Nemyslím si, že to pro mě ještě není na úrovni reklamace, ale požádal jsem o výběr na 6. Aktualizovali to a vzali si lepivý bonus z výběru, i když jsem vyhrál o 1 000 více, než bylo nutné pro maximální výběr . Dnes, 12. se můj výběr ukazuje jako zpracovaný. Podívám se, jestli moje BTC adresa ukazuje něco odeslaného dnes, ne. Přijďte to zjistit, zákaznický servis tvrdí, že stav zpracování neznamená, že je zpracován, ale zpracováván. Ano, zmínil jsem rozdíl mezi těmito dvěma slovy, ale nic nebylo dosaženo. Ať to dává smysl, prosím! Vím, je to hazard s kasinem, které nemá licenci, ale... Je to praktika, kterou už někdo viděl?
I don't think it's at the complaint level yet for me, but, I made my withdrawal request on the 6. They updated it and took the sticky bonus from the withdrawal, even after I won over 1k more than necessary for the max withdrawal. Today, the 12, my withdrawal shows as processed. I look to see if my BTC address is showing anything sent today, nope. Come to find out, customer service claims the processed status doesn't mean it's processed but processing. Yes, I mentioned the difference between the two words but nothing was accomplished. Make it make sense, please! I know, it's a gamble using a casino that isn't licenced but... Is this a practice anyone's seen before?
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: