Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kryptosino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Zákazníci Kryptosino holding stahují... podle pravidel 48 hodin pro výběr... žádné dodatečné ověření na mém účtu žádná podezřelá aktivita a co? Čekání 3 dny na výběr... každý den jiný příběh o výběru... nemůžete poslat stížnost, protože to netrvá déle než 2 týdny (ale porušují vlastní pravidla, která obě stránky akceptují...), ale pokud kasino zkontroluje váš účet do 31 dní jste si vy i vy poslali stížnost, jaká je odpověď od Casino Guru? 🙂 Odpověď je, že přijímáte pravidla, musíte počkat... ale pokud kasino poruší pravidla, která obě stránky přijímají, jaká je odpověď Casino Guru? 🙂 Počkejte 2 týdny a odešlete stížnost... to je ještě brzy... a díky tomu nikdo neví, že kasina porušují pravidla, která obě stránky akceptují...
Kryptosino holding customers withdraws... according to rules 48hours for withdraw... no additional verification in my account no suspect activity and what? Waiting 3 days for withdraw... every day different story about withdraw... you cannot sent complain because this not take more then 2 weeks (but they break own rules that both site accept...) but if casino review you account by 31 days you and you sent complain, what is the answer from Casino Guru? 🙂 The answer is you accept the rules you must wait... but if casino break rules that both site accept what is the answer Casino Guru? 🙂 Wait 2 weeks and sent complain... this is to early... and thanks to that nobody know that casinos break rules that both site accept...
Můžete se podělit o příběhy, které jste zmínil? Možná je to jen vysvětlení, proč kasino nemůže dodržovat "pravidla". Řekl bych, že tyto lhůty se mohou za určitých okolností změnit.
Opět by bylo dobré vědět, co vám kasino řeklo.
Každopádně z mého pohledu je oněch 14 dní, které reklamační tým dává kasinům, určeno pro první výběr týkající se KYC nebo dodatečné kontroly. Neřekl bych, že je normální čekat 14 dní na jakoukoli platbu – zejména kryptoplatbu.
Can you share the stories you mentioned? Maybe it's just an explanatiom why the casino can't comply with the "rules". I'd say those time limits are subjects to change under a specific cisrcumstances.
Again, would be good to know what did the casino tell you.
Anyway, from my point of view, those 14 days the complaint team gives to casinos are meant for the first withdrawal concernig the KYC or additional checks. I wouldn't say it's normal to wait for 14 days for any payment - especially crypto payment.
není normální prodlužovat 14 dní bez dodatečného ověření pro výběr 🙂 vím, co je dodatečné ověření vždy se ptám "je můj účet v pořádku? musím poslat další dokumenty? Proč mi to trvá tak dlouho?" atd. konec odpověď je vždy stejná (nebo ne xd) "tlačíme na stažení..." "bude to ASAP" atd. 🙂 můžete si přečíst zamítnuté stížnosti, je to dobré čtení 🙂 mnoho stížností je zamítnuto kvůli časovému období 🙂 Pokud si tito stěžují, chtějí být zamítnuti, kasina neprodlouží čas 🙂 Ale vy jste to povolili a oni si dělají, co chtějí a zákazníci to akceptují, ale ne TROLÍ jako já 🙂 Proč bych to měl akceptovat? 🙂 vždy se postav na stranu slabšího bez ohledu na to, kdo je slabší...takže mi můžeš říkat trolle, pro mě to není žádný problém 🙂
mám tuto situaci v dexterbet 🙂 další kasino bylo kryptocasino 🙂 teď čekáte v horus kasinu na normální ověření 🙂 pokud máte pravidla "výběr do 48 hodin" "ověření do 48 hodin" a na obojí čekáte 5 nebo více dní... toto je nespravedlivé... a zkusíte na to poslat reklamaci a ta je zamítnuta 🙂 zdravím Trolla! (Trollové jsou ze Švédska... a v Norsku jsou nějací trollové 🙂 dokonce žiji v minulosti blízko trollí cesty 🙂 )
it is not normal to extend 14 days without additional verification for withdraw 🙂 i know what is additional verification i always ask "is my account is ok? do i need to sent more documents? Why i take so long?" etc. end the answer is always the same (or not xd) "we push you withdraw..." "it will be ASAP" etc. 🙂 you can read rejected complaints it is good reading 🙂 many complaints are rejected because of period time 🙂 If those complain want be rejected casinos will not extend time 🙂 But you authorized this and they do what they want and customers accept this but not TROLLS like me 🙂 Why i should accept this? 🙂 always take the side of the weaker no matter who is weaker... so you can call me troll, for me it is no problem 🙂
i have this situation in dexterbet 🙂 next casino was kryptocasino 🙂 now waiting in horus casino for normal verification 🙂 if you have rules "withdraw till 48hours" "verification till 48 hours" and you wait 5 or more days for both... this is unfair... and you try to sent complain about this and it is rejected 🙂 greetings from Troll! (Troll are from Sweden... and in Norwey are some Trolls to 🙂 i even live in past close to troll road 🙂 )
Obávám se, že jsi to všechno špatně pochopil. 🙂
I když mám svůj vlastní názor, tým pro stížnosti stanovil těchto 14 dní jako přiměřenou dobu pro kasino a hráče na zpracování výběrů ovlivněných probíhajícím ověřováním.
Jakmile to kasino nedokáže, tým zasáhne.
To však neznamená, že podporujeme kasina, aby odkládala platby nebo ověřování. Jsme tu pro hráče, pamatuješ? Co by se stalo, kdybychom vstoupili do každého ověření, které považujete za úmyslně zpožděné? Kasina by v první řadě požadovala čas na ověření hráčů. Máme takové zkušenosti, takže se proces vyvinul.
🙂 Zdravíme trollů!
You got it all wrong, I'm afraid. 🙂
Though I have my own opinion, the Complaint Team set those 14 days as a reasonable amount of time for the casino and the player to handle withdrawals affected by the ongoing verification.
Once the casino fails to do so, the team steps in.
But it doesn't mean we encourage casinos to delay payments or verifications. We are here for players, remember? What would happen if we step into every verification you deem purposely delayed? The casinos would demand time to verify players in the first place. We have such experiences, so the process evolved.
🙂 Hail to the trolls!
Vyzkoušel jsem to za zálohu a docela se mi líbila stránka a uvítací nabídka, i když WR byl trochu strmý.
Jsou ve vlastnictví společnosti, která v současné době propaguje ten směšný falešný streamer peněz, takže předám jakoukoli další spolupráci s nimi.
Tried this one for a deposit and quite liked the site and the welcome offer, although the WR was a bit steep.
They're owned by the company currently promoting that ridiculous fake money streamer so I'll pass on any further involvement with them.
Myslím, že bychom mohli využít váš přehled ohledně streamerů. Je to obrovský podnik s docela stinným pozadím, jestli se mě ptáte.
I guess we could use your insight regarding the streamers. It's a huge business with quite a shady background, if you ask me.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.