DomůFórumKasinaLucky Fox Casino - všeobecná diskuze

Lucky Fox Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

5 453 zobrazení 35 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
Porzellanpaul
před 10 měsíci

Pokud kasino přistoupí ke snížení vaší VIP úrovně a zablokuje váš účet, dá se očekávat, i když ne příjemné, že vás nebude kontaktovat ani VIP manažer. Nevím, proč tomu tak je, a bylo by mnohem snazší, kdybychom věděli, proč se to stalo a co mě zaráží je, že už vám zaplatili nějaké peníze a pak se stalo to, o čem mluvíme.

Doufám, že se najde nějaké rozumné vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Každý den jsem odložený a v chatu to vypadá, že existují jen chatrné výmluvy. A mám prý čekat.

Obávám se, že prostě nechtějí nebo nemohou vyplatit!



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino má licenci.....takže máte i povinnosti.

Zdá se mi, že je to všechno umělá zdržovací taktika, kterou dělají i jiná kasina.


Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

Vím, že to vypadá jako zbytečné prodlužování, ale budu trpělivý. Vyhráli jste pěknou sumu a pokud máte dostat vše, čekání pravděpodobně nebude vůbec tak hrozné. Máte otevřenou stížnost a my se pokusíme zjistit, co se stalo, a jakmile od vás dostaneme vše, co potřebujeme, kontaktujeme kasino.

Zkusme si tedy zachovat chladnou hlavu, protože pokud je budete stále bombardovat otázkami, i když chápu, proč to děláte, je možné, že vám budou dávat stále stejné odpovědi.

Počkejme si, kam se celá tato situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Díky.

VIP manažer dnes volal a řekl, že je na dovolené.....

Ale jakmile položím další otázky, nedostávám žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

Jasně, alespoň jsi dostal odpověď. Podívejte se, jestli se k vám dostane a pokusí se s vámi situaci vyřešit nebo ne.

Čas ukáže.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den ,

Uběhly další 3 dny a nic se nedělo.

Toto je čistě zdržovací taktika.

Pokud chcete něco udělat, můžete také.

Nebo byste získali správné informace o tom, kde je problém.

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

Myslím, že pokud kasino a VIP manažer nebudou chtít odpovědět, neudělají to.

Nyní bude důležité počkat na Nicka, protože jsem viděl, že jste se zeptali na vaši historii sázek, bonus, se kterým jste hráli, a také komunikaci mezi vámi a kasinem.

Věřím, že pokud bude toto zaškrtnuto, bude kasino z naší strany brzy kontaktováno.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Bohužel kasino nemusí spolupracovat.

Možná budu muset podniknout právní kroky.

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 9 měsíci

Chci jen říct, že doufám, že to tak daleko nedojde. Ale musím uznat, že to nevypadá moc optimisticky.

No, počkejme si na konečný verdikt...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Myslím, že už nemá smysl čekat. Kasino nereaguje nebo mě neustále odrazuje.

Od zítřka nastoupím na palubu licenčního úřadu.


Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 9 měsíci

Dává to smysl. I když jsem si vědom, že to pro vás není příliš užitečné, kasino pravděpodobně ztratí body za ignorování stížnosti a snad si toho všimnou i ostatní hráči.

To je však prostě nejhorší situace pro hráče, který je v nouzi.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Včera jsem podal stížnost u licenčního úřadu a také jsem to napsal kasinu.

Pokud platby nebudou zaznamenány, zapojím právníka.

Dnes přišla zpráva z kasina:

Ahoj....

„Jsem rád, že vám dnes mohu pomoci.

Ohledně vašich problémů s výběrem bychom vás rádi informovali, že jste dosáhli měsíčního limitu výběru. Měsíční limit výběru je 10 000 eur."


Poslední výplatu jsem obdržel 12. února 2025 na 2 645 eur, což neodpovídá týdennímu výplatnímu limitu 5 000 eur a už vůbec ne měsíčnímu výplatnímu limitu 10 000 eur.

Ani v procesu výplaty se nic neděje.



Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 9 měsíci

To je všechno velmi zvláštní a naprosto chápu, že takový přístup je stěží přijatelný...

Pokud se mě ptáte, termín "hloupá výmluva" je po ruce.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, taky to tak vidím!

Jen nechápu, jak může Dama vydávat tyto pravděpodobně bílé štítky.

Tyto praktiky ničí reputaci všech online kasin, zejména kasina Dama Group.

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 9 měsíci

Pěkný den vám!

Dává to smysl; Myslím, že bílý štítek není totéž jako „pod stejným vedením". nebo „dodržování stejných standardů".

Mezinárodní a dobře zavedená společnost jistě disponuje strategickými odborníky na pokrytí vedlejších účinků. Ale z pohledu běžného hráče – řekl jsi to dobře. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.