Ahoj a děkuji!
No, v mých očích je to velmi rozumný návrh a standardní reakce v případě, že se vyskytne nějaký technický problém.
Normálně odpovídám stejně, když najdu hráče, který popisuje jakýkoli druh technického problému, protože to je první logický krok.
Pokud jste přesvědčeni, že vaše herní historie je neúplná a kasino nemá pravdu, přestaňte obviňovat a podejte stížnost. Buďte připraveni poskytnout tato metadata, prosím. Když je k dispozici, měla by to být docela rychlá kontrola, ne?
A co se zeptat konkrétního poskytovatele hry? Zvažovali jste to také?
Hey and thank you!
Well, in my eyes, this is a very reasonable suggestion and a standard response in case some technical issue occurs.
I normally reply the same when I find a player describing any sort of technical trouble, since this is the first logical step.
Well, if you are convinced your gaming history is incomplete and the casino is not right, stop accusing and submit the complaint. Be ready to provide that metadata, please. With it available, it should be quite a quick check, right?
What about asking the concrete game provider? Have you also considered that?
Automaticky přeloženo: