Ahoj. Dostáváme mnoho uživatelských recenzí, které nesplňují naše pokyny, a nemůžeme si být jisti, že jsou skutečné. Vždy se snažíme, aby všechny recenze byly nezaujaté, takže za účelem zpětného schválení vaší uživatelské recenze nám poskytněte snímky obrazovky s vaší identifikací a aktivitou kasinového účtu:
1) viditelné uživatelské jméno nebo e-mail
2) historie vkladů nebo výběrů nebo cokoli jiného, co deklaruje aktivní používání účtu, jako je historie vašich herních aktivit
Můžete je poslat na community@casino.guru .
Velice vám děkuji za vaši spolupráci.
Hello. We receive many user reviews that don't meet our guidelines, and we cannot be sure that they are real. We always try to keep all the reviews unbiased, so in order to approve your user review retroactively, please provide screenshots showing your identification and casino account activity:
1) visible user name or email
2) deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities
You can send those to community@casino.guru.
Thank you very much for your cooperation.
Automaticky přeloženo: