DomůFórumKasinaLucky Star Casino - všeobecná diskuze

Lucky Star Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

3 048 zobrazení 30 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
Bessikk
před 2 týdny

Aha, už chápu. Díky za tenhle popis!

Takže peníze tam jsou, jen v jiné měně. Kasino vám říkalo, že máte k dispozici USD, i když na vaší straně to tak není.

Co takhle navrhnout hovor s podporou a požádat je, aby vás během hovoru v reálném čase navigovali, abyste mohli ukázat, jaké možnosti máte aktuálně k dispozici?

Myslíte, že to stojí za vyzkoušení? Podobné problémy obvykle řešíme na straně uživatele stejným způsobem.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Problém je v tom, že podpora je k ničemu. Pokaždé, když se jich zeptám, jestli mi můžu nějakým způsobem ukázat, jak mohu převést měnu na USDT, pokud je to, co říkají, pravda. Ale oni vytvoří tikety a řeknou, že se o to postará tým specialistů, ale ani vám nepošlou SMS na e-mail, stačí napsat SMS podpoře a všechno to začíná znovu, nový tikety a kopírované odpovědi. A myslím, že kdyby chtěli, trvalo by mi doslova 5 minut, než se to na mém účtu projeví.

Automaticky přeloženo:
Bessikk
před 2 týdny

Jé! Takže k vyřešení tohoto problému je potřeba technická podpora; proto „obvyklý" tým podpory vytváří tikety. Není divu, že už toho máte dost. 🙁

Některá kasina mají předdefinovaný systém a komunikují pouze s technickou podporou třetích stran. Zajímalo by mě, jestli jste s tímto modelem měli zkušenosti.

Souhlasím, ale. Pokud by kasino bylo ochotné najít řešení, bylo by aktivnější, alespoň v komunikaci s vámi. Nic z toho nám však nepomáhá problém vyřešit.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Toto kasino používám už nějakou dobu a vklady se vždycky projeví super rychle. Hry běží hladce a celkový zážitek je docela solidní.

Automaticky přeloženo:
Devraj
před 2 týdny

Ahoj, díky za sdílení! Máš už nějaké zkušenosti s výběry nebo KYC?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, minule jste mi říkal, že mám počkat, až tým LuckyStar dokončí zpracování mého ověření, a do té doby nedělat žádná rozhodnutí. Dnes už uplynulo 23 dní od podání žádosti o ověření, nemyslíte si, že je to trochu znepokojivé kvůli tomu, že kasino mě nutí čekat po maximální dobu, vezmeme-li v úvahu, že musím na ověření čekat podruhé? Doporučil bych si sám podat stížnost na toto kasino kvůli všem těm faktům, která jsem tam výše zmínil. Takže bych si opravdu rád poslechl, co byste navrhl.

Automaticky přeloženo:
selrus22
před týdnem

Pokud čekáte 23 dní, tak rozhodně. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takových problémů. Pokud stále nemůžete ověřit svůj účet a čekáte, určitě bych podal stížnost.

Můžete mi říct, na co přesně teď čekáte? Poslali jste jim nějaké dokumenty a některé z nich nebyly přijaty?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Takže pokud se podíváte na mé předchozí odpovědi vašemu druhému členovi týmu kasinového guru, můžete získat všechny informace, o které žádáte, ale opět mohu jasně říci, že jsem byl v tomto kasinu plně ověřen 9. října a poté jsem v listopadu obdržel e-mail od bezpečnostního týmu LuckyStar, že po mně znovu žádají o ověření. Stalo se to 15. listopadu, takže od druhého ověřovacího procesu uplynulo asi 25 dní. Člen vašeho týmu mi řekl, že mám počkat, ale jak dlouho mám čekat na dokončení ověřovacího procesu. Dejte mi vědět, pokud budete potřebovat nějaké další informace.

Automaticky přeloženo:
selrus22
před týdnem

Přečetl jsem si, co jste napsal. Kdybych byl tebou, s reklamací bych už déle nečekal a otevřel bych ji hned. Už jsem říkal, že kasinu na tento proces dáváme 14 dní. Pokud jste stále nic neslyšel a kasino stále opakuje totéž, bylo by dobré zjistit, co se děje. Možná bylo něco nahlášeno a kasino se snaží zjistit, co se děje, ale rozhodně by to nemělo trvat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Co byste navrhli jako téma stížnosti - výběr peněz nebo problém s účtem? Jaká je také šance, že obdržím své peníze na účet a že mě jen nezablokují a nevezmou mi celý zůstatek?

Automaticky přeloženo:
selrus22
před týdnem

Osobně bych zvolil problém s účtem, protože se týká ověření. Každopádně to není tak důležité, protože popisujete svou situaci a my se vám pokusíme pomoci s výběrem, který tam máte.

Nedokážu odhadnout pravděpodobnost, že dostanete své peníze zpět. Náš tým se pokusí kontaktovat kasino a zjistit, zda problém vyřeší. Zatím nemají jedinou nevyřešenou stížnost, takže doufám, že ano.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.