Chápu, že jste frustrovaný, a soucítím s vámi, protože to rozhodně není jednoduchá situace. Rozhodně není hezké vidět kasino nereagovat, když jsou v sázce vaše peníze.
Pokud jde o strach hrát v jiném kasinu, byl bych na tom stejně. Já osobně bych v kasinu nehrál, i kdyby to bylo nevím jak skvělé, protože jsou to pro mě vyhozené peníze. Vždy si však udělejte průzkum, než půjdete vkládat peníze, abyste zjistili, co se děje, abyste co nejvíce snížili riziko, že taková situace nastane. To je to, co mohu doporučit.
Nedoporučuji však hrát s penězi, protože je možné, že o ně přijdete a nakonec vám to nepomůže. Počkejte, jak dopadnou vaše otevřené stížnosti a jestli se nám podaří spojit se s kasinem. Bylo by to možné?
I understand that you are frustrated and I sympathize with you because this is certainly not an easy situation. It's certainly not nice to see the casino not responding when it's your money at stake.
As for being afraid to play at another casino, I would be the same way. I personally wouldn't play in a casino even if it was I don't know how great because it's a waste of money for me. However, always do some research before you go to deposit money to find out what's going on, so that you can reduce the risk of such a situation occurring as much as possible. That's what I can recommend.
However, I don't recommend playing with the money because it's possible you'll lose it and it won't help you in the end. Wait to see how your open complaints turn out and if we can get in touch with the casino. Would that be possible?
Automaticky přeloženo: