Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Hippo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Nemyslím si, že to pro mě ještě není na úrovni reklamace, ale požádal jsem o výběr na 6. Aktualizovali to a vzali si lepivý bonus z výběru, i když jsem vyhrál o 1 000 více, než bylo nutné pro maximální výběr . Dnes, 12. se můj výběr ukazuje jako zpracovaný. Podívám se, jestli moje BTC adresa ukazuje něco odeslaného dnes, ne. Přijďte to zjistit, zákaznický servis tvrdí, že stav zpracování neznamená, že je zpracován, ale zpracováván. Ano, zmínil jsem rozdíl mezi těmito dvěma slovy, ale nic nebylo dosaženo. Ať to dává smysl, prosím! Vím, je to hazard s kasinem, které nemá licenci, ale... Je to praktika, kterou už někdo viděl?
I don't think it's at the complaint level yet for me, but, I made my withdrawal request on the 6. They updated it and took the sticky bonus from the withdrawal, even after I won over 1k more than necessary for the max withdrawal. Today, the 12, my withdrawal shows as processed. I look to see if my BTC address is showing anything sent today, nope. Come to find out, customer service claims the processed status doesn't mean it's processed but processing. Yes, I mentioned the difference between the two words but nothing was accomplished. Make it make sense, please! I know, it's a gamble using a casino that isn't licenced but... Is this a practice anyone's seen before?
Ahoj RaeMRae84,
Chápu váš názor a myslím, že by dávalo mnohem větší smysl, kdyby se drželi nevyřízeného – probíhajícího – dokončeného. Za kasino se nemohu vyjádřit, ale řekněme, že provozovatel chatu s tím těžko něco udělá, takže se prostě držel jedné odpovědi.
Z pohledu kasina je platba zpracována tak, že ji kasino již neřeší přímo a čeká pouze na zpětnou vazbu třetí strany.
No, není to nejlepší způsob, říkám.
Hello RaeMRae84,
I see your point and I think it would make much more sense if they stick to the pending - in progress - completed. I can't comment on behalf of the casino, but let's just say that the chat operator can hardly do anything with it, so he/she simply stuck to the one reply.
Taking the casino's point of view, the payment is processed by means that the casino no longer deals with it directly and only waits for the 3rd party feedback.
Well, not the best way, I say.
Zdravím,
Takže jste si vzali bonus a co se stalo potom, prosím?
K nahrání:
Jak přesně jste se pokusili nahrát snímek obrazovky a jaká je jeho velikost? Chtěl bych zkontrolovat funkci.
Hey there,
So, you took a bonus, and what happened next, please?
To the upload:
How exactly did you try to upload the screenshot and what size is that? I'd like to check the function.
Zdravím a děkuji za screenshot. Vidím, že jste stížnost již podal , dobře. Mohu vás laskavě požádat o zaslání tohoto snímku obrazovky a případně dalších dalších důkazů komunikace Tomášovi? Děkuji
Hello and thank you for the screenshot. I see you have already submitted the complaint, well done. Can I kindly ask you to send this screenshot and possibly any other further proves of communication to Tomas? Thank you
Poslali mi to poté, co jsem vsadil a pokusil se vyplatit peníze, nyní mi neplatí a odcházejí z kasina, podvodníci mění pravidla poté, co u vymažete bonus, na kterém jsem strávil 4 hodiny
They sent me this after i wager and tryed cashing out they now are not paying me and im.leaving there casino they fruads they change the rules after u clear a bonus i spent 4 hours on
Ahoj,
Zajímalo by mě, proč pokladní ukazuje zůstatek výběru...
Přesto se Magda dobře vyjádřila. Vše laskavě předložte Tomášovi prostřednictvím své stížnosti ( proveďte pouze kliknutím/klepnutím sem ), toto je koneckonců fórum, nikoli hlavní diskuse o stížnosti.
Uvidíme, co se bude dít potom.
Hello,
I wonder why the cashier shows the withdrawal balance then...
Still, Magda made a good point. Kindly present all to Tomas via your complaint (just click/tap here to do so), this is the forum after all, not the complaint's main discussion.
We shall see what will happen then.
Vidím, že stížnost je uzavřena , protože jste o to požádali. Tak snad příště více štěstí.🤞
I can see that the complaint is closed because you had asked for it. Well, better luck next time, I guess.🤞
děkuji za upozornění. Je mi líto, že ses to musel naučit tímto způsobem.
co máš v plánu teď? Další kasino nebo zůstaneš?
Thank you for the notice. Sorry you had to learn it this way though.
What do you plan for now? Another casino or are you staying?
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.