DomůFórumKasinaLuckyMax Casino - všeobecná diskuze

LuckyMax Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Romi
|
1 121 zobrazení 10 odpovědí |
|
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s LuckyMax Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Toto kasino je velkým podvodem, zvláště pokud jde o zodpovědné hraní, o kterém jsem již 5. května řekl, že mám uzavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami. Je to skoro kurva o měsíc později a také jim to připomnělo více než 20krát a oni nedělají nic! ZAKRAPANĚ SMĚŠNÉ! Snažil jsem se chránit a teď jsem prohrál kurva 3000 euro, protože nedodržují pravidla hazardu. Jak může toto kasino fungovat a mít vysoké hodnocení na mnoha stránkách. (Už podali stížnost, ale nic neudělali) Hazardní komise také nic nedělají a jejich licenční společnost je FAKE! filefile

Automaticky přeloženo:
GinoS
před 7 měsíci

Tato situace v kasinu mě opravdu mrzí. Jak vidím ve vaší stížnosti, kasino našemu týmu ještě neodpovědělo. To by se dle mého názoru nemělo stát žádnému hráči v žádném online kasinu. Pokud jasně řeknete, že byste chtěli uzavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami, měli by to udělat okamžitě, aby se předešlo problémům.🤷‍♀️

Kasino funguje pod licencí Kostariky, která podle našeho názoru není příliš dobrá, takže doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen váš případ vyřešit co nejlépe. I když bohužel nemůžeme být moc optimističtí.

Informujte nás prosím o všech aktualizacích týkajících se vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nejlepší,


Nejprve bych chtěl poděkovat tomuto fóru za položení mého dotazu.

Doufám, že můj výběr bude zpracován co nejdříve.

Nemusím sem tedy posílat zprávy každý den.


Čekám na svou platbu dnes od 7:30; Luckymax


Na informační stránce je jim řečeno - okamžitě - platba.


Bohužel nic z toho nevidím - bylo mi řečeno do 24.


Bohužel moje platba ještě nebyla schválena ani zpracována.


Již jsem předložil potřebné informace a důkazy, které byly přijaty.


Zde je i můj požadavek, zda se na to může zástupce luckymaxu podívat a zpracovat.


Chtěl bych slyšet víc.


Díky za vaši pomoc


S POZDRAVEM

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
IO92020
před 5 měsíci

Ahoj. Doufám, že vaše platba bude také zpracována co nejdříve.

Je to váš první výběr v tomto kasinu? Už jste prošli ověřovacím procesem?

Někdy, když dojde na první výběr, kasino potřebuje zkontrolovat všechny dokumenty, což může nějakou dobu trvat, takže se časový rámec změní a může dojít ke zpoždění.

Informujte nás prosím o všech změnách v této věci a doufejme, že nebudete dlouho čekat, než dostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Rogue kasino.


Po vkladu je požádali o trvalé uzavření/vyloučení, protože jejich kasino je v Nizozemsku nezákonné. Stále říkali ano, zavřeme to, jakmile to manažer zkontroluje.


varoval kasino, že každý vklad, který nyní udělám, musí být vrácen, protože si jsou vědomi chyb, které kasino popřelo s tím, že nás nezajímá, že je hráč zodpovědný.


Dobře, provedl jsem tři úspěšná zpětná zúčtování svých vkladů a můj účet je stále aktivní 😂😂


Pro všechny nizozemské hráče toto kasino funguje jako legální kasino, ale bez licence je nelegální! Již jsem informoval úřad pro hazardní hry v NL.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 5 měsíci

Ahoj, tak to je nepříjemné a zjistil jsi to až při vkladu? Ne předtím, než jste si otevřeli účet?

Víte, že když požádáte o zúčtování, je docela možné, že budete mít v budoucnu problémy s hraním v kasinech? Navzdory všem okolnostem, které se nastavily, chápu, že to pravděpodobně byla jedna z možností, ale když si jdete někam zahrát, pravděpodobně bych si informace našel, než tam vložím peníze a budu hrát, než zjistím, že kasino v zemi existuje nelegálně.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaro,


Ne, recenze na to zpočátku vypadaly nadějně. Bohužel zde nebyly vidět, takže jsem nemohl najít jinou recenzi, pravděpodobně kvůli omezení země pro Netjerlands.


Vzhledem k tomu, že jsem několikrát bez úspěchu požádal o podporu, bylo zpětné zúčtování jediným možným výsledkem.


A když mě zablokují, prokážou nám oběma laskavost, protože to by znamenalo, že nemůžu hrát na nelegální kasina, která nejprve tvrdí, že jsou legitimní…

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 5 měsíci

To je smůla. Myslel jsem, že se vám kasino pokusí pomoci, ale pokud vám vůbec neodpověděli, tak to je smůla. O čem jste jim psal? Pokud je to něco, jako že jsou ve vaší zemi nelegální nebo něco podobného, asi mě příliš nepřekvapí, že ve skutečnosti neodpověděli.

Rozhodně bych ale doporučoval, než se kdekoli zaregistrujete, zkontrolovat si Podmínky a najít si omezené země, případně se podívat, jakou mají licenci, která bývá na stránkách uvedena a třeba si nějaké informace zjistíte sami.

Snad už takové věci nebudete muset řešit.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je stále šílené, že stále fungují a stále mají vysoké hodnocení.

Automaticky přeloženo:
G1994
před měsícem

Napsal jsi to dobrému kasinu nebo ne? Z toho, co vidím, má kasino bezpečnostní index 0,2/10. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky