DomůFórumKasinaLucky Whale Casino - všeobecná diskuze

Lucky Whale Casino - všeobecná diskuze

4 640 zobrazení 49 odpovědí |
před 8 měsíci
|
1 23
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Whale Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

NEPLAŤTE SE, NEPLATÍTE!!! Nabízejí prý OKAMŽITÉ výplaty, ale neexistují! Čekal jsem několik dní na výplatu přes krypto (SOL), která byla údajně odeslána, ale teď říkají, že došlo k technické chybě. Nikdo nemůže říct, jak dlouho to bude trvat! Udělejte si laskavost a nic tam nevkládejte! Toto kasino je PODVOD, nic víc a nic míň!

Automaticky přeloženo:
Fabi19
před 8 měsíci

Ahoj, koukám, že máš problém s výběrem. Mohu vědět, jak dlouho čekáte? Výběry kryptoměn by měly být nejrychlejší, ale někdy mohou nastat technické problémy. Samozřejmě, pokud to trvá zbytečně dlouho a nemáte další informace, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už dva dny čekám a nic se neděje...

V živém chatu není čas ani nic jiného, ​​co jste zablokováni a na e-maily se neodpovídá


Nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl, pokud jde o kryptoměny.


Myslím, že nic víc nebude, takhle se chová podvodné kasino

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,


Toto je kasino Lucky Whale.


Váš výběr byl zpožděn zhruba o deset minut. Dostal jsi to. Chovali jste se velmi urážlivě k našim zástupcům zákaznického servisu, nadávali a nadávali i přes několik varování, aby přestali. Z tohoto důvodu vám byl zablokován živý chat.


Jsme z celé této situace zmateni, protože jste měli svůj výběr poměrně rychle.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už dva dny čekám a nic se neděje...

V živém chatu není čas ani nic jiného, ​​co jste zablokováni a na e-maily se neodpovídá


Nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl, pokud jde o kryptoměny.


Myslím, že nic víc nebude, takhle se chová podvodné kasino

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vidím, že kasino také zřejmě napsalo, máte tedy svůj výběr nebo ne? Můžete mi to prosím potvrdit?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,


Toto je kasino Lucky Whale.


Váš výběr byl zpožděn zhruba o deset minut. Dostal jsi to. Chovali jste se velmi urážlivě k našim zástupcům zákaznického servisu, nadávali a nadávali i přes několik varování, aby přestali. Z tohoto důvodu vám byl zablokován živý chat.


Jsme z celé této situace zmateni, protože jste měli svůj výběr poměrně rychle.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, zástupce kasina, pokud byste chtěli mít oficiální účet a psát jako kasino, je možné propojit váš účet s vaším kasinem. Bude také k dispozici pro reakce na stížnosti na našich webových stránkách.

Také je potřeba dodržovat některá pravidla, která najdete zde na tomto odkazu .

Je potřeba napsat na email, který najdete v odkazu a v případě problému se můžete zeptat na cokoli, co vás zajímá.

Zatím hezký den. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, děkuji, provedl jsem kroky k ověření účtu.

Automaticky přeloženo:
LuckyWhale
před 8 měsíci

Skvělé, takže se k tomu brzy dostaneme a pomůžeme vám s čímkoli, co budete potřebovat. 🙂

Hezký den!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tento web odkládá můj výběr 526 USDT po dobu 2 měsíců. Požádal jsem o výběr od 13. února 2025, ale stále čekají na moji žádost bez důvodu. Prosím, držte se dál od této podvodné stránky, všichni.

Automaticky přeloženo:
SSSA
před 8 měsíci

Ahoj, dva měsíce je docela dlouhá doba. Řeklo kasino vůbec něco o vašich penězích a výběru?

Podle stížnosti, kterou jste otevřeli, jsem viděl, že jste již ověřeni v kasinu a nehráli jste s bonusem. Takže mi přijde docela neobvyklé, že čekáte a ani nevíte, jak dlouho to bude trvat.

Proto, jak jsem řekl, byl dobrý tah podat stížnost a pokusíme se vám nějak pomoci.

Doufám, že budu úspěšný a že své peníze dostanete.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tento e-mail jsem dostal poté, co jsem šel na živý chat, abych se zeptal na svůj výběr. file

LuckyWhale < > Odhlásit odběr

so, 5. dubna, 14:16 (před 4 dny)



ke mně




Ahoj, seiha seng


Ahoj Seiho,


Rádi bychom vás informovali, že váš požadavek na výběr momentálně čeká na vyřízení, protože náš odpovědný tým provádí kontrolu vašeho účtu.


Jakmile budou kontroly dokončeny, budeme vás odpovídajícím způsobem aktualizovat. Děkujeme vám za trpělivost a pochopení během tohoto procesu.


Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte kontaktovat náš tým podpory.


s pozdravem

Tým LuckyWhale


ID vstupenky: XZ4BUW

Přidělený agent: Lucy

Automaticky přeloženo:
SSSA
před 8 měsíci

Myslím, že mi to nebude stačit, když budu upřímný.

Dva měsíce jsou příliš dlouhá doba na vyšetřování nebo kontrolu účtu a rád bych se o situaci dozvěděl něco konkrétnějšího.

Pravděpodobně ale nic nemají, takže si budeme muset ještě chvíli počkat, než je kontaktuje náš tým.

Přeji, aby vše nakonec dobře dopadlo.

Reklamační tým tu bude pro vás. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prosím poraďte co mám dělat? Před 2 týdny jsem podal žádost o výběr. Žádost zatím nebyla potvrzena. Každý den mi v live chatu píšou, že musím chvíli počkat. Čekám už 2 týdny a žádost zatím nebyla potvrzena! Částka je pouze 156 $! Toto není můj první výběr! Předtím jsem vybíral mnohem větší částky! A transakci potvrdili do 24 hodin! Co se s nimi teď stalo?

Automaticky přeloženo:
yatsik13
před 7 měsíci

Zkusili jste kontaktovat podporu e-mailem, abyste to zjistili? Live chat mnohokrát neví, co se děje s výběry, víte.

Souvisí to prosím se sportem nebo kasinovými hrami?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

stejná odpověď bez řešení


Upraveno
Automaticky přeloženo:
SSSA
před 7 měsíci

Pochopit.

Doufám, že náš tým a váš řešitel stížností budou moci kontaktovat kasino ohledně vaší stížnosti .

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Na email nikdo neodpovídá. V chatu zase říkají, že musíme počkat. Uplynulo 18 dní. Sázel jsem na sporty a hrál kasinové hry.

Automaticky přeloženo:
yatsik13
před 7 měsíci

Zkusme tedy podat stížnost. Co říkáte?

Doufejme, že se našemu týmu podaří spojit se s kasinem a zjistit důvod toho všeho.

Postup už znáte, takže tady je odkaz pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Momentálně mám problém se Spojeným královstvím (což je na webu zakázané), ale jsem momentálně ve Švýcarsku na dovolené, a to už nějakou dobu a ještě nějakou dobu tam budu. Vyhrál jsem slušnou částku 0,58 ETH (hraním ve Švýcarsku), ale kvůli mým britským dokumentům nemohu projít KYC. Mluvil jsem s jejich online týmem, který mi řekl, že můžu hrát z jakéhokoli regionu, který není omezen, pokud se v dané lokalitě momentálně nacházím. Čekám na odpověď od vedení, zda si mohu nechat ověřit svůj výběr nějakým jiným způsobem. Abych byl upřímný, tato stránka je legitimní a evidentně se mi snaží pomoci. Doufám, že zvládnou výběry, protože probíhají přes kryptoměny a já jsem vložil docela dost peněz. Tým živého chatu je také opravdu milý.

Automaticky přeloženo:
1 23

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.