Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaJustCasino.io - všeobecná diskuze

JustCasino.io - všeobecná diskuze

 od Mbaej46
|
508 zobrazení 4 odpovědi |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JustCasino.io, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Píši vám, abych podal formální stížnost na platformu kasina, která se mnou jako s věrným zákazníkem soustavně zacházela špatně. Byl jsem pravidelným hráčem na jejich platformě již několik let a vložil jsem přes 25 000 EUR bez jakýchkoli stížností, navzdory mým ztrátám. Když však přišel čas, abych své prostředky vybral, setkal jsem se s nedostatkem profesionality a komunikace.


Zde jsou hlavní problémy, kterým jsem čelil:


Nereagující zákaznická podpora: Navzdory zasílání mnoha e-mailů v posledních dnech jsem nedostal odpověď. Tým zákaznické podpory opakovaně neřešil mé obavy, s jasně předem napsanými a robotickými odpověďmi. Neposkytli žádné skutečné odpovědi ani aktualizace o stavu mého výběru.


Ignorován a zakázán živý chat: Byl jsem bez vysvětlení odstraněn ze systému živého chatu a o svých finančních prostředcích jsem byl zcela v nevědomosti. I když jsem byl věrným zákazníkem, zdálo se, že můj případ úplně ignorovali, jakmile jsem požádal o odstoupení od smlouvy.


Nedostatek autority mezi zákaznickou podporou: Většina agentů, se kterými jsem komunikoval, získala potřebná oprávnění k eskalaci problému nebo se obrátila přímo na oddělení odpovědné za zpracování výběrů. Místo toho jsem obdržel stejné obecné, prázdné odpovědi, aniž by došlo k žádné skutečné akci.


Zpoždění a nepodložené výmluvy: Platforma jako důvod zpoždění uvedla „bezpečnostní kontroly", ale považuji za velmi sporné, že by dokončení těchto kontrol trvalo dny. Jak může jednoduchá žádost o výběr vyžadovat tak rozsáhlé zpoždění? Toto vysvětlení vypadá jako vymyšlená výmluva, abych si podržel své finanční prostředky tak dlouho, jak to jen bude možné.


Neuznání mé loajality: Je nesmírně frustrující, že platforma, se kterou jsem strávil roky a kde jsem vložil tak velkou částku peněz, se mnou jednala naprosto nerespektovaně, když jsem požádal o výběr. Během svého působení na této platformě jsem nikdy nevznesl žádný problém, ani když jsem přišel o peníze. Ale teď, když žádám o své legitimní peníze, je se mnou zacházeno jako s cizincem.


Nedbalost platformy: Toto kasino tvrdí, že zpoždění je způsobeno „bezpečností", ale odkdy má zadržování finančních prostředků zákazníků něco společného s bezpečností? Zdá se to spíše jako taktika zdržovat a zadržovat finanční prostředky zákazníkům, což vyvolává vážné otázky o bezpečnosti této platformy.


Chci velmi jasně říci, že nejde jen o pouhé zdržení, ale o naprosté popření profesionality a respektu k zákazníkům. Týká se to zejména toho, že na svém kanálu YouTube mám věrné příznivce odběratelů, kteří se k této platformě připojili na základě mých doporučení. Je nešťastné, že jsou nyní svědky toho, jak se toto dítě léčí, což je něco, co nemohu tolerovat.



Důrazně vás žádám, abyste se této platformě za každou cenu vyhnuli, protože se ukázala jako nedůvěryhodná, neprofesionální a nečestná. S jejich pastí není žádný problém.



Automaticky přeloženo:
Mbaej46

Ahoj.

Chápu, že se jedná o přehled akcí zákazníků kasina, přesto mi chybí popis situace, ke které došlo. Byl například váš účet důkladně prošetřen, aniž byste poskytli podrobnosti o cestě? Je to zpoždění, které jste zmínil?

Pomozte mi pochopit kontext, prosím. Děkuju.



Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý den, s politováním vám musím oznámit, že jsem se rozhodl zrušit svou žádost o výběr, vsadil částku a nakonec opustil kasino poté, co jsem ztratil veškerou naději na vyřešení problému. Navíc mi byl zakázán přístup do systému živého chatu. Navzdory tomu jsem před čtyřmi dny podal oficiální stížnost, ale za poslední čtyři dny nepřišla žádná odpověď na mé e-maily ani žádná aktualizace prostřednictvím živého chatu.


I když kasino tvrdí, že má licenci, jako zkušený hráč se silnými zkušenostmi v různých kasinech mohu s jistotou prohlásit, že tato platforma používá systematickou strategii zadržování výher hráčů a vyhýbání se výplatám. Není to poprvé, co k podobnému incidentu v tomto kasinu došlo, a pevně věřím, že toto chování je záměrné.


Mým cílem je nyní zanechat jasné varování pro potenciální zákazníky, aby se tomuto podvodnému kasinu vyhnuli. Jsou nedůvěryhodní a manipulativní a jejich praktiky hráčům škodí.

Automaticky přeloženo:
Mbaej46

Ahoj.

Promiňte, pochopil jsem správně, že jste spornou částku ztratili? Ale je to samozřejmě vaše rozhodnutí. Řekl bych, že má smysl vydržet mnohem déle, aby se věc posunula dále. Jde o to, že jakmile to vzdáte, stížnost je u konce a pro kasino je situace vyřešena. Žádná škoda.

V každém případě, mohl byste se prosím zamyslet nad mou předchozí otázkou? Varování bez kontextu ve skutečnosti není vůbec užitečné. Popište laskavě, co se stane. Váš popis akcí kasin již známe, ale události dříve nám chybí. Doufám, že to chápete.


Kristina také čeká na vaši aktualizaci; prosím zkontrolujte svou stížnost 👈👈


Děkuju.




Upraveno
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky