Ahoj, máš nějaký problém s výběrem? Můžu se zeptat co je to za kasino? Můžete situaci trochu více popsat, abych měl lepší přehled?
Hi, do you have any problem with the withdrawals ? May I ask what casino is it ? Can you describe the situation a bit more so I have a better overview ?
Dobrý den, podal jsem reklamaci na prodlení s výběrem finančních prostředků déle než 6 týdnů. Požádal jste mě o další informace. Ale nemohl jsem to poslat přes vás. Včera jsem to poslal e-mailem, dorazí k vám touto cestou? Taťána,
Hello, I filed a complaint about the delay in withdrawal of funds for more than 6 weeks. You asked me for additional information. But I could not send it through you. I sent it by email yesterday, will it reach you this way? Tatyana,
Здравствуйтея подавала жалобу на задержку вывода средств более 6 недель.Вы у меня попросили дополнительную информацию.Но я не смогла ее отправить через вас.Я отпрвила на электроннуюпочту вчера,она дойдет до вас таким образом?Татьяна,
Ahoj, vidím, že jsi podal stížnost na kasino, což je podle mě správný krok, protože to trvá už 6 týdnů. Pokud jde o doplňující informace, máte na mysli svou stížnost podanou u nás? Jaký máš problém, že nemůžeš odpovědět Nicku? Na jaký e-mail jste odeslali informace?
Dejte mi vědět, abych měl lepší přehled o situaci.
Hi, I see you have filed a complaint against the casino, which I think is the right step since it has been going on for 6 weeks. As far as additional information is concerned, do you mean to your complaint filed with us ? What's your problem that you can't answer Nick ? What email did you send the information to ?
Let me know so that I have a better overview of the situation.
Nezaplatili mi a na platformě není žádná podpora
They didn't pay me and there is no support on the platform
Eles não me pagaram é nem tem mas suporte na plataforma
S pandou5 jsem nikdy neměl žádné problémy, ale teď mají dva z mých odběrů
I never had any problems with panda5 but now they have two of my withdrawals
Com o panda5 nunca tive problemas mas agora eles estão com dois saques meus
Ahoj, bylo by fajn, kdybys informace uspořádal do jednoho příspěvku, aby to bylo jasnější. Takže z toho, co vidím, jsou to dvě kasina. Panda05 a Bizgo777 .
Pokud jde o kasino Panda05, jak dlouho trvá situace, kdy nemůžete vybrat své peníze? Odstoupili jste v minulosti, když jste řekli, že jste nikdy neměli problémy s tímto kasinem?
Co se týče kasina Bizgo777, obdrželi jste první dva výběry nebo ještě ne? Všiml jsem si, že máte také stížnost na toto kasino, takže náš tým se vám pokusí pomoci vyřešit vaši situaci. Řeklo kasino také nějaký důvod, proč stále čekají další dva výběry?
Dej mi vědět
Hi, it would be nice if you arranged the information in one post to make it clearer. So it's two casinos from what I can see. Panda05 and Bizgo777.
As for Panda05 casino, how long has the situation lasted that you can't withdraw your money ? Have you withdrawn in the past when you say you never had problems with this casino ?
Regarding Bizgo777 Casino, have you received the first two withdrawals or not yet ? I noticed that you also have a complaint against this casino, so our team will try to help you resolve your situation. Did the casino also say any reason why you still have two more withdrawals pending ?
Let me know
Kasino nemá podporu a zatím mi nic neříkají, rellover je úspěšný a nechtějí platit
The casino has no support and they don't tell me anything so far, the rellover is successful and they don't want to pay
O cassino não tem suporte é eles não me informa nada até agora fia o rellover éobtive sucesso eles que não querem paga
Ano, všiml jsem si, tyto snímky obrazovky jste již odeslali. Zkoušeli jste kontaktovat kasino e-mailem, pokud nějaký mají, protože říkáte, že neexistuje žádný živý chat? Kasino ale zatím na vaši stížnost nereagovalo a doufám, že tak učiní co nejdříve.
Ohledně kasina Panda05 můžete podat stížnost i na to - stačí vybrat- Kasino neznám, jelikož ho stále nemáme v databázi a do přehledu napsat, že se jedná o kasino Panda05.
Dejte mi vědět, jestli se vám to povedlo nebo potřebujete pomoc.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Ano, všiml jsem si, tyto snímky obrazovky jste již odeslali. Zkoušeli jste kontaktovat kasino e-mailem, pokud nějaký mají, protože říkáte, že neexistuje žádný živý chat? Kasino ale zatím na vaši stížnost nereagovalo a doufám, že tak učiní co nejdříve.
Ohledně kasina Panda05 můžete podat stížnost i na to - stačí vybrat- Kasino neznám, jelikož ho stále nemáme v databázi a do přehledu napsat, že se jedná o kasino Panda05.
Dejte mi vědět, jestli se vám to povedlo nebo potřebujete pomoc.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Ano, zkoušel jsem to několikrát bez úspěchu
Yes, I tried several times without success
Sim tentei várias vezes sem sucesso
Stále hrajete v kasinu nebo jen čekáte na výběry?
Vidím však, že jste již stihli podat stížnost na toto kasino Panda05, tak se pojďme podívat, kam se náš tým v obou případech dostane. Zatím bude nutné počkat.
Are you still playing in the casino or are you just waiting for withdrawals ?
However, I see that you have already managed to file a complaint against this casino Panda05, so let's see where our team gets in both cases. For now it will be necessary to wait.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.