Obávám se, že jsi to všechno špatně pochopil. 🙂
I když mám svůj vlastní názor, tým pro stížnosti stanovil těchto 14 dní jako přiměřenou dobu pro kasino a hráče na zpracování výběrů ovlivněných probíhajícím ověřováním.
Jakmile to kasino nedokáže, tým zasáhne.
To však neznamená, že podporujeme kasina, aby odkládala platby nebo ověřování. Jsme tu pro hráče, pamatuješ? Co by se stalo, kdybychom vstoupili do každého ověření, které považujete za úmyslně zpožděné? Kasina by v první řadě požadovala čas na ověření hráčů. Máme takové zkušenosti, takže se proces vyvinul.
🙂 Zdravíme trollů!
You got it all wrong, I'm afraid. 🙂
Though I have my own opinion, the Complaint Team set those 14 days as a reasonable amount of time for the casino and the player to handle withdrawals affected by the ongoing verification.
Once the casino fails to do so, the team steps in.
But it doesn't mean we encourage casinos to delay payments or verifications. We are here for players, remember? What would happen if we step into every verification you deem purposely delayed? The casinos would demand time to verify players in the first place. We have such experiences, so the process evolved.
🙂 Hail to the trolls!
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: