Jsem velmi naštvaný na kasino, 15 dní se snažím o výběr a nedokončili můj požadavek, každý den jiná odpověď, všechny dokumenty jsou v pořádku, vše je ověřeno a schváleno, jediná věc odpovědí je nová platební metoda Pro ty, kteří to řeší, čekám 15 dní na výběr. Všechny konverzace mám na chatu, kde sami obsluha říkají, že je vše v pořádku, ale moje hodnota není uvolněna, kasino nikomu nedoporučuji.
I'm very upset with the casino, I've been trying to make my withdrawal for 15 days and they haven't finalized my request, each day a different response, all documents are ok, everything is verified and approved, the only thing they answer is a new payment method For them who are solving this, I've been waiting for 15 days for a withdrawal. I have all conversations in chat, where the attendants themselves say that everything is ok, but my value is not released, I do not recommend the casino to anyone.
Estou muito chateada com o cassino , ja tenho 15 dias tentando realizar meu saque e nao finalizam meu pedido, cada dia uma resposta diferente , todos os documentos estão ok, tudo verificado e aprovado, a unica coisa que respondem que é um metodo novo de pagamento pra eles que estao resolvendo , nisso ja estou esperando a 15 dias um saque . tenho todas as conversas em chat, onde os propios atendentes falam que esta tudo ok , porem meu valor não é liberado , nao recomendo o cassino a ninguem.
Automaticky přeloženo: