Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaLucky Ones Casino - všeobecná diskuze

Lucky Ones Casino - všeobecná diskuze

 od anthonyebejer91
|
2 740 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Ones Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Skvělé kasino na hraní, tak jako tak čekám na svůj první výběr

Automaticky přeloženo:
anthonyebejer91

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Doufám, že svou platbu brzy obdržíte. Jakou platební metodu jste vůbec použili?

Určitě nás o odstoupení informujte.

Automaticky přeloženo:

Nyní také čekám na svou první výplatu, jsem plně ověřen, vyžádal jsem si uvítací 1 balíček a byl jsem schopen vsadit a požádat o 150 EUR při dodržení všech pravidel kasina, bylo to před 24 hodinami a zatím žádné potvrzení nebo odmítnutí, podpora říká, že mám počkat, jakmile se něco stane, zveřejním aktualizaci.

Uživatelské jméno: Majestic69

Způsob platby: Visa/Mastercard

Datum platby: 03.06.2024 11:52

Automaticky přeloženo:

Aktualizace: Právě jsem úspěšně obdržel platbu.

Dodrželi 24hodinovou lhůtu a vše proběhlo hladce.

Automaticky přeloženo:

Ano, obdržel jsem platbu 1 1500, ale stále čekám na platbu ve výši 1 500, která je způsobena tím, že vybírám různé platební metody kluci volí bankovní převod MiFinity platbu dostanete 24 hodin po schválení způsob bankovního převodu trvá věky moje zvědavost byla all attoeast, mám zatím jeden z odběrů

Automaticky přeloženo:

Aktualizace: Právě jsem úspěšně obdržel platbu.

Dodrželi 24hodinovou lhůtu a vše proběhlo hladce.

Automaticky přeloženo:

To je opravdu skvělé, že? Jsem rád, že slyším takové zprávy.

Co takhle napsat recenzi o této zkušenosti? Mohlo by to pomoci i ostatním. Zde je odkaz, pokud tak chcete učinit.😉

Automaticky přeloženo:

Ano, obdržel jsem platbu 1 1500, ale stále čekám na platbu ve výši 1 500, která je způsobena tím, že vybírám různé platební metody kluci volí bankovní převod MiFinity platbu dostanete 24 hodin po schválení způsob bankovního převodu trvá věky moje zvědavost byla all attoeast, mám zatím jeden z odběrů

Automaticky přeloženo:

Jaký byl důvod změny způsobu platby, mohu-li? Nebo jen zkusit?🤔🙂

Doufejme, že své peníze brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:

Z tohoto kasina bylo ukradeno 2200, ukradli peníze z mého herního účtu poté, co odmítli můj výběr. Byl jsem požádán o ověření všech mých identifikačních dokumentů, které jsem jim zaslal. Nyní mají všechny mé identifikační a osobní údaje, které mě plně ověřili, aby umožnili mé 2 výběry 2200 a 300. Řekli, že jsem byl plně ověřen. Takže jsem měl 2 výběry 2 noci za sebou. Poté, co jste každý večer hráli hodinu nebo více, odehráli jste všechny bonusové částky a ubezpečili se, že všechny částky jsou vybratelné a žádné zbývající částky nebyly zadrženy bonusy.

Odebrali mi 2200 z mého účtu a nechali 300 pouze s tím, že moje výhry jsou omezeny a mohu vybrat pouze 300.

Toto jsou lži, když jsem zkontroloval podmínky pro toto a je to 5000 strop. Získávám právníka, protože na mé e-maily neodpovídají. Nelegálně mi ukradli výhry.

Automaticky přeloženo:
christieyoung25

Je mi opravdu líto nepříjemností, které jste zažili v tomto kasinu. Pokud byste potřebovali pomoc od našeho týmu pro stížnosti, můžete odeslat stížnost pomocí tohoto odkazu . Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Odeslal jsem svou stížnost a všechny podrobnosti. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
christieyoung25

Ahoj. Viděl jsem vaši stížnost , dobrá práce. Uvidíme, jak to tam půjde. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:

O tomto kasinu čtu převážně pozitivní věci a vůbec tomu nerozumím. V tomto kasinu jsem měl jen velmi negativní zkušenosti. Nemohu mluvit o štěstí nebo dokonce o výplatě, nikdy se mi to nestalo, bez ohledu na to, jaký slot jsem hrál a jakou sázku jsem vsadil. I s nízkými sázkami byly peníze za chvíli pryč.

Ochrana hráče je zde cizí slovo. Nevím, kolikrát jsem toto kasino žádal o trvalé zablokování mého účtu. Nikdy nereagovali. Jednoduše deaktivovali můj účet a vždy jsem ho mohl znovu aktivovat, jako je vkládání a ztráta peněz. To je vlastně podvod, protože jsem kasinu mnohokrát různými způsoby dal jasně najevo, že bych vlastně neměl hrát, ale kasino je o to úplně jedno. Hlavní je, že peníze tečou, je jim jedno, co se s hráčem stane. Tak moc doufám, že tito zvrácení poskytovatelé s licencí Curacao budou v Německu konečně úplně zablokováni. Vsadím se, že všechna kasina by pak musela zaznamenat dost vysoké ztráty. Kéž by každé kasino Dama nadobro zmizelo ze scény!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Gehtdixhnixan

ahoj,

Nechme sloty stranou, i když chápu, že vás to stále znepokojuje. Rád bych se zaměřil na to, co jste popsal ohledně rušení účtů.

Jak to vidím já, informovali jste je, že bojujete se závislostí na hazardních hrách, ale i přes vaši snahu o trvalé uzavření účtu se k vám kasino ani nedostalo, a váš účet byl proto připraven k aktivaci pokaždé. Opravte mě, pokud se mýlím, prosím.

S největší pravděpodobností se jedná o vážné selhání. Chtěli byste prosím podat stížnost týkající se celé této situace uzavření účtu? Náš specialista by se na to měl opravdu podívat; vaše důkazy budou hrát nejdůležitější roli. Pokud souhlasíte s mým návrhem, navštivte tuto stránku 👈. Vysvětluje, proč a jak řešíme problémy s hráči.

Možnost odeslat jeden se nachází přímo zde 👈

Doufám, že nám pomůžete prozkoumat praktiky kasina, ačkoli rozhodnutí je samozřejmě zcela na vás.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Potřebuji prosím velmi potřebnou pomoc ohledně mého úspěšně ověřeného přijatého a schváleného k dispozici pro výběr prostředků (4700 $) Stále čekám na přijetí platby, protože jsem byl schválen (29/11/24) a poté jsem obdržel e-mail (3/12/24 ) potvrzení úspěšné platby za výběr Cashout, která byla z nějakého nevysvětleného důvodu dne (10/12/23) náhle odmítnuta a (zvrat) vrácena zpět na můj účet v kasinu LUCKYONES z banky poskytovatele.... Ale než jsem mohl znovu odeslat a vybrat své dostupné vyjímatelné finanční prostředky (4 700 $) u mého doporučeného a akceptovaného poskytovatele bankovního účtu, můj účet v kasinu byl uzavřen, což mi bránilo v přístupu k mému účtu, abych získal zpět své dostupné vybratelné prostředky a požádal o své již existující schválena úspěšná platba za výběr a stále čekám na vyřešení tohoto problému a na zaplacení zbývající platby na můj bankovní účet

Automaticky přeloženo:
lawsong336

Ahoj, to je dost zapeklitá situace.

Řeklo vám kasino, proč váš účet uzavřelo? Připadá mi to jako totální nesmysl, pokud byste chtěli znovu zadat svůj výběr.

Rozumím tomu správně, že banka vrátila výběr nebo kasino výběr zrušilo? Byl to váš první výběr v kasinu?

Každopádně jsem si všiml, že se vám podařilo otevřít stížnost , takže náš tým se podívá na to, co mohlo tento problém způsobit.

Doufejme, že na to přijdou a vy budete moci dostat své peníze ven.

Pokud máte něco nového, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den, kámo, ano, z nějakého směšného důvodu byl můj účet v kasinu "UZAVŘEN" kvůli tomu, že jsem na mě "nastavil sebevyloučení", zatímco jsem stále čekal na vyplacení svých dostupných výherních výběrových prostředků, protože platba byla zkontrolována, byla přijata a schválena jako úspěšná Cashout Platba zpracovaná a potvrzená dne (3/12/24) pouze z nějakého neznámého důvodu byla zamítnuta poskytovatelem banky dne (10/12/24), aby byla vrácena zpět na můj účet v kasinu dne (13/12/24), abych znovu odeslal stejný úspěšný výběr jako u stávajících schválených výběrů, které jsem stále neobdržel, a nyní nemohu uvěřit, že se mi při pokusu o vyřešení tohoto problému nedostává pomoci a zákaznické podpory záležet a získat zpět mé dostupné finanční prostředky, které lze vybrat, aby byly zpracovány a vyplaceny zpět na můj poskytovatel bankovního účtu, což je přesně stejná bankovní metoda, kterou jsem použil k výběru a obdržení mé úspěšné výplaty 800 $ dne (18/10/24)... Prostě mohu nechápu proč moje schválená a úspěšně potvrzená platba v hotovosti stále nebyla zpracována na můj bankovní účet a proč tento problém nebyl vyřešen, když jsem hrál hru na mém kasinovém účtu a jakoukoli bonusovou historii a důkaz o všech mých nashromážděných výhrách a dostupných finančních prostředcích a navíc jsem ušetřil všechny snímky obrazovky potřebné k ověření mého úspěšného schválení přijatými e-maily potvrzujícími zpracovanou platbu Cashout za dostupný výběr

Automaticky přeloženo:
lawsong336

No, to je záhada. Když peníze odmítl poskytovatel banky, asi bych hledal důvod. Protože takhle se mi zdá, že kasino s tím asi moc práce nemělo. Ptal ses tam, co se mohlo stát?

Pak moc nechápu, co se stalo potom a že jste nemohli provést další výběr, ale právě na to je náš tým, aby zjistil, jestli vám kasino nemůže dát relevantní odpověď.

Na výsledek si samozřejmě budeme muset počkat.

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výběr z účtu před 6 dny bankovním převodem a stále jsem nedostal své peníze. Na jejich webu je čtení, že proces výběru Čas JE Okamžitě nebo Max 2 dny, ale už jsem čekal 6 dní a stále jsem nedostal své peníze. Můj účet je již plně ověřen a žádost o výběr byla podána před 6 dny, takže v mé mysli bych již měl dostat své peníze, ale ne. Když se ptám zákaznické podpory, kdy zpracují můj požadavek na výběr, vždy dostanu stejnou odpověď poté, co resbonsible oddělení ověřilo Moje dokumenty správce Will může přijmout můj požadavek na výběr. nerozumím tomu. Posílám své dokumenty kyc předtím, než jsem dokonce podal žádost o výběr a byly přijaty, tak proč je nyní znovu kontrolují, když jsem podal žádost o výběr, a proč musí manažer přijmout mou žádost o výběr, proč běžná zákaznická podpora nemůže přijmout mou žádost o výběr? Každopádně jsem již podal stížnost na toto kasino, protože normální doba procesu JE Max 2 dny a já jsem již čekal 6 dní. Myslím, že je to podvodné kasino.

Automaticky přeloženo:
Jopi59

Ahoj,

Přál bych si, abych mohl odpovědět na vaše otázky, ale možností je tolik, že vůbec nevím, kde začít. Například:

Vaše transakce a historie mohou být pod další kontrolou

Podpora použila obecnou odpověď a váš výběr je pouze zpožděn

Kasino odeslalo procesní požadavek svému poskytovateli plateb, ale poskytovatel je splatný

Jak vidíte, někdo z kasina by vám měl věci vysvětlit, protože můžeme jen spekulovat. Možná by pomohlo pár detailů:

V jakém stavu je nyní vaše stažení?

Zvolili jste prosím stejný způsob platby?

V každém případě zůstaňte v kontaktu s podporou; vrátit se s jakoukoli zprávou; Rád bych ti nějak pomohl.



Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky