DomůFórumKasinaKing Johnnie Casino - všeobecná diskuze

King Johnnie Casino - všeobecná diskuze

 od kerryfitz1
|
10 192 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s King Johnnie Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Slyšel někdo nebo věděl něco o tom, co se děje s králem Johnnie

Automaticky přeloženo:
kerryfitz1

Dobrý den, máte nějaké problémy s kasinem?

Automaticky přeloženo:

jednáte s VIP verzí King Johnnie jako v Johnnie Kash Kings?

Automaticky přeloženo:

Vždy dobré kasino s výplatou nemělo žádné problémy

Automaticky přeloženo:
Deannasyd

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
denedub

Ano

Automaticky přeloženo:
Daniel

Ne, zaplatili rovnou jen hva za opětovné zaslání dokumentů od nedávné legislativy, ale stejní lidé vlastní oba dva pro vip pro nováčky a také joka vip stránky a tam. Stránka pro nováčky je zástupný znak Mohu posílat odkazy, protože tam musí změnit názvy stránek, někdy je zavřou, otevřou se znovu s malou změnou názvu Myslím, že je to proto, že nemusí mít Liscence Nevím

Automaticky přeloženo:
kerryfitz1

Jsou stále kolem, ale je to tak. Síť nyní některé weby s hazardními hrami mírně změní jména i csn posílají odkazy, pak to prostě dostanete z e-mailů, které vám pošlou, takže se říká, že weby jsou zavřené, vždy je další s jiným dopisem ve webové adrese

Automaticky přeloženo:

Ne, zaplatili rovnou jen hva za opětovné zaslání dokumentů od nedávné legislativy, ale stejní lidé vlastní oba dva pro vip pro nováčky a také joka vip stránky a tam. Stránka pro nováčky je zástupný znak Mohu posílat odkazy, protože tam musí změnit názvy stránek, někdy je zavřou, otevřou se znovu s malou změnou názvu Myslím, že je to proto, že nemusí mít Liscence Nevím

Automaticky přeloženo:

Ahoj Deannasyde,

sdílejte prosím tyto odkazy, zkontrolujeme stránky a aktualizujeme seznam kasina.

Každopádně máš pointu. Je snadné vytvořit kasino "klon", zvláště pokud chybí licence, takže nás zajímají i takové stránky, abychom hráče informovali.

Automaticky přeloženo:

Ahoj


jak toto kasino získalo dobrou pověst? Mají 3 nevyřešené stížnosti s nelicencovaným. Mám stížnost i na jejich partnerské stránky wolfwinner. Nezasloužili si dobrou pověst, jaké jsi jim to dal? Neexistují žádná zodpovědná pravidla hry ani možnosti sebevyloučení. Dokonce i hráči informují o závislosti, že znovu otevírají účty. Udělejte prosím také varování, abyste se nevyloučili. Udělejte prosím varování bez licence a bez sebevyloučení. Oba chybí v patičce webu casinoguru Kingjohnnieho.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Anonymized234

Ahoj,

Věřím, že již víte, že nevyřešený případ ze strany kasina znamená černé body na základě sporné částky a závažnosti problému.

file

Kromě toho je kasino již "penalizováno" za své nepřiměřené podmínky a chybějící licenci a poskytujeme několik varování. Ostatní faktory jsou však docela dobré.

Neváhejte a zkontrolujte " vysvětlení pověsti "

Automaticky přeloženo:
Anonymized234

Ahoj Antony,


děkujeme za vaše postřehy, všechny poskytnuté informace určitě prošetříme. Hodnocení je počítáno s mnoha faktory, proto se může stát, že i kasino se stížnostmi a bez licence může mít relativně vysoké hodnocení (jak zmínila Radka, mají i více kladných stránek), ale pokud zcela ignorují závislosti hráčů, přijmeme opatření .

Pokud máte další otázky, dejte nám vědět.

jozef.k@casino.guru

Automaticky přeloženo:
Jozef.k

Milý jozefe


mohl byste mi prosím odpovědět na otázku, zda jsem požádal o hotline kasino. V e-mailu řekli, že se musí podělit o peníze, které mi bylo uloženo 1250 eur poté, co jsem sdělil svou závislost na odkazu na jejich partnery. Na vaší webové stránce jsem našel hotline casino, to znamená, že kasino sdílí mé vklady s casinoguru? Potřebuji odpověď, než zahájím právní kroky, protože chci vědět, kdo je v mém případu zapojen. Prosím odpovězte. file

Automaticky přeloženo:
Anonymized234

Vážený Antony181980,

pokud narazíte na problém s jakýmkoli kasinem, je to odpovědnost kasina. Casino.guru se tedy neúčastní, ani nesdílí odpovědnost za problémy s provozovatelem.

Automaticky přeloženo:

Procházíte tedy procesem ověření a čekáte na odpověď. Omlouvám se, v tuto chvíli bych to nenazval podvodem. Stačí zkusit spolupracovat, projít ověřením a jste o krok blíž k odstoupení od smlouvy.

V případě, že budete potřebovat pomoc, dejte nám samozřejmě vědět.



Automaticky přeloženo:

Sakra, existuje jiný způsob, jak je kontaktovat a vysvětlit to znovu? Pokud ne, můžete zkusit vytvořit stížnost na našem webu. Je možné, že nejde o podvodné kasino, ale právě jste čelili nekompetentnímu agentovi zákaznické podpory.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Jen kontrolujem pokrok, je nějaký? Mezitím jsem našel tento e-mail: KJservice@KingJohnnie.com

Nejsem si jistý, jestli to pomáhá, ale myslím, že je to lepší než nic.

Odeslání stížnosti může pomoci, pokud ji stále potřebujete.

Automaticky přeloženo:

Myslím, že kromě agentů mohou toto zpoždění způsobit Vánoce. 🤔

Povolujeme kasinům 14 celých dní na dokončení KYC a provedení výběru, přesto můžete podat stížnost nyní a uvidíme, co se stane.


Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Ne, bylo to celých 14 dní – moje numerická klávesnice byla vypnutá – omlouvám se.

Informujte nás, doufám, že to kasino brzy vyřeší 🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky