Toto kasino nespolupracovalo s ověřováním a platbami. Nedostávám zaplaceno, když mě požádají, abych dal své narozeniny po KYC, ale není pole, kam je dát. a když jsem byl v kontaktu přes email, tak říkají, že "odpovědné oddělení se o to postará", ale už mnoho týdnů nic nedělají a už ani nereagují na såhkömaily.
Kde mohu podat stížnost na toto kasino?
Jak podám stížnost držiteli licence Curacao?
This casino has been uncooperative with verification and payments. I don't get paid when they ask me to give my birthday after KYC, but there is no field where to give it. and when I've been in contact by email, they say that "the responsible department will take care of it", but they haven't done anything for many weeks, and they don't even respond to såhkömails anymore.
Where can I file a complaint about this casino?
How do I file a complaint with the Curacao license holder?
Tämä kasino on ollut yhteistyökyvytön vahvistuksen ja maksujen osalta. en saa nostettua, kun pyytävät KYCin jälkeen antamaan syntymäpäivää, mutta ei kenttää mihin se pitää antaa. ja kun sähköpostilla olen ollut yhteydessä, niin sanovat että "vastaava osasto hoitaa", mutta ei ole moneen viikkoon tehnyt mitään, eikä enää vastaa edes såhköposteihin.
Mihin tästä kasinosta voi laittaa valituksen?
Miten teen valituksen Curacao lisenssin haltijalle?
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: