FórumKasinaMaximal Wins Casino - všeobecná diskuze

Maximal Wins Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Moatline
|
31373 zobrazení 111 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
Hr89
před 2 roky

Mohu se zeptat, kde vás napadlo hrát v tomto kasinu?

Je škoda, že jste nenavštívili naši webovou stránku, než jste tam vložili peníze – varujeme hráče, aby hráli v kasinu s tak špatnou pověstí, přesvědčte se sami:

file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Samozřejmě bych v tomto kasinu nehrál, kdybych věděl o špatné pověsti.

Už nikdy nebudu hrát hazard, to je jisté.

Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

Samozřejmě jsem tě nechtěl urazit. Chtěl jsem jen vyjádřit, že i když se snažíme kohokoli varovat, nestačí to. Myslím, že je to moudré rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Neurazil jsi mě! Omlouvám se, jestli jsem vyzněl neslušně.

Opravdu oceňuji množství úsilí, které tento web vynaložil na informování hráčů.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Malá aktualizace; chatová podpora navrhla, že bych měl zrušit aktuální výběr (požadováno před 105 dny) a požádat o nový výběr. Řekli mi, že by to mohlo urychlit proces.

Vlastně jsem zmatený, že to navrhli. Myslím, že je čas to vzdát, je jasné, že nemají v úmyslu nikomu z nás platit. Možná chtějí, abychom to vzdali, ale já už nemůžu nic udělat.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

To zní docela složitě. Upřímně řečeno, zdá se, že zrušení tohoto stažení by mohlo skončit pouze jako „slepá ulička". Je mi líto, ale opravdu to vypadá, že rozhodně platit nebudou. 🙁

Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

Ve skutečnosti se to stalo jinému hráči zde: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-anyone-actually-been-paid/2#post-16902

Nepožádali ho, aby zrušil 3 měsíce starý čekající výběr, ale skutečně ho zrušili. Kdybych byl na tvém místě, zrušil bych to a požádal bych o nový. Nemyslím si, že by tam byla nějaká 3měsíční fronta na čekající výběry. Asi byla doba, kdy výběry neposílali vůbec a možná v tuto chvíli nějaké vyplácí, protože nechtějí zlobit nové zákazníky, které mají. Už to možná vzdali těch starých, protože vědí, že už jsou naštvaní, protože čekali 3+ měsíce.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ve skutečnosti se to stalo jinému hráči zde: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-anyone-actually-been-paid/2#post-16902

Nepožádali ho, aby zrušil 3 měsíce starý čekající výběr, ale skutečně ho zrušili. Kdybych byl na tvém místě, zrušil bych to a požádal bych o nový. Nemyslím si, že by tam byla nějaká 3měsíční fronta na čekající výběry. Asi byla doba, kdy výběry neposílali vůbec a možná v tuto chvíli nějaké vyplácí, protože nechtějí zlobit nové zákazníky, které mají. Už to možná vzdali těch starých, protože vědí, že už jsou naštvaní, protože čekali 3+ měsíce.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za návrh Danieli. Zkusím to, už jsem to vzdal, ale snad to půjde.


Edit: zřejmě už to zrušili, částka čekala na mém účtu. Ani se neobtěžovali poslat e-mail. Požádal jsem o nový výběr.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Otevřel jsem zde stížnost, ale byla dokončena, protože kasino nereagovalo.

Provedl jsem zde 2 vklady za celkem 350 GBP, vyhrál jsem 5 000 GBP při posledním vkladu a pokusil jsem se vybrat 2 500 GBP, stále čekajících po 30 dnech.

Právě jsem kontaktoval svou banku, abych se pokusil získat 350 GBP zpět, ale oddělení pro podvody oznámilo, že nemůže nic dělat. Řekli mi, abych se hlásil na policii a obchodní standardy, ale to je ztráta času, takže neochotně přijímám, že jsem tyto peníze ztratil….

Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

Pravděpodobně mají takovou podvodnou politiku, že to nechají několik měsíců nevyřízené a prostě to automaticky zruší, aniž by informovali hráče.

Vím, že kasino má již velmi špatnou pověst, ale v současné době připravujeme vlastní blacklist CasinoGuru a Maximal Wins je jistě jedním z jasných kandidátů. Nejde o to, aby kasino bylo dobré nebo špatné, rychlé nebo pomalé. Jejich politika je jasná, je to podvod.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pravděpodobně mají takovou podvodnou politiku, že to nechají několik měsíců nevyřízené a prostě to automaticky zruší, aniž by informovali hráče.

Vím, že kasino má již velmi špatnou pověst, ale v současné době připravujeme vlastní blacklist CasinoGuru a Maximal Wins je jistě jedním z jasných kandidátů. Nejde o to, aby kasino bylo dobré nebo špatné, rychlé nebo pomalé. Jejich politika je jasná, je to podvod.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to vtip. Celé tohle kasino je nepořádek.

Znovu zrušili můj výběr, takže jsem zkusil pár roztočení, ve skutečnosti jsem znovu vyhrál hodně, ale kasino mi přestalo fungovat. Od minulého pátku nemůžu točit na žádném slotu, sloty se prostě točí donekonečna. Zřejmě informovali technickou podporu, ale pochybuji, že se to vyřeší.

Tihle kluci jsou neschopní nad rámec všeho, co jsem kdy zažil. Kvůli těm chlapům vztekem vztekem.

Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

Pokud chcete vědět, zda vám skutečně nějak zablokovali sloty, zkuste jiný prohlížeč a dokonce i jiné zařízení.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Děkuji Danieli 🙂. Vyzkoušel jsem vše, co jste navrhli, ještě předtím, než jsem kontaktoval podporu. Dnes jsem testoval jinou pracovní stanici + připojení, ale žádný rozdíl.

Pokud se něco změní, svůj komentář aktualizuji.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

Sakra, tady se děje něco rybího. Upřímně to nevypadá dobře. Zvlášť když říkáte, že vaše rovnováha nedává žádný smysl.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Určitě je to rybí. Myslím, že tohle se nikdy nevyřeší. Podpora chatu uvedla, že technické oddělení se na to podívalo a vše fungovalo správně. Opakovaně jsem jim říkal, že to nefunguje. Znovu jsem jim poskytl několik snímků obrazovky a videí, ale stále kladou irelevantní otázky. Požádal jsem o nějaký důkaz od technického oddělení, ale nemohli mi žádný poskytnout.

Dokonce se odvolávali na obchodní podmínky. nevím proč.

Hrozné kasino s ještě horší podporou. Drž se od nich dál, nedokážu to dostatečně zdůraznit.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Hr89
před 2 roky

Chápu, že je těžké skončit takhle. Proto je dobře, že jste napsali uživatelskou recenzi a podělili se o tuto nepříjemnou zkušenost. Ostatní hráči si toho mohou všimnout, než se tam zaregistrují.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci jen zdůraznit, že jsme se právě rozhodli přidat toto kasino a kasino Ares na naši vlastní černou listinu CasinoGuru. Zdá se, že kasina jednoduše odmítají vyplácet výhry. Pokud od nich v budoucnu obdržíte nějaké odstoupení od smlouvy, dejte nám prosím vědět.

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemysli si, že Lana je moje kamarádka…


Zúčastnil se: Lana

18. února 2022, 17:05

Délka chatu: 00:06:55

Přepis chatu

Stažení

Mathew CarrollVýběr

17:05:14 PMLanaDobrý den a vítejte v našem živém chatu!

Dovolte mi, abych rychle zkontroloval váš účet, hned se vrátím.

Děkuju.

17:05:33 PMMathew CarrollAhoj Lano, proč mi posíláš tolik bonusů za vklad, ale nevyplácíš mi výhru?

17:05:59 PMLanaJak vidím, že se vaše platba stále zpracovává, omlouvám se za zpoždění, protože mám podezření, že by měla být brzy zpracována. Jakmile bude kontrola hotová, obdržíte e-mail. Děkuji za pochopení.

17:07:42 PMMathew CarrollOsobně si myslím, že pracujete pro podvodnou ilegální společnost Lana, to také znamená, že porušujete zákon. uvědomuješ si to?

17:08:45 Mějte prosím trpělivost, dokud nebude kontrola hotová a budete informováni poštou.

17:09:50 Mathew Carroll Jo, správně, už je to skoro měsíc a půl. Vaše kasino nevyplácí žádné tělesné výhry. Nahlásím tě policii a příslušným kriminálním agenturám ve společnosti, ve které jsi registrován. Chápu, že nemáš ani legální licenci na kasino, já osobně bych si začal hledat novou práci Lana, protože budou zavření brzy dolů.

5:11:36 PMLanaVidíme, že nepotřebujete žádnou další pomoc, uzavřeme nyní živý chat.

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým podpory.


Hezký den!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

MAXIMALWINS.COM = SCAM *NO GO

Ahoj všichni

V té době jsem otevřel tuto diskusní skupinu a jsem zděšen, kolik z maximálních výher je odečteno. Doporučuji vám všem, abyste o tomto podvodníkovi informovali nejen zde, ale pokud možno na každé platformě – protože vidím pouze možnost dostat kasino konečně na černou listinu šířením vlastních zkušeností s xxxx zločinci.

Krátká aktualizace:

Od 24. srpna 2021 je moje výplata zpracována při korektním chování podmínek a dodržování bonusových podmínek a do dnešního dne jsem neobdržel ani cent.

Vložil jsem 20 eur kvůli výhře z bonusu bez vkladu, abych získal své výhry - podle chatu to bylo přesně to, co bylo požadováno. Teď jsem s tím skončil a nikdy ho nedostanu - ani vy (bohužel). Překonám to bylo jen 20 eur* a osobně jsem dostal lekci: nikdy více kasina bez MGA *

Chtěl bych varovat všechny, kteří tam plánují nebo někdy museli platit. Jsou to podvodníci, kteří na vás bohatnou – držte se stranou a rozšiřte to všude – pokud proti nim nikdo nic nedělá, je to jediný způsob, jak se my hráči můžeme navzájem chránit.

Pozdrav

Po


MAXIMALWINS.COM = SCAM *NO GO


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemysli si, že Lana je moje kamarádka…


Zúčastnil se: Lana

18. února 2022, 17:05

Délka chatu: 00:06:55

Přepis chatu

Stažení

Mathew CarrollVýběr

17:05:14 PMLanaDobrý den a vítejte v našem živém chatu!

Dovolte mi, abych rychle zkontroloval váš účet, hned se vrátím.

Děkuju.

17:05:33 PMMathew CarrollAhoj Lano, proč mi posíláš tolik bonusů za vklad, ale nevyplácíš mi výhru?

17:05:59 PMLanaJak vidím, že se vaše platba stále zpracovává, omlouvám se za zpoždění, protože mám podezření, že by měla být brzy zpracována. Jakmile bude kontrola hotová, obdržíte e-mail. Děkuji za pochopení.

17:07:42 PMMathew CarrollOsobně si myslím, že pracujete pro podvodnou ilegální společnost Lana, to také znamená, že porušujete zákon. uvědomuješ si to?

17:08:45 Mějte prosím trpělivost, dokud nebude kontrola hotová a budete informováni poštou.

17:09:50 Mathew Carroll Jo, správně, už je to skoro měsíc a půl. Vaše kasino nevyplácí žádné tělesné výhry. Nahlásím tě policii a příslušným kriminálním agenturám ve společnosti, ve které jsi registrován. Chápu, že nemáš ani legální licenci na kasino, já osobně bych si začal hledat novou práci Lana, protože budou zavření brzy dolů.

5:11:36 PMLanaVidíme, že nepotřebujete žádnou další pomoc, uzavřeme nyní živý chat.

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým podpory.


Hezký den!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdravím a děkujeme za sdílení.

I když viděla vaše návrhy jako mírně urážlivé, chová se profesionálně. (Neříkám, že poskytla nějaké užitečné informace.) Zajímalo by mě, zda může být pokročilým typem chatbota.

Každopádně je smutné, kolik lidí teď uvízlo na výplatě maximálních výher. Z tohoto důvodu jsme kasino zařadili na černou listinu.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky