FórumKasinaLucky Heroes Casino - všeobecná diskuze

Lucky Heroes Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Sowieso
|
2451 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Heroes Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, četl jsem zde, že toto kasino vlastní provozovatel Rabidi NV. Web však níže uvádí, že provozovatelem je Geeka Corporation NV. Jsou tito dva stejní operátoři nebo jsou zde nesprávné informace?

Automaticky přeloženo:
Sowieso
před rokem

Ahoj,

nejsem si jistý, kde najdete tuto Geeka Corporation NV, ale pokud vstoupím do kasina a zkontroluji pečeť Antillephone, dostanu toto:

file

Zdá se mi v pořádku.

Počkám na vaši odpověď, možná je německá verze zastaralá nebo pod jinou licencí. Některá kasina mají samostatné webové stránky a licence pro hráče z určitých zemí. Nejste si však jisti, že tomu tak je.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


divné, tak těsnění nevidím vůbec žádné, jen toto na webu dole (viz obrázek).


file

Automaticky přeloženo:
Sowieso
před rokem

Ano, seel není k dispozici hráčům z Německa. Myslím, že existují další místa se stejným výhledem.

Někdy je viditelnost diktována zemí, ze které na stránky přistupujete. To je přesně ten případ.

Pokud bych měl hádat, řekl bych, že je to nějaké interní marketingové rozhodnutí, nebo to může nějak souviset s místními zákony.

Dovolte mi říci, měli byste hrát v kasinech s licencí ve vaší zemi. Má to být bezpečnější.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, to mě velmi znejistilo a ani jsem nevěděl, že viditelnost závisí na zemi, teď to dává velký smysl Viděl jsem něco takového v jiných kasinech a vždy jsem se divil, proč tomu tak je.


Ale stejně je hloupé, že existují dva různí poskytovatelé.


Pokud jsem například zablokován v Rabidi a registruji se v tomto kasinu, protože to není Rabidi NV, ale jiný poskytovatel, pak bych měl v případě výhry pouze problémy. To si myslím někde není moc fér, ale díky tobě jsem teď chytřejší a vím to 🙂 Děkuji za upřesnění.


Bude hledat jiné kasino.

Automaticky přeloženo:
Sowieso
před rokem

Souhlasím, může to znít podezřele. Teď si vzpomínám, že když jsem poprvé porovnával svůj screenshot s jiným hráčem, oba jsme si byli naprosto jisti, že máme oba pravdu, protože web nám oběma ukazoval různé pečeti 😂.

Trvalo to několik dní... mezitím jsem požádal datový tým, aby zjistil, jestli jsme tehdy měli oba opravdu pravdu. Byli jsme 🙂.

Život je neustálé učení, ne? 😁

Pravděpodobně jsem úplně nepochopil ten příklad Rabidi, který jsi uvedl. Mohl byste mi laskavě poradit? To bych opravdu mohl použít. Děkujeme 🙏✨

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, vždy se dozvíte něco nového 🙂 důležité a správné.


Příkladem jsem skutečně myslel, že jsem zablokován v jiném kasinu od Rabidi NV (Casinoly). Měl jsem problém a dostal jsem ban.


Řekněme, že mám zákaz vstupu do kasina Rabidi NV kvůli závislosti na hazardních hrách a nevím, že LuckyHeroes patří také do Rabidi NV, protože na webu vidím jiného poskytovatele, pak pokud vložím a budu hrát v LuckyHeroes, tak bych a např. Lucky vyhrává, jen mám problémy s výplatou, protože LuckyHeroes Casino patří Rabidi NV a já mám zákaz závislosti na hazardních hrách v jiném kasinu, které Rabidi NV vlastní. Mají moje data ve své databázi. Nikdy bych nedostal své výhry vyplaceny.


Ale naštěstí se můžete zeptat zde a vždy od vás dostanete super užitečné odpovědi, takže vím, že nebudu hrát na LuckyHeroes 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Sowieso
před rokem

Nazdárek!

Možná budete překvapeni, ale to, co jste popsal, není obchodní standard. 🙂

Nepovažujeme například žádná sesterská kasina – byť pod stejným vedením nebo vlastníkem – za jednající s takovou jednotou.

Standard je ve skutečnosti zcela opačný. Musíme hráčům připomenout, že když se sami vyloučí v kasinu „A", od kasina „B" se s největší pravděpodobností očekává, že vám umožní zaregistrovat vklad a hrát.

Jde o to, že dokud podpora nebo operátor nepotvrdí, že jste „vyloučeni" z celé skupiny, pravděpodobně ne.

Proto jsem se vás zeptal – chtěl jsem se ujistit, že zvláště zranitelní hráči by měli mít tento přístup na paměti.

Nicméně děkuji za milá slova! 💚

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky