já jsem již požádal o výběr u obou a nefungovalo to, je snadné usoudit, že ať už je metoda jakákoli, nevyplatí.

Několikrát jsem se ptal podpory na nejlepší metodu a oni se rozhodli otázku ignorovat tím, že mi neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

file Odpověď: mega.bet

Automaticky přeloženo:
mariacarv777777
před 23 hodinami

Dobrý den, snímek obrazovky naznačuje jinou komunikaci s jiným subjektem, ale podle mého názoru, pokud kasino nedokáže s vámi problém s výběrem pomoci, abyste si mohli skutečně vybrat, je skutečně čas si stěžovat.

Celou dobu jsem se snažil zjistit, jestli vám kasino alespoň jednou přímo navrhlo, abyste to udělali, nebo jestli jste si vyžádali instrukce. Nemyslím si, že kostarická licence jako téma bude v takové komunikaci k něčemu užitečná. 🙁

V každém případě se dozvíme více ve stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Dobré odpoledne, nacházím se v podobné situaci s tímto kasinem. Poprvé jsem se pokusil o výběr a peníze mi byly vráceny s výmluvou, že je problém s poskytovatelem. Podruhé mi řekli, že je neznámý problém, a požádali mě o další výběr. Potřetí mi to odmítli, protože jsem neprovedl KYC (Know Your Credit). Teď mi to odmítli, protože dokumenty neodpovídaly tomu, co chtěli, což je lež. Mám tady v tomto domě 1600 eur a nemůžu si vybrat ani korunu...

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

A teď po tolika stížnostech nemůžu ani otevřít stránku zákaznické podpory, takže mě nechali úplně v nevědomosti a bez šance dostat peníze... Opravdu potřebuji vaši pomoc, abych zjistil, jestli můžu dostat své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
pmgb17
před 23 hodinami

Stejná situace. Neuspěješ. Vzdal jsem to po pěti pokusech. Prohrál jsem 500 eur.

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Neuvěřitelné, nikdy předtím jsem si tím neprošel... Dokonce jsem je požádal, aby byli upřímní, a jestli mi za to opravdu nezaplatí, tak bych to vzdal a jednou provždy si to vyhnal z hlavy. Jak je možné, že je tenhle dům otevřený? Žádám kasinového guru, aby udělal vše pro to, aby se tenhle dům zavřel a aby lidem nedocházely peníze.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.