Chci se podělit o svou extrémně negativní zkušenost s hraním v kasinu MBit a vysvětlit svůj problém.
19. května 2022 jsem vyhrál 16045 DOGE v kasinu MBit. Po celou tu dobu jsem však své výhry neobdržel. Byl jsem ověřen přes Skype. Slíbili, že do dne odpoví podle výsledku ověření, ale poslali dopis, že ověřování stále probíhá, takže výsledek bude později. Nikdy jsem nedostal odpověď a můj účet v kasinu byl zablokován. BEZ VYSVĚTLENÍ DŮVODU. Na maily mi nikdo nereaguje. Zřejmě se rozhodli předstírat, že neexistuji.
Nebudu ani říkat, jak špatný a pobuřující je tento přístup k hráčům. Dobře, zablokoval jsi můj účet, ale alespoň vysvětli proč. Pevně doufám, že se tento problém vyřeší (ačkoli je to již 3 měsíce), nebo se jen dozvím, proč mi byl účet zablokován. Opravdu doufám v reakci zástupce kasina MBit.
Podobné stížnosti na MBit jsem již viděl na jiných stránkách, takže jsem se také rozhodl zanechat komentář. Na jednu stranu je škoda, že se lidé tak často potýkají s neférovým jednáním vůči sobě samým. Přesto se možná stane ukazatelem kvality a někdo se tomuto problému bude věnovat. Pokud kasino nevybere peníze, znamená to špatnou kvalitu a nechutný přístup k hráčům. Přál bych si, aby se tato situace konečně vyřešila.
I want to share my extremely negative experience of playing at MBit Casino and explain my problem.
On May 19, 2022, I won 16045 DOGE at MBit Casino. However, during all this time I have not received my winnings. I was verified via Skype. They promised to respond according to the verification result within a day, but they sent a letter that verification is still in the process, so the result will be later. I never received an answer, and my casino account was blocked. WITHOUT EXPLAINING THE REASON. No one responds to my messages by mail. Apparently, they decided to pretend that I don't exist.
I won't even say how wrong and outrageous this attitude towards the players is. Okay, you blocked my account, but at least explain why. I really hope that this problem will be solved (although it's been 3 months), or I'll just find out why my account was blocked. I truly hope for the reaction of the MBit casino representative.
I have already seen similar complaints about MBit on other sites, so I also decided to leave a comment. On the one hand, it is a pity that people so often face unfair treatment towards themselves. Still, maybe it will become an indicator of quality and someone will pay attention to this problem. If the casino does not withdraw money, this means poor quality and disgusting attitude towards players. I would like to see this situation finally resolved.
Automaticky přeloženo: