FórumKasinaJackpotGuru Casino - všeobecná diskuze

JackpotGuru Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od hunk
|
4201 zobrazení 11 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s JackpotGuru Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Vložil jsem 30 000 JPY 24. dubna a požádal o výběr 300 000 JPY jako první bonus, ale není schválen, protože dokument KYC neobsahuje abecedu.


V Japonsku je obecně obtížné získat certifikát abecední adresy.

Také, i když jsem to dostal z Ecopayz, došlo k chybě, takže jsem byl požádán o bankovní převod.

Automaticky přeloženo:
hunk
před 2 roky

Ahoj,

Možná personál ještě nemá moc zkušeností s jednáním s hráči z Japonska, takže o této situaci nikdo moc nepřemýšlel.

Řekl bych, že důležité je, že neexistuje žádná alternativa. Mohli jste se rozhodnout pro bankovní převod?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj.

Mohl jsem si vybrat bankovní převod, ale KYC stále není ověřený.

Automaticky přeloženo:
hunk
před 2 roky

Upozorňujeme, že KYC může trvat až týden.

Hlavní problém tedy stále spočívá spíše v abecední adrese než ve způsobu platby, mám pravdu?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj.

KYC byl přijat včera.

Výběry s Ecopaise však v současné době nejsou možné.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
hunk
před 2 roky

Ahoj,

takže teď se můžete rozhodnout pro bankovní převod, ne? už jste skoro tam. 🤞

Stále bych hledal kasino s férovějšími podmínkami, jakmile získáte své výhry.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Sakra tohle kasino, hrubí lidé, nikdy žádná zákaznická podpora, jací jsou podvodníci, ty svině

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Žádné uložení těla, prosím, protože ukradnou vaše peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Žádné uložení těla, prosím, protože ukradnou vaše peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, co se ti přesně stalo?

Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Vložil jsem 30 eur, které mi nepřipsali na můj zůstatek a nikdo neodpovídá

Automaticky přeloženo:
Shawn78
před 2 roky

Požádal bych poskytovatele plateb, kterého jste si vybrali, o složení této transakce.

Můžete to prosím udělat?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky