FórumKasinaMagical Casino - všeobecná diskuze

Magical Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Gregory26
|
1496 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Magical Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, je to velmi dobré kasino, dobrá podpora, platí svému hráči

Automaticky přeloženo:
Gregory26
před rokem

Ahoj,

jaké dobré zprávy 🙂. Jak dlouho obvykle platba trvala a jak dlouho tam hrajete?

1aynway, děkujeme, že jste se s námi podělil o své zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále mi posílají spamovou SMS reklamu, i když jsem se při registraci ujistil, že JAKÉKOLIV reklamu odmítnu, a ujistil jsem se, že NEDÁM souhlas zejména s SMS reklamou. Zanechal jsem zprávu v živém chatu a nikdy mě nekontaktovali, ani nepřestali spamovat.

Jsem z toho tak unavená! Neustále nové a nové SMS. Posílají mi chladné SMS a neposkytují žádné odhlášení z SMS reklamy v SMS.


V jejich zásadách ochrany osobních údajů stojí:

„Jak je uvedeno výše, Magical Casino by příležitostně prodávalo přímo hráčům produkty a služby, o kterých se Magical Casino domnívá, že by mohly být pro hráče zajímavé. Pokud si hráč nepřeje dostávat takové informace nebo má jakékoli jiné dotazy na ochranu dat, je vyzván, aby kontaktoval Magical Casino ohledně takových informací/změn."


(není pravda – už jsem je před chvílí informoval o svém odhlášení)



Píší také následující:

"Využívá se pro marketingové účely na základě takzvaného principu opt-in."


(také to není pravda!)


pokud to čtete, přestaňte

Automaticky přeloženo:
obctbcacc
před 8 měsíci

Je mi moc líto, že slyším o takovém problému. Je to bohužel častější, než si možná myslíte 🙁

Souhlasím s tím, že kasino by mělo převzít plnou odpovědnost a zastavit spamování hráčů, kteří jednali v dobré víře a požádali o vyloučení z reklamy.

Je podle vás jejich přístup v souladu s mezinárodními prohlášeními GDPR?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Je to úplně proti!


Teď jsem jim zkusil poslat offline zprávu na jejich livechatu, protože nejsou k zastižení. Také jsem vytvořil lístek podpory bez odpovědi. Stále posílají SMS každý den. Od prvního dne jsem jim nedal souhlas


Nevadilo by vám, kdybych otevřel stížnost přes kasino guru?

Automaticky přeloženo:
obctbcacc
před 8 měsíci

Dostáváte SMS denně!? To je nepřijatelné!

Stížnost klidně podejte, určitě. Jsem zvědavý, jestli vám pomůžeme, protože upřímně, nemůžu říct. Přesto každý pokus stojí za vyzkoušení , byl bych zuřivý být ve vaší kůži!

Uvažovali jste o informování institucí, jako je například Úřad pro ochranu osobních údajů?

Nevím, jak to v Dánsku chodí, takže se jen ptám 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Jsem ano, i přes 3 pokusy je dnes kontaktovat SMS. Určitě vyzkouším váš návrh, ale pochybuji, co se stane kvůli jejich licenci na curacao.

Automaticky přeloženo:
obctbcacc
před 8 měsíci

Věřím, že to musí být extrémně nepříjemné a otravné. Každopádně uvidíme, jak to dopadne, když je kontaktujete. Snad pro vás budou mít dobrou odezvu.

Můžete nám říct, co jste se naučili nebo jaký byl výsledek? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

celkově dobré kasino, rychle platí výběry a má velký výběr her,


Eric


Automaticky přeloženo:
Ericadam
před 4 měsíci

Jak rychle to platí, když jsem tak zvědavý?

Mimochodem, znáte uživatelské recenze a zpětnou vazbu od uživatelů?

Pokud chcete prozkoumat, zkuste tento odkaz . 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

48h

Automaticky přeloženo:
Ericadam
před 4 měsíci

Tak to je podle mě skvělé a docela rychlé. Jakou platební metodu používáte pro výběr?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

bankovním převodem, opět jsem vydělal, zaplatil také rychle, dobré služby i na chatu, podporu zastaví kolem 10 nebo 11 hodin večer a mám velmi kompetentního přiděleného manažera


Nevidím žádné stížnosti hráčů, myslím, že zůstává spolehlivým kasinem, to zůstává můj názor

Automaticky přeloženo:
Ericadam
před 4 měsíci

To je v pořádku, protože bankovní převody někdy trvají déle. Jsem také rád, že se vám podařilo dosáhnout dalšího zisku a opět bez problémů vybrat.

Myslím, že každé kasino by tak mohlo fungovat. Přeji hodně dalších výher a hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré kasino se spoustou her, které jiná kasina nemají. příjemná podpora. si zaslouží lepší než 5/10. lepší než někteří s vyššími známkami.... samanta jejich manažer je skvělý

Automaticky přeloženo:
Alain747
před 2 měsíci

Ahoj, jsem rád, že se ti kasino líbí. Jaké hry má, které jiná kasina nemají?

Každopádně jsem se podíval na jeho bezpečnostní index a je docela nízký, jak jsi napsal 5/10. Také kasino funguje bez licence, na což bych byl opatrný, protože v případě problémů může být obtížné je vyřešit.

Přesto, hráli jste zde již dříve a podařilo se vám něco vyhrát a stáhnout?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

licencovaná kasina mají své problémy a měl jsem jich spoustu s některými, unikátní, smůla atd., zatím s nimi žádné problémy, rychlý výběr, posluchač, když si chci dát pauzu, zavře účet. některá kasina to ani nedělají. Líbí se mi toto kasino.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky