FórumKasinaJustSpin Casino - všeobecná diskuze

JustSpin Casino - všeobecná diskuze

před rokem od JosefZebinger
|
2081 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JustSpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vyhněte se těmto podvodníkům!!!

Automaticky přeloženo:
JosefZebinger
před rokem

Ahoj,

co se ti stalo, prosím tě? Můžeš vysvětlit?

Automaticky přeloženo:
před rokem

26. ledna jsem se zaregistroval a vložil 50 euro vyhrál 3000 euro knihu mrtvých...provedl jsem výběr za 3003 euro, vše jsem vyplnil IBAN/BIC a můj výběr zůstal jako nevyřízený.

30 minut poté, co uzavřeli můj účet, protože jsem se před 5 lety vyloučil z jejich sesterské stránky 21.com kvůli problémům s hazardními hrami.

Odeslal jsem však všechny své dokumenty a 26. ledna jsem obdržel e-mail, že mé dokumenty byly ověřeny a že mé odstoupení bude stále probíhat....

jako dnes 24. února NIC NE PENÍZE a každý den v chatu stejná odpověď...příslušné oddělení na tom pracuje.

Uložil jsem si jak chaty, tak e-maily z nich SLIBUJTE mi, že dostanu své peníze...ale nic

Oslovil jsem oba MGA, AskGamblers, eCOGRA, nikdo z nich nepomáhá.


Automaticky přeloženo:
morgan1975
před rokem

Ahoj,

Co takhle podat stížnost i zde na Casino Guru?

Už jsi to udělal - to je dobře. Kasino zde má dobré hodnocení, zdá se slibné. Kasina s takovým hodnocením se obvykle starají o stížnosti a spolupracují s námi.

Obdrželi jste nějakou odpověď od MGA nebo eCOGRA vysvětlující chybějící řešení nebo pomoc? 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Dostal jsem e-mail dnes v 08:06 ráno, řekli, že informace od Justspina i mě prošly a nyní podnikají kroky.

O 3 hodiny později jsem dostal e-mail od Justspina, ve kterém po mně chtěl, abych odpověděl na otázky týkající se problémů s hazardními hrami a abych si nastavil limit vkladu, abych si znovu otevřel účet.. průlom po 5 týdnech čekání

o půl hodiny později byl můj účet otevřený a mohl jsem se přihlásit a provést výběr za 2993 eur, přičemž výběr nyní funguje jako zpracování a Justspin řekl, že výplata může trvat až 72 hodin.

Provedl jsem bankovní převod, takže jakmile to udělám, měl jsem mít nálezy během okamžiku.

Takže pokud výběr nebyl vyplacen ve čtvrtek nejpozději ve 12:00, nedodrželi svůj slib...

Čekáme tedy 3 dny, prosím...pokud budou vyplaceny peníze, smažu svůj špatný úsudek


Morgan

Automaticky přeloženo:
morgan1975
před rokem

Ahoj Morgane!

Věřím, že už to bude ok 🤞. Dejte mi prosím vědět, jakmile dostanete peníze. Chci si být jistý, že kasino dodrží své slovo. A co uzavření účtu? Hodláte hrát dál?

Jen poznámka - není třeba nic mazat, pokud kasino vyřeší problém spravedlivě, ostatní uvidí pokrok kasina. Může to v budoucnu pomoci ostatním, nemyslíte? 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj výběr přišel dnes, vyplatili snad díky eCOGRA?

Už tam nebudu hrát.

Děkuji za vaši podporu


Automaticky přeloženo:
morgan1975
před rokem

Děkujeme za další dobrou zprávu! Obdrželi jste nějaké vyjádření od eCOGRA? Pořád se snažím přijít na to, jak jsou účinné.


Automaticky přeloženo:
před rokem

S těmito kluky mám také velmi negativní zkušenosti. Neplní pravidla odpovědného hraní nebo je provádějí, když je to pro ně výhodné. Ignorují e-maily, dávají stejné odpovědi o nutnosti čekat na příslušný tým, o kterém jsem si docela jistý, že neexistuje, a jen doufají, že jejich problém (zákazník) zmizí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
yoyeli
před rokem

Nazdárek.

Chcete vysvětlit, co se přesně stalo? Upřímně doufám, že to není stejný e-mail uvedený v této zamítnuté stížnosti . 🙁

Můžu vědět, jak explicitně jste se pokusili sebevyloučit, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak může mít toto kasino tak vysokou hodnost, když je na mga spousta nevyřešených případů po mnoho měsíců. Neodpovídají ani Mga. Casinoguru nemá tušení. Klamný. Kolik vám platí?

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized394
před 8 měsíci

Asi jsi tam narazil na nějaké problémy, že?

Pokud se opravdu chcete dozvědět více o jeho hodnocení, navštivte tuto záložku s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti "

Omlouvám se, že to říkám, ale nedostáváme zprávy od úřadů, které bychom mohli později použít k úpravě hodnocení, místo toho se spoléháme na zdroje, které máme k dispozici – jako jsou stížnosti vytvořené a vyřizované například prostřednictvím Casino Guru Resolution Center .

Důvod je tam uveden:

„Jaké budou důsledky vaší stížnosti?

Začněme tím, že ne všechny stížnosti jsou oprávněné. Pokud tedy okolnosti a důkazy ukážou, že kasino neudělalo nic, co považujeme za nespravedlivé, stížnost bude uzavřena a zařazena do kategorie „zamítnutá". Totéž se stane, pokud s námi po odeslání stížnosti přestanete komunikovat.

Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie „vyřešená".

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže existuje šance, že vaše stížnost bude vyřešena později."

Když už jsme u toho, chtěli byste jeden předložit? https://casino.guru/complaints/create

Myslím, že zcela jasně rozumím vašemu znepokojení, ale ty otevřené stížnosti, které v současnosti máme, jsou otevřené – nebyl přidělen žádný černý bod. Technicky tedy není hodnocení ovlivněno, pokud se stav těchto stížností změní. Spolu s touto informací je důležité zmínit, že stížnosti, a to i otevřené, slouží jako varování pro ostatní hráče – tedy jasně viditelné ve zmíněné liště „Vysvětlení indexu bezpečnosti"

Nebojte se, tyto stížnosti jsou na seznamu sledovaných a náš specialista se jimi nakonec bude zabývat.

Nejsme placeni za to, že necháme otevřené stížnosti hnít Přečtěte si vysvětlení uvedené v jedné ze stížností:

"Po několika týdnech interních diskusí a komunikace s kasinem nedošlo v tomto případě k žádnému pokroku. Uznáváme, že vyšetřování může být zastaveno zapojením více kasin a hráčů, a proto doporučujeme požádat o pomoc licenční úřad." Jako možné řešení vám doporučujeme obrátit se na eCOGRA, oficiální alternativní řešení sporů kasina, odesláním vašeho požadavku zde.

ADR je bezplatná služba a rozhodnutí, ke kterému dospěje jmenovaný subjekt alternativního řešení sporů, bude považováno za konečné jak společností, tak vámi, s výhradou plného zastoupení všech zúčastněných stran. Formulář nároků můžete odeslat na adrese https://ecogra.org/forms/adr-dispute-step-1 . Případně můžete společnosti eCOGRA zaslat e-mail s podrobnostmi o své stížnosti na adresu complaints@ecogra.org .

Uveďte laskavě tuto stížnost jako referenční bod. Dejte nám vědět, pokud potřebujete pomoc při podávání oficiální stížnosti, a informujte nás o dalším vývoji. Děkuji předem. "

Dodatečně:

„Stížnost nyní uzavřeme jako nevyřešenou, dokud nedostanete odpověď od licenčních úřadů, takže pokud ano, dejte nám vědět co nejdříve.

Přeji hodně štěstí."

To je opravdu nešťastná situace a pokusím se dohnat pokrok.




Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky