Ahoj,
Přál bych si, abych mohl odpovědět na vaše otázky, ale možností je tolik, že vůbec nevím, kde začít. Například:
Vaše transakce a historie mohou být pod další kontrolou
Podpora použila obecnou odpověď a váš výběr je pouze zpožděn
Kasino odeslalo procesní požadavek svému poskytovateli plateb, ale poskytovatel je splatný
Jak vidíte, někdo z kasina by vám měl věci vysvětlit, protože můžeme jen spekulovat. Možná by pomohlo pár detailů:
V jakém stavu je nyní vaše stažení?
Zvolili jste prosím stejný způsob platby?
V každém případě zůstaňte v kontaktu s podporou; vrátit se s jakoukoli zprávou; Rád bych ti nějak pomohl.
Hello,
I wish I could answer your questions, but there are so many possible options that I have no idea where to even begin. For example:
Your transaction and history may be under additional check
Support used general response, and your withdrawal is just delayed
Casino sent a process request to its payment provider, but the provider is due
As you can see, someone from the casino should explain things to you because we may only speculate. Perhaps a few details would help:
What status is your withdrawal in now?
Did you opt for the very same payment method, please?
In any case, stay in touch with the support; come back with any news; I would like to help you somehow.
Automaticky přeloženo: