Hej, kamaráde id, chtěl bych vám a všem ostatním dát vědět, že čtete ten váš pitomý nesmysl, že jsem australský občan, který už něco málo přes rok hraje kingjohnnie.
Měl jsem své vzestupy a pády, které byste mezi hazardem měli očekávat.
ale celkově poté, co dokončíte své ověření (KYC) nebo co to je, časy, kdy jsem vyhrál, mi byly vyplaceny na můj bankovní účet během 1-3 pracovních dnů.
promiň, kámo, ale myslím, že jsi se možná choval moc jako dítě na to, aby ti zaplatili lol….
mimochodem nemají žádnou povinnost vám vyplatit, protože v Austrálii je to naše vlastní riziko, když hrajeme online.
kdybych byl tebou, stáhl bych všechny tvé špatné recenze a prosil je o odpuštění. Mír kámo 🍻😎
Hey mate id just like to let you and everyone else know that’s reading your mumbo jumbo nonsense that I am an Australian citizen who’s been playing kingjohnnie on and off for just over a year now.
I have had my ups and downs which you should expect tween gambling.
but all in all after you complete your verification (KYC) or whatever it is the times I’ve won I’ve been paid into my bank account within 1-3 business days.
sorry mate but I think you may have acted too much of a baby for them to pay you out lol….
by the way they have no obligations to pay you out considering in Australia it’s our own risk when we online gamble.
if I were you I’d take down all your mean reviews and beg them for forgiveness. Peace mate 🍻😎
Dokončete svůj KYC 100% a oni vám zaplatí, brácho..?
Mluvím s nimi prostřednictvím online chatu, abych získal aktualizace nebo se na něco zeptal.
pokud se budete řídit tím, co říkají, budete s konečnými výsledky spokojeni
Complete your KYC 100% and they’ll pay you out bro..?
I speak to them through the online chat to get updates or make any enquires.
if you follow what they say you’ll be happy with the end results
Mám pocit, že jste nepochopili, že nejsme zaměstnanci kasina a kasino vám v tomto rozhovoru s největší pravděpodobností neodpoví . To se ještě nikdy nestalo.
Teď bych se zaměřil na předání KYC, má mnohem větší smysl, když sem na fórum posílejte spoustu kritiky. Chápu, že byste rádi měli své peníze co nejdříve, ale přijměte prosím, že KYC je nevyhnutelné a měli byste se pokusit spolupracovat s kasinem, abyste toho dosáhli.
Pokud máte pocit, že to nemůžete udělat sami, odešlete stížnost, ale nejprve si přečtěte o procesu , abyste viděli, že umožňujeme kasinům – jakýmkoli kasinům – 14 celých dní na ověření hráčů a zaslání výher.
I feel you failed to understand that we are not the casino employees, and the casino will not most likely answer you in this conversation. It has never happened before.
I'd focus on passing the KYC now, it has much more sense that post a ton of criticism here on the forum. I understand that you'd love to have your money as soon as possible, but please accept that the KYC is inevitable and you should try to cooperate with the casino to get it done.
If you feel you can't do it on your own, submit a complaint, but first read about the process, to see that we allow casinos - any casinos - 14 full days to verify players and send the winnings.
Ahoj, chápu, že máš vztek a asi nikomu nevěříš. Ale je to opravdu pravda. Kasinům dáváme 14 dní na dokončení procesu ověření a vyplacení výher. Zároveň koukám, že jste zatím žádnou reklamaci nepodal, jak Radka uvedla výše. Můžete to udělat zde , ale jak již bylo řečeno, naši kolegové zasáhnou do případu nejdříve po 14 dnech od doby, kdy jste kasino požádali o ověření nebo výběr. Děkuji za pochopení.
Hi, I understand that you feel angry and probably don't trust anyone. But it's really true. We give casinos 14 days to finish verification process and to pay out winnings. At the same time, I see that you have not submitted any complaint yet, as Radka mentioned above. You can do it here, but as was already said, our colleagues will intervene in the case earliest after the 14 days from the time you requested the casino for the verification or withdrawal. Thank you for understanding.
Ahoj, mrzí mě tvoje situace, ale vidím, že ti to ještě úplně nedochází. Nemáme důvod cokoliv měnit nebo přepisovat. Kolegyně prostě při psaní čísla udělala překlep, za který se omluvila. Rozhodně nebylo záměrem vás mystifikovat. Projděte si všechny možné reklamace a uvidíte, že i naši kolegové (vlastně všichni kolegové) mluví vždy o lhůtě 14 dnů a tak to prostě je, takže nás zde nemáte důvod podezírat. Je v našem zájmu vám pomoci, pokud naši pomoc nepotřebujete, akceptujeme to, ok. Pokud potřebujete pomocnou ruku a ocenili byste ji, podejte prosím stížnost , jak již Radka zmínila výše, a naši kolegové se vám pokusí pomoci. Přeji Vám hodně štěstí.
Hi, I am sorry for your situation but I see you haven't quite got it yet. We have no reason to change or rewrite anything. My colleague simply made a typo while typing the number, for which she apologized. It was definitely not the intention to mystify you. Go through all the possible complaints and you will see that even our colleagues (actually all our colleagues) always talk about a period of 14 days and that's just the way it is, so you have no reason to suspect us here. It is in our interest to help you, if you do not need our help, we accept that, ok. If you need helping hand and would appreciate it, submit a complaint please, as Radka had already mentioned above, and our colleagues will try to help you. I wish you good luck.
Omlouvám se, myslím, že je zbytečné v takové debatě pokračovat. Z naší strany již bylo vše řečeno, dovolte mi tedy popřát vám hodně štěstí při všech vašich budoucích výběrech. 🙏
I'm sorry, I think it is pointless to continue in such a debate. From our side, all has been said already, so allow me to wish you luck with all your future withdrawals. 🙏
Ó člověče, slyším tě. Podpora s námi zachází jako s idioty. Vyhrál jsem s nimi mnohokrát bez problémů, ale nedávno to vypadá, že jsem byl podveden pirátskou hrou. Podali stížnost
Oh man I hear you. The support treat us like idiots. I have won many times with them no issues but recently looks like I got scammed with a pirated game. Have lodged a complaint
Ahoj,
Zkontroloval jsem odkaz, který jste zveřejnili ve stížnosti , ale nejsem si přesně jistý, co tam mám najít.
Chcete se podělit o tip, prosím?
Nejsme poskytovatelem hry, takže si myslím, že by se nám hodila pomoc.
Hello,
I checked the link you posted in the complaint, but I'm not exactly sure what I am supposed to find there.
Care to share a hint, please?
We are not the game provider, so I guess we could use a little help.
odkaz je přehrání zatočení , poslal jsem také snímek obrazovky , část v horní části obrazovky je jiná , má jiné odměny za cashpot oproti snímku obrazovky
the link is the replay of the spins , i also sent a screenshot , the part on the top of the screen is different , it has different cashpot awards to the screenshot
OH Děkuji.
Sám hru moc neznám, takže počkám, až to kolegové z reklamačního týmu dále prošetří.
Oh, thank you.
Well, not quite familiar with the game myself, so I'll wait for my colleagues from the complaint team to investigate further.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.