Dobrý den, je nám líto, že na výběr čekáte déle než týden. Řeklo vám kasino důvod? Bylo ve vašem případě nutné ověřit? Co ti řekli minule?
Každopádně dáváme kasinům 14 dní na vyřešení vašeho výběru, takže pokud se nic nezmění, můžete mě znovu aktualizovat a my se vám pokusíme pomoci. Viděl jsem, že kasino už jednu stížnost vyřešilo a v tuto chvíli má další dvě otevřené, tak doufám, že to bude také úspěšné.
Budu tady, pokud nastanou nějaké změny.
Hi, I'm sorry you've been waiting more than a week for your withdrawal. Did the casino tell you the reason why? Was it necessary to verify in your case ? What did they tell you last time ?
Anyway, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if nothing changes, you can update me again and we will try to help you. I saw that the casino has already solved one complaint and has two more open at the moment, so I hope that will be successful as well.
I'll be here if there's any changes.
Automaticky přeloženo: