Tak rychle ti nepomohou.
Požádejte v chatu, aby zrušili bonus, nebo aby vám dali instrukce, jak to udělat. CasinoGuru je fórum, ne kasina, která vždycky zruší bonus, když se o to zeptáte v chatu.
they not gonna help you that quick .
ask the chat that they cancel the bonus or that they give you instructions how to do it see casinoguru as a forum not more casino's always cancel je bonus when you ask it in the chat
Dobrý den, jen jedna věc: místní úřady pro hazardní hry takovou situaci nevyřeší. Nejsem si jistý, která licence by byla nejvhodnější volbou. Například? Irsko nebo UKGC by striktně vyžadovaly doklad a velmi dobrý popis od hráče, ale protože se zdá, že tento hráč pochází z Portugalska, takový úřad k dispozici není. 🙁 Cucacao nebo AOFA? Ti ve skutečnosti stížnosti neřeší; jen zřídka reagují.
Jakmile zjistíme, co se stalo, bude větší šance, že si u nás budete moci stěžovat.
Hello, just one thing: local gambling authorities won't resolve such a situation. I am unsure which license would be the most appropriate choice. Example? Ireland or UKGC would strictly need proof and a very good description from the player, but since this player seems to be from Portugal, there is no such authority available. 🙁 Cucacao or AOFA? they actually do not resolve complaints; they rarely respond.
Once we find out what has happened, there is a better chance to go for a complaint with us.
Včera mi byl výběr zrušen potřetí pod záminkou, že ho moje banka nepřijala.
Zeptal jsem se na název banky, neuměli odpovědět, kód odmítnutí neznali.
Zjistil jsem, že kasino nemá licenci, webové stránky neuvádějí číslo licence a když jsem se jich zeptal, snažili se zahladit stopy.
Yesterday my withdrawal was canceled for the third time, on the pretext that my bank hadn't accepted it.
I asked for the name of the bank, they couldn't answer, the refusal code, they didn't know.
I found out that the casino isn't licensed, the website doesn't show a license number, and when I asked them they tried to cover their tracks.
O meu levantamento foi ontem cancelado pela 3 vez, com o pretexto que o meu banco nao tinha aceite.
pedi o nome do banco, nao souberam responder, o codigo de recusa, nao sabiam.
descobri que o casino nao é licenciado, no website nao apresenta nr da licença e quando os questionei tentaram enrolar o assunto.
Dobře, to je úplně nové; děkuji. Předpokládám správně, že s bonusem už není problém a výběr byl zrušen, protože kasino tvrdilo, že vaše banka transakci odmítla?
Nejsem si jistý, jestli jsem to zmínil, a možná to nehraje žádnou roli, ale kasino nemá licenci pro vaši zemi. Pokud mohu mít radu, zkuste si to ověřit dříve, než nastanou problémy.
V každém případě, mohl byste prosím odpovědět na následující otázku?
"Co se musí stát, aby váš výběr proběhl?"
Můžete se zeptat v kasinu? Děkuji.
Okay, That's completely new; thank you. Am I assuming correctly that there is no issue with a bonus anymore and the withdrawal has been cancelled because the casino claimed your bank refused the transaction?
Not sure whether I did mentioned it and it may play no role, but the casino is not licensed for your country. If I may have a word of advice, try to check that before the problems arise.
In any case, could you please respond to the following question?
"What needs to happen for your withdrawal to go through?"
Can you ask the casino, perhaps? Thank you.
Nadále trvají na tom, že mají platnou licenci k provozování činnosti. Lžou však a odmítají poskytnout důkaz o odmítnutí banky.
Požádal jsem o stejný výběr a čekám už 2 dny. Pravděpodobně bude znovu zrušen, protože jsem si uvědomil, že mi nebudou platit!
They continue to insist that they have a valid license to operate. However, they lie and refuse to provide proof of the bank's refusal.
I requested the same withdrawal and I've been waiting for 2 days. It will probably be canceled again because I've realized they won't pay!
Eles continuam a insistir que possuem licença valida para operar. No entanto mentem e recusam a apresentar provas da recusa do banco.
pedi o mesmo levantamento e estou ha 2 dias a aguardar. Vai provavelmente ser cancelado novamente porque ja percebi que eles nao vao pagar!
Kasino sice má platnou licenci, ale ne v Portugalsku. Každopádně si myslím, že opakované vyzkoušení stejných platebních metod nemusí být nejlepší rozhodnutí, protože, jak jste řekl, kasino tvrdilo, že banka to odmítla. I kdyby tomu tak nebylo, neznamená to, že stejná možnost by později fungovala.
Doporučuji vám začít se mluvit s podporou a zjistit alternativní možnosti platby. Vzhledem k tomu, že všechny mé žádosti o screenshoty přesných zpráv, které jste od kasina dostali, byly neúspěšné, upřímně nevím, jestli jste s podporou v kontaktu. Dovolte mi říct, že je potřeba. Máte docela potíže s výběrem, takže by bylo velmi moudré zaměřit se na možnosti a rady kasina.
Zkuste se jich zeptat, co byste měli udělat, abyste peníze získali. Pak se můžeme podívat na ty návrhy.
The casino does indeed possess a valid license, but not in Portugal. In any case, I believe that trying the very same payment options over again may not be the best call, because, as you said, the casino claimed that the bank refused. Even if it wasn't the case, it does not mean the same option would work later.
I suggest you start speaking with the support to discover alternative payment options. Since all my requests for screenshots of precise messages you got from the casino went into void, I honestly have no idea if you are in touch with support. Let me say it is needed. You are having quite a hard time withdrawing, so it would be very wise to focus on the casino's options and advice.
Try to ask them what you should do to get the money. Then we can take a look at those suggestions.
Vyměnil jsem si s podporou desítky e-mailů. Píšu jim od 12. května a všechny jejich odpovědi jsou vágní. Pro výběr jsou k dispozici pouze dvě možnosti: visa nebo sepa převod. Zkoušel jsem obě, ale nejschůdnější je převod, protože výběr musí být proveden stejnou platební metodou.
Pokud mi dáte e-mail, můžu vám přeposlat všechny e-maily, které jsem si s nimi už vyměnil.
I've exchanged dozens of emails with support. I've been emailing them since 5/12 and all their replies are vague. Only two options are available for withdrawal: visa or sepa transfer. I've tried both, but the most viable is the transfer because the withdrawal has to be made to the same payment method.
If you give me an email I can forward you all the emails I've already exchanged with them.
Eu tenho dezenas de emails trocados com o suporte. Desde o dia 5/12 que envio emails e todas as respostas que me däo sao vagas. So tem disponiveis para levantamento duas opcoes: visa ou transferencia sepa. Ja tentei as duas, no entannto a mais viavel é transferencia porque o saque tem que ser feito para o mesmo metodo de pagamento.
se me derem um email eu posso reencaminhar todos os emails que ja troquei com eles.
Pokud kasino nemá platnou licenci k provozování v Portugalsku, proč může vkládat a hrát?
Proč není Portugalsko na seznamu vyloučených zemí v obchodních podmínkách?
If the casino doesn't have a valid license to operate in Portugal, why is it allowed to deposit and play?
why isn't portugal on the list of excluded countries in the terms and conditions?
Se o casino nao tem licença valida para operar em portugal, porque é que é permito depositar e jogar?
porque é que portugal nao consta da lista de países excluidos nos termos e condiçoes?
Jednoduše řečeno, je odpovědností hráče ověřit si, kde se registruje. Kasino nabízí své služby hráčům z mnoha zemí, ale nemá místní licenci pro regulované trhy. Možná vám s tím trochu pomůže tento průvodce:
https://pt.casino.guru/guia/como-escolher-um-casino-online-casino 👈👈
Simply put, it is the player's responsibility to check where he registers. The casino offers its services to the players from many countries but has no local license for regulated markets. Perhaps this guide will help you a bit:
https://pt.casino.guru/guia/como-escolher-um-casino-online-casino 👈👈
Vyměnil jsem si s podporou desítky e-mailů. Píšu jim od 12. května a všechny jejich odpovědi jsou vágní. Pro výběr jsou k dispozici pouze dvě možnosti: visa nebo sepa převod. Zkoušel jsem obě, ale nejschůdnější je převod, protože výběr musí být proveden stejnou platební metodou.
Pokud mi dáte e-mail, můžu vám přeposlat všechny e-maily, které jsem si s nimi už vyměnil.
I've exchanged dozens of emails with support. I've been emailing them since 5/12 and all their replies are vague. Only two options are available for withdrawal: visa or sepa transfer. I've tried both, but the most viable is the transfer because the withdrawal has to be made to the same payment method.
If you give me an email I can forward you all the emails I've already exchanged with them.
Eu tenho dezenas de emails trocados com o suporte. Desde o dia 5/12 que envio emails e todas as respostas que me däo sao vagas. So tem disponiveis para levantamento duas opcoes: visa ou transferencia sepa. Ja tentei as duas, no entannto a mais viavel é transferencia porque o saque tem que ser feito para o mesmo metodo de pagamento.
se me derem um email eu posso reencaminhar todos os emails que ja troquei com eles.
Výborně, tohle je fáze, do které jsme se museli dostat. Banka transakci odmítla, ale neexistuje žádný důkaz. Existují pouze dvě možnosti výběru a žádný bonus.
Možná to bude znít opakující se, ale zkusil jsi se zeptat, jakou platební možnost bys měl použít k získání peněz? Bez ohledu na to, jak jsi peníze vložil?
Moc rád bych viděl, jaké řešení navrhla podpora kasina.
Neexistuje lepší cesta. Kasino musí najít funkční způsob.
Well done, this is the stage we needed to reach. The bank has refused the transaction, but there is no proof. There are only two withdrawal options and no bonus issue.
Perhaps it would sound repetitive but did you try to ask what payment option you should use to get the money? No matter how you deposited.
I would very much love to see what the casino support suggested as a solution.
There is no better way around. The casino has to find the working way.
Vzhledem k tomu, že jsou k dispozici pouze dvě možnosti a já jsem již požádal o výběr u obou a nefungovalo to, je snadné usoudit, že ať už je metoda jakákoli, nevyplatí.
Několikrát jsem se ptal podpory na nejlepší metodu a oni se rozhodli otázku ignorovat tím, že mi neodpověděli.
Since there are only two options available and I've already requested a withdrawal for both and it didn't work, it's easy to conclude that whatever the method, they're not going to pay.
I've asked support several times about the best method and they've chosen to ignore the question by not answering me.
Sendo que so ha duas opcoes dispiniveis e eu ja fiz o pedido de levantamento para ambos e nao resultou, facilmente se conclui que seja qual for o metodo nao vao pagar.
questionei diversas vezes o suporte sobre qual o melhor método e optaram por ignorar a questão não me respondendo.
Dobrý den, snímek obrazovky naznačuje jinou komunikaci s jiným subjektem, ale podle mého názoru, pokud kasino nedokáže s vámi problém s výběrem pomoci, abyste si mohli skutečně vybrat, je skutečně čas si stěžovat.
Celou dobu jsem se snažil zjistit, jestli vám kasino alespoň jednou přímo navrhlo, abyste to udělali, nebo jestli jste si vyžádali instrukce. Nemyslím si, že kostarická licence jako téma bude v takové komunikaci k něčemu užitečná. 🙁
V každém případě se dozvíme více ve stížnosti.
Hello, the screenshot suggests a different communication with a different subject, but in my opinion, if the casino is not able to navigate you through the withdrawal issue so you can actually withdraw, it is truly time to complain.
The whole time I was trying to find out whether the casino had at least once directly suggested you should do it or whether you asked for instructions. I do not believe the Costa Rican license as a subject will be of any use in such communication. 🙁
In any case, we shall see more in the complaint.
Dobré odpoledne, nacházím se v podobné situaci s tímto kasinem. Poprvé jsem se pokusil o výběr a peníze mi byly vráceny s výmluvou, že je problém s poskytovatelem. Podruhé mi řekli, že je neznámý problém, a požádali mě o další výběr. Potřetí mi to odmítli, protože jsem neprovedl KYC (Know Your Credit). Teď mi to odmítli, protože dokumenty neodpovídaly tomu, co chtěli, což je lež. Mám tady v tomto domě 1600 eur a nemůžu si vybrat ani korunu...
Good afternoon, I find myself in the same situation with this casino. I tried to withdraw the first time and it was returned with the excuse that there was a problem with the provider. The second time they said there was an unknown problem and asked me to withdraw again. The third time they refused because I hadn't done the KYC. Now they've refused the KYC because the documents didn't match what they wanted, which is a lie. I have 1600 euros here in this house and I can't withdraw a single penny...
Boa tarde, eu encontro me na mesma situação com este casino. Tentei levantar a primeira vez e foi devolvido com a desculpa que ouve um problema com o provedor. A segunda vez disseram que ouve um problema desconhecido e pediram pra levantar novamente. A 3 vez recusaram porque não fiz o KYC. Agora recusaram o KYC porque os documentos não estavam de acordo com o que eles queriam o que é mentira. Tenho 1600 euros aqui nesta casa e não consigo levantar nem 1 cêntimo...
A teď po tolika stížnostech nemůžu ani otevřít stránku zákaznické podpory, takže mě nechali úplně v nevědomosti a bez šance dostat peníze... Opravdu potřebuji vaši pomoc, abych zjistil, jestli můžu dostat své peníze zpět.
And now after so much complaining I can't even open the customer support chat page so they've left me totally in the dark and with no chance of getting any money out... I really need your help to see if I can get my money back
E agora depois de tanto reclamar não consigo sequer abrir a pagina do chat do apoio ao cliente pelo que me deixaram totalmente no escuro e sem hipótese de retirar qualquer dinheiro de lá... Preciso muito da vossa ajuda a ver se consigo recuperar o dinheiro
Stejná situace. Neuspěješ. Vzdal jsem to po pěti pokusech. Prohrál jsem 500 eur.
The same situation. You won't succeed. I gave up after five attempts. I lost the 500 euros
A mesma situaçao. Nao vai conseguir. Desisti à 5 tentativa. Perdi os 500 eur
Neuvěřitelné, nikdy předtím jsem si tím neprošel... Dokonce jsem je požádal, aby byli upřímní, a jestli mi za to opravdu nezaplatí, tak bych to vzdal a jednou provždy si to vyhnal z hlavy. Jak je možné, že je tenhle dům otevřený? Žádám kasinového guru, aby udělal vše pro to, aby se tenhle dům zavřel a aby lidem nedocházely peníze.
Unbelievable, I've never been through this before... I even asked them to be honest and if they're not really going to pay me to say so, so I'd give up and get it out of my head once and for all. How is it possible that this house is open? I ask the casino guru to do everything he can to get this house closed down and stop people from running out of money
Inacreditável, nunca tinha passado por isto... Eu até pedi que fossem sinceros e que se não me vão pagar realmente que o dissessem que assim eu desistia e tirava isto da cabeça de uma vez por todas. Como é que é possível que esta casa esteja aberta? Peço ao casino guru que faça tudo para que esta casa seja fechada e impeça as pessoas de ficarem sem dinheiro
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.