FórumKasinaMaximal Wins Casino - všeobecná diskuze

Maximal Wins Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Moatline
|
22486 zobrazení 111 odpovědí |
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ano, jsem další obětí tohoto kasinového podvodu.

Když čekám na zisk 500 eur na olympusplay, můžu je zaškrtnout.

Zde si stěžujte, ale zdá se, že to nikoho nezajímá.

Automaticky přeloženo:
Anonymized143
před 2 roky

Dobrý den, vybrali jste si kasino s velmi špatnou pověstí. Není divu, že tam máte problém. I když se tým stížností snažil pomoci s vaším případem. Jak můžete vidět ve vláknu komunikace se stížností, nyní čekáme na reakci kasina.

Pokud jsem to zkontroloval, prošli jste KYC (co byl původní důvod této stížnosti) a nyní čekáte na úspěšné stažení. Je to prosím správně?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano Radko, je to tak, píšu si s ní každý den a jsem odstavena

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj všichni. Jsem zde nový. Jen jsem si myslel, že to zvednu, čekám na výběr 2 500 EUR a nebyl jsem v kontaktu po dobu 7 dnů. Web sám o sobě je skvělý, mají opravdu dobré sloty a zákaznický servis a bonusy jsou skvělé, jen se bojím, že nedostanu zaplaceno. Zmínil jsem se v e-mailu o tomto webu a nyní je šance udělat si dobrou pověst. Budu aktualizovat, pokud dostanu nějaké odpovědi....

Automaticky přeloženo:
Mattyc
před 2 roky

Dobrý den, předem děkuji za aktualizaci.

Pokud se něco pokazí, můžete podat stížnost. Doufejme však, že to nebude nutné.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano Radko, je to tak, píšu si s ní každý den a jsem odstavena

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Počkejme si na vyřešení reklamace. Těžko mohu poskytnout více informací než tým pro stížnosti.

Kasino má však nyní 14 hodin na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mohu jen potvrdit, co zde uvádíte o MaximalWins. Na výplatu čekám skoro tři měsíce a vždy mě to odloží a výběr slov v chatu je stejný jako u tebe. Na e-maily z mé strany se již vůbec neodpovídá

Automaticky přeloženo:
ralleralleralle
před 2 roky

Dobrý den, to je důvod, proč striktně nikomu nedoporučujeme hrát v takovém kasinu - velmi špatná pověst, vůbec žádná licence 🙁.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj stav se od 3. ledna nezměnil, čekající výběr ve výši 2500 EUR stále probíhá. Budu vás informovat, doufám, že zaplatí, ale necítím naději. Pokud nezaplatí, k čemu bude zde podaná stížnost? Mohl bych se také pokusit přimět svou banku, aby vrátila peníze, které jsem vložila?

Automaticky přeloženo:
Mattyc
před 2 roky

Dobrý den, nejsem si jistý vrácením peněz z banky. Stížnost má smysl v případě, že existují náznaky, že existuje vůle k diskusi. Poslední reklamace byla úspěšně vyřešena. Já bych to zkusil.

Automaticky přeloženo:
Mattyc
před 2 roky

Jak je možné, že jakýkoli výběr čeká 8 dní? Nerozumím tomu a nemyslím si, že by tam nějaký hráč pokračoval ve hře, když víte, že výběry zaberou tolik času.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od října čekám na plně ověřený účet.

Nevidím, že by někdo z nás něco dostal

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále žádná aktualizace, výběr se stále zobrazuje jako čekající…… moje další výplata z platinového klubu vip byla vyplacena a tento výběr byl proveden po tomto. Pokud se jedná o podvod, oznámím to své bance a pokusím se jej získat zpět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to škoda, protože mají skvělé sloty a zákaznický servis je na místě. Mají také skvělé bonusy za opětovné nabití, takže doufám, že se vyplatí, abych mohl kasino nadále používat……

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stále žádná aktualizace a odpověď na e-mail je stejná. Vykuchaný. Po 21 pracovních dnech to nahlásím ve své bance jako podvod a pokusím se získat své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Mattyc
před 2 roky

Dejte nám vědět, jak to s bankou dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes je 21 pracovních dnů, zde je e-mail, který jsem právě poslal podpoře:-

Ahoj. Dnes je to 21 pracovních dnů od mé žádosti o výběr. Nedošlo k žádnému pohybu a žádné e-mailové aktualizaci.


Chci podat oficiální stížnost. Pokud se to dnes nevyřeší, podám stížnost prostřednictvím výše uvedeného webu..


Toto stažení je pečlivě sledováno: -


https://casino.guru/maximal-wins-casino-review


Vaše kasino zde dostalo příšernou recenzi, zdá se, že z této stránky nikdo nikdy nedostal výplatu…… teď máte šanci to změnit, web aktualizuji v každém případě, ale dobrá reklama je určitě lepší než špatné recenze?

Dík.


Zítra zde otevřu stížnost.


nevypadá to dobře, vypadá to na 100% podvod......

Automaticky přeloženo:
Mattyc
před 2 roky

Dobrý den, řekl bych, že je to spravedlivé a přímé připomenutí, které jste napsal. I když si nejsem jistý, jestli je to zajímá.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vznesl jsem zde stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Od 20. října 2021 čekám na výběr 5000 eur.

Uplynulo více než 100 dní a pochybuji, že dostanu své výhry. Více než 100 dní. Nechte to zapadnout.

Ve skutečnosti se vztekem vztekem, tato částka peněz mění život a oni by z toho neměli být schopni uniknout. Toto kasino by vůbec nemělo umět podnikat.

Podpora chatu v podstatě neexistuje. Řekli mi, že odstoupení od smlouvy se stále přezkoumává, a mimochodem mě požádali, abych počkal, když už čekám 100 dní. Je to úplně směšné.

Toto hrozné kasino ničí životy lidí.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky