DomůFórumKasinaLucky Fox Casino - všeobecná diskuze

Lucky Fox Casino - všeobecná diskuze

5 454 zobrazení 35 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Fox Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nejsme spokojeni s tímto kasinem. Můj požadavek na výběr byl neustále rušen. Nahrál jsem každý jednotlivý dokument, který byl vyžadován, a stále ruší mé požadavky. Neexistuje téměř žádný zákaznický servis a nebyl jsem schopen to vyřešit. Nedoporučuji toto kasino a budu nadále procházet kanály, dokud nebude můj požadavek splněn. Tohle byl nejhorší zážitek a už tady hrát nebudu. Použil jsem jiná kasina s mnohem lepšími výsledky, Lucky Fox je hrozná a jejich neochota uvolnit mé výhry je stresující.

Automaticky přeloženo:
katetking
před 2 roky

Ahoj.

Je mi líto, že to slyším. Zkusme najít nějaké vodítka o tom, co je za tímto nepořádkem.

Mohu vědět, zda nebo kdy byl váš účet plně ověřen? Chci říct, že odeslání všech potřebných dokumentů je jedna část, poté musí kasina projít všechny dokumenty, aby se ujistily, že to sedí. Jakmile tak učiníte, bude účet ověřen nebo budou provedeny další požadavky. Tak co, dostali jste zatím nějaké potvrzení?

Protože zákaznická podpora je tak špatná, jak jste řekl, rád bych věděl, kolikrát a jak jste se to pokusili vyřešit. Kdy tento problém začal, prosím?

Možná by ti pomohla reklamace. Dej mi vědět.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zaslal jsem VŠECHNY dokumenty, o které jsem požádal. Žádost byla zamítnuta nejméně 12krát. Bylo to naprosto frustrující a přimět někoho, aby mi odpovídal na e-maily, bylo nemožné. Konečně jsem se dostal přes jejich live chat a byl jsem schopen úspěšně vybrat své výhry ve výši 500 $, ale kvůli potížím už nebudu používat jejich stránky, protože existují jiné stránky kasin, se kterými se snadněji pracuje a ověřují se na nich. Lucky Fox byla noční můra.

Automaticky přeloženo:
katetking
před 2 roky

No, to zní jako sakra stres. Co podle vás tuto situaci nakonec vyřešilo? Chci říct, našli jste, co způsobilo ta odmítnutí?

Odpovídat mi samozřejmě nemusíte 🙂.

Asi bych to radši nechal být sám.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

První odmítnutí bylo pochopitelné, chtěli také doklad o složení zálohy, který jsem neposlal, protože jsem si myslel, že to není potřeba. Těch 11 dalších odmítnutí bylo provedeno, aniž by mi poslali e-mail s žádostí o cokoli nebo o tom, abych byl informován. Také jsem jim několikrát poslal e-maily, které zůstaly bez odpovědi. Nahrál jsem dokumenty znovu a znovu, protože jakmile zamítli moji žádost o výběr, vedle mých dokumentů by bylo červené „x", vypadalo to, že je také odmítají. Toto trvalo 4 dny, dokud jsem nepoužil online chat. Hrál jsem v Jackpot city a vyhrál jsem docela dost, ověření byl hladší proces, jejich zákaznický servis byl vynikající a s výběrem mých výher nebyly žádné potíže. Lucky Fox nemá přijatelnou úroveň zákaznických služeb, pokud jde o mě, takže abych se vyhnul stresu, nebudu je používat ani je znovu nedoporučovat.

Automaticky přeloženo:
katetking
před 2 roky

nazval bych to horor. Moc děkujeme za sdílení. Není to tak, že bych rád četl o špatných zkušenostech. Pro ostatní v podobné pozici by to však mohlo být užitečné. Co vidím jako nejhorší část jakéhokoli problému, je, když kasina raději mlčí. Problémy se stávají, to je život, ale vysvětlit, co se děje nebo co byste měli očekávat, je nutností. Ne, kasina hráče ignorují a hráči jsou šílení. To je všechno špatně.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejlepší kasino, kde jsem hrál. Včera vyhrál 1800, dnes 2400. Ověření bylo rychlé. Zákaznický servis byl velmi přátelský a výplata byla na mém hráčském účtu do 2 hodin. 5 hvězdiček

Automaticky přeloženo:
nagsinm
před 2 roky

OK, musím vzít zpět vše, co jsem předtím řekl o tom, že je už nikdy nepoužiji. Vyřešil jsem to a mám systém pro své výběry. Nyní dělám online chat a oni zkontrolují, zda mám vše, co potřebuji, a můj výběr je okamžitě zpracován. Ale bylo to takové trápení, dokud jsem nepřišel na to, kterými obručemi proskočit. Od té doby jsem od nich vybral několik tisíc dolarů a nemám žádné další problémy

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, měl jsem velkou výhru 130 000 eur v kasinu Lucky Fox.

V obchodních podmínkách je uvedena maximální částka výběru 10 000 eur měsíčně. Už se mi podařilo vybrat 10 000 eur

Dnes jsem se znovu přihlásil a chtěl hrát, ale když jsem šel do her, vyskočilo okno se zprávou "Váš účet byl dočasně zablokován, kontaktujte prosím podporu".

Nyní si nejsem jistý, zda kasino nechce vyplatit výhru!?

Vždy jsem hrál bez bonusů.

Máte někdo zkušenost s podobnou situací nebo tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

Hej, řeklo ti kasino, proč ti zablokovali účet? Předpokládal bych, že pokud hrajete s bonusy často a pokud se vám pomocí nich podařilo nahrát tuto výhru, mohlo by dojít k nějakému zkoumání, zda bylo ve hře vše v pořádku. Ale řekl bych, že nejlepší by bylo vědět od nich.

Takže máte něco, co bychom mohli vzít nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, od té doby jsem ignorován.

Vždycky jsem hrál bez bonusů, protože vím, že jsou často problémy.

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

To není nejlepší krok od kasina, abych byl upřímný, pokud nám neřeknou, co se děje. Když jste si s bonusem ani nehráli, je to ještě podivnější. Takže si asi budeme muset počkat na reklamaci a uvidíme, kam nás to dostane a co zjistíme. Doufám, že nám to kasino vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Nyní jsem také viděl, že VIP status byl snížen ze Gold 4 na Bronze.

Na chatu mi bylo řečeno, že se to u výběrových limitů stává často 🤔

To vše je velmi zvláštní.

Musím se nyní obávat o přístup k mým výhrám?

Jednou za život dostanete jackpot .........

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Myslíte, že se musím bát o své výhry?

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

S celou situací zřejmě souvisí změna VIP statusu, ale dokud nám kasino nepotvrdí a neřekne, proč se vše děje, můžeme jen hádat.

Pokud jde o vaše výhry, doufám, že se o ně nebudete muset starat a že bude vše v pořádku a pokusíme se vám pomoci. Ale 100% nezaručuji, že to může skončit nepříjemně.

Musíme ale myslet pozitivně a věřím, že to bude jen vyšetřování hratelnosti a tedy jestli bylo z vaší strany vše v pořádku.

Myslím, že se to brzy dozvíme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Lucky Fox už vyplatil po mé velké výhře! Určitě jste to už prozkoumali!

Vyplatili čtyřikrát: 2 x 4 000 a 2 x 1 000.

Proč mi blokujete přístup ke hře a snižujete můj VIP status?


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ještě jeden dotaz......

Co mám dělat, když to není v pořádku?

Vložil jsem a hrál bez bonusu, což také ukazuje, že bonusem nejsou blokovány žádné peníze.

Vždy jsem hrál s vkladem 2 eura.

Pokud zde není něco v pořádku, každé kasino může odmítnout vyplacení výhry.

Automaticky přeloženo:
Porzellanpaul
před 10 měsíci

To je to, co tým na začátku zkoumal a co jste jim napsal. Nick se zatím snaží zjistit vše, co potřebujeme vědět, abychom mohli kasino kontaktovat později, pokud se nic nezmění a nevysvětlí situaci. Proč byla vaše VIP úroveň snížena, nevím, ale předpokládám, že to má něco společného s tím, co se děje. Každopádně, jak jsem řekl, budeme potřebovat nějaké vysvětlení od kasina.

Druhé části moc nerozumím, je důležité nejprve zjistit, co by bylo špatně, abych mohl odpovědět. Pokud jste nehráli s bonusem, pak by neměl být problém, pokud jste hráli s 2 € jako sázkou.

V tuto chvíli je potřeba trpělivosti, abyste zjistili více, protože mohu jen hádat, jestli vám nic víc neřeklo ani kasino.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jediné, co dostanu, když o to požádám, jsou předem napsané standardní e-maily. NA ZAČÁTKU BYL vždy k dispozici "VIP" manažer. Nyní není nikdo v kontaktu.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.