Už jste obdrželi výplatu? Mám tam velkou částku a nic se neděje... už ji někdo dostal?
Have you received a payout yet? I have a large sum in there and nothing is happening… has anyone received one yet?
Hast du inzwischen eine Auszahlung erhalten ich habe eine größere Summe drin und es geschieht nichts… hat irgendwer schon eine erhalten?
Toto kasino je podvod, při výběru jsem měl 1400 a po měsících pokusu je můj účet bez důvodu zablokován, jediným důvodem byl podvod na falešném webu
This casino is a scam I had 1400 in withdrawal and after months trying now my account is blocked for no reason only reason was it’s a fake site scam
Viděl jsem vaši stížnost a že náš tým na ní již pracuje, tak snad brzy dostaneme nějaké odpovědi.
Jste stále v kontaktu s kasinem, nebo vůbec?
I saw your complaint and that our team is already working on it, so hopefully we'll get some answers soon.
Are you still in touch with the casino, or not at all?
Pokud by alespoň v pondělí vyplatili, ale pochybuji .. doufejme
Můžete mi dát vědět, jestli obdržíte výplatu?
If they would at least pay out on Monday, but I doubt it .. let's hope
Can you let me know if you receive a payout?
Wenn sie wenigstens am Montag dann auszahlen würden, aber ich bezweifle es .. hoffen wir
kannst du mir mitteilen falls du eine Auszahlung erhalten solltest ?
Kasino se zastavuje, výplaty se prostě nezpracovávají. Krátká verze. Myslím, že je to podvod
Casino is stalling, payout is simply not processed. Short version. I think this is fraud
Casino hält mich hin, Auszahlung wird einfach nicht bearbeitet. Kurz Fassung. Ich glaube das ist Betrug
Ahoj,
Mohu vědět, jak dlouho jste čekali, prosím? Viděl jsem spoustu příspěvků, ale tento detail jsem nenašel. Omlouvám se, pokud jsem to přehlédl, samozřejmě. Když říkáte, že kasino stagnuje, berete si konkrétní informace? Zdá se mi, že i ostatní hráči mají zpoždění, takže bohužel dává smysl, že všechny výplaty byly zpožděny. Ale určitě bych rád věděl podrobnosti.
Hi,
May I know how long you have been waiting, please? I saw lots of posts but could not find this detail. Sorry if I missed that, of course. When you say the casino is staling, are you taking about concrete information? To me, it seems like other players have been experiencing delays too, so sadly, it makes sense that all payouts have been delayed. But I'd definitely love to know the details.
Ahoj Radko, kasino mi právě oznámilo, že výběr byl zpracován, ale oba stále mohu zrušit. Takže to není pravda? Slyšeli jste někdy o někom, kdo dostal své peníze z tohoto kasina???
Hi Radka, the casino just told me the withdrawal has been processed, but I can still cancel both. So that's not true? Have you ever heard of anyone receiving their money from this casino???
Hallo Radka, soeben hat mir das Casino gesagt die Auszahlung wurde bearbeitet, aber ich kann immer noch beide stornieren. Das stimmt also nicht? Haben Sie schon mal mitbekommen das jemand von diesem Casino sein Geld erhalten hat???
Nyní tvrdí, že mám pouze jednu výplatu, i když obě jsou v systému viditelné.
They now claim that I only have one payout even though both are visible in the system.
Sie behaupten auch inzwischen ich hätte nur eine Auszahlung obwohl beide im System zu sehen sind.
Obdržel někdo mezitím výplatu? Kasino je čím dál podezřelejší. Vždy se objevují nová prohlášení.
Has anyone received a payout in the meantime? The casino is becoming more and more suspicious. There are always new statements.
Hat jemand inzwischen eine Auszahlung bekommen? Das Casino wird immer suspekter. Immer neue Aussagen.
Stalo se mi přesně to samé. Podpora prostě lže. Nejprve řekli, že je to potvrzené a bude odesláno dnes, poté, co jsem řekl, proč lžete? Počet stále není na stejném místě, jen opět došlo k oznámení makra.
Exactly the same thing happened to me. The support is simply lying. First they said it was confirmed and would be sent out today, after I said, why are you lying? The count is still not at the same point, there was just a macro announcement again.
Genau das gleiche bei mir. Der Support lügt einfach.. Erst hies es es wurde bestatigt und geht heute raus, nachdem ich sagte, warum lügen Sie? Die Zshlung steht immer nich am gleichen Punkt kam wieder nur eine Makro-Ansage.
Doufám, že reklamací dostaneme peníze
I hope that we will get our money through the complaint
ich hoffe das wir über die Beschwerde unser Geld erhalten
U Kingmakera obvykle výplaty přicházejí po několika týdnech, což mi dává naději
At kingmaker, payouts usually come after several weeks, which gives me hope
Bei kingmaker kommt es meistens aber nach mehreren Wochen zu Auszahlungen das macht mir Hoffnung
Chtěl bych vás poprosit, zda můžete vybrat pouze jedno vlákno, abychom mohli o tomto vašem problému dále diskutovat. Už jsem ti zde odpověděl. Pak není možné, aby naši administrátoři drželi krok s tolika příspěvky.
I would like to ask you if you can please choose only one thread so we can discuss this issue of yours any further. I already replied to you here. It is not possible for our administrators to keep up with so many posts then.
Co myslíš tím výběrem vlákna? Co přesně musím udělat? Díky za pomoc
What do you mean by selecting a thread? What exactly do I have to do? Thanks for the help
Wie meinen Sie einen Thread auswählen? Was muss ich genau tun. Danke für die Hilfe
Moje platba byla zpracována a dorazila
My payout has been processed and arrived
Meine Auszahlung ist bearbeitet wurden um kam an
Šílený. Dnes nefungují, tak jak to můžete mít??
Asi jsi zastupitel..
Crazy. They are not working today so how can you have it??
I guess you are a respresentative..
Vždy říkají, že nepracují od pondělí do pátku, ale právě mi přišel e-mail, že dorazil😀. Nicméně toto kasino je katastrofa
They always say they don't work Monday to Friday but I just got an email saying it arrived😀. Nevertheless, this casino is a disaster
Sie sagen immer Mo-Fr arbeiten sie nicht aber soeben kam eine Mail das sie ankam😀. Trotzdem ist dieses Casino eine Katastrophe
Od pondělí do pátku platí pouze*
Na chatu jsem je klidně 100x naštval
Monday to Friday they only pay out*
I easily annoyed them 100 times in the chat
Montag bis Freitag zahlen sie nur aus*
ich habe die locker 100 mal im Chat genervt
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.