FórumKasinaJackpotCity Casino - všeobecná diskuze

JackpotCity Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Rocanda
|
9681 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj, jak se máš?

Mám problémy s výběrem svých peněz, mluvil jsem s několika lidmi z kasina a řekli mi, že to spravují, žádám o výběr už týden a oni mě otočili a řekli mi, že ověřovací adresa není platná, už vám řekli, poslal jsem několik důkazů, že je to moje adresa, dokonce i ředitel kasina na Maltě (v kancelářích) mi řekl, že bude komunikovat, aby proces urychlil, a stále nic.

Nemůžu uvěřit této špatné zkušenosti s kasinem.


Automaticky přeloženo:
jmdceballos
před rokem

Ahoj.

Troufám si říct, že v pohodě 🙂. Děkuji za optání.

Na vaší straně by to mohlo být lepší, ne?

Víte, toto je obzvláště zajímavá záležitost, vezmeme-li v úvahu, že pocházíte z Malty, kde má kasino také své místo...!

Zkontroloval jsem také vaši stížnost , abych se o tomto boji dozvěděl více, ale teď by se mi mohla hodit vaše pomoc.

Nechápu, co způsobilo změnu vaší adresy. Myslím, že tento bankovní výpis ukazuje jinou adresu? Někteří lidé žijí na jiném místě/adrese, než je uvedeno v občanských průkazech nebo pasech. Může to být ten problém?

Počkám na vaši aktualizaci a předem vám děkuji.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvod s výdělky, říkají, že to pošlou na účet kasina a peníze nikdy nedorazí

Automaticky přeloženo:
mabenale
před rokem

Řekl vám někdo, že „oni" pošlou peníze do kasina vaším jménem? Musím říct, že nerozumím problému. Pomůžete mi s tím, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dovolte mi, abych vám vysvětlil, že byl požadován výběr částky, kterou požadovali, aby mohli vybrat, vklad na účet nedorazil a já jsem konzultoval přímo a odpověděli, že vklad byl vygenerován na účet kasina, což se nikdy nestalo, na závěr, peníze nikdy nedorazily na místo určení

Automaticky přeloženo:
mabenale
před rokem

Děkuji.

Mohu to zkusit vyřešit? Bojujete spíše s poskytovatelem plateb použitým pro vklad než s kasinem?

Jakou platební metodu jste prosím použili? Omlouvám se, stále si nejsem jistý, kdo "oni" jsou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jackpot city je kasino, které nereaguje na výběry, v sobotu jsem jeden provedl a stále nemám peníze, poslal jsem e-maily a nereagují file

Automaticky přeloženo:
mabenale
před rokem

Samozřejmě to není dobrá zkušenost. Měli by odpovídat alespoň na vaše e-maily. Provedli jste v kasinu nějaký úspěšný výběr?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ne já, můj manžel jeden udělal a nikdy nedostal zálohu, poslali jsme mnoho stížností a oni odpověděli, že peníze byly na jeho kasinovém účtu, což bylo falešné

Automaticky přeloženo:
mabenale
před rokem

Tím "oni" myslíte podporu kasina nebo někoho jiného?

Co se týče stížností, kde jste je podávali nebo jste si stěžovali pouze kasinu? Máte vy i váš manžel účty v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Není problém vložit, ale odvolat utrpení, žádají jeden dokument za druhým, čekám více než 15 dní, podpora říká, že se vám ozvou později a nikdy to neudělají, už jsem ztratil naději, že mi zaplatí na jackpotcity.com

Automaticky přeloženo:
pkuscic
před 12 měsíci

No, je čas na bezplatnou reklamaci, řekl bych. Protože jak to vidím já, mohla by se ti hodit pomoc.

Pokud souhlasíte, odešlete stížnost tam a teď. Začněte pomocí tohoto odkazu . 🙏

Uvidíme, co na zpoždění řekne kasino... Jste tady?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj všichni, moje otázka je, že moje manželka vstoupila do jackpot city kasina o vánočních svátcích, celkem vložila 1200 dolarů přes entarac, které jí kasino s radostí vzalo, vyhrála 5000 dolarů a pokusila se vybrat výhry, požádali o identifikaci a bankovní doklad s jejím jménem a adresou, poté obdržela e-mail, že její účet byl ověřen a identifikace schválena, stále ji trápí, když se snaží vyzvednout své výhry, několikrát tam kontaktovala tým podpory a stále říkají další informace, chtějí, aby i ona posílala své dokumenty a identifikaci znovu a znovu, aby se vyhnula placení výher, co by s tím měla dělat?

Automaticky přeloženo:
scamedagain2023
před 10 měsíci

Ahoj, jaký je problém s dokumenty, když je musí posílat znovu a znovu, i když tvrdíte, že je ověřená? Jsou dokumenty odmítnuty nebo přijaty a musí ještě poslat nějaké další? Jak dlouho celá tato situace trvá?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro, její dokumenty byly ověřeny a obdržela e-mail, který uvádí toto , na své úvodní stránce webu, kde jsou e-maily a zprávy, v nichž je uvedeno, že váš účet byl ověřen, ale stále uvádějí, že má poslat ID a dokumenty a také doklad o enterac účet pro vklady , peníze , které vložila , byly vždy provedeny a přijaty prostřednictvím entarac s jejími vklady , nyní si nedávno všimla , když se pokusila provést vklad také na svůj účet v kasinu přes Gigadat , vrátí se jako zamítnuté kasinem a jejím vkladem přiměla, že musí čekat, až jí to pošlou zpátky z enteracu. v podstatě zablokovali její účet pro vklady a odmítli také zpracovat její výhry. Má kopii obrazovky se svou žádostí o výběr a snímek obrazovky všech jejích vkladů a její e-mail, který jí poslali, potvrzující její ID a ověřené dokumenty. Toto trvá přes prázdniny až do teď asi 3 týdny.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
scamedagain2023
před 10 měsíci

Pak ji prosím požádejte, aby se zaregistrovala zde na Casino Guru a podala stížnost – osobně.

Tento průvodce sleduje proces hned od začátku 👈

Až bude připravena, začne stížnost pomocí tohoto odkazu 👈

V mých knihách je to to nejlepší, co může v tuto chvíli udělat.

Můžeš jí to říct, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Určitě můžu Radka, s počítači to moc neumí, pomůžu jí s tím, děkuji za podporu a hned odpovídám.

Automaticky přeloženo:
scamedagain2023
před 10 měsíci

Žádný problém, budeme tu, abychom jí pomohli. Nebojte se.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Děkujeme za podporu, na svůj účet s vaším webem nahrála informace a obrázky.

Automaticky přeloženo:
scamedagain2023
před 10 měsíci

Takže stížnost byla vytvořena, ne?

To rád slyším. Věnujte prosím našemu specializovanému týmu pro stížnosti čas, aby se seznámil se situací. Všechny jsou docela obsazené, ale mohu vás ujistit, že dělají, co mohou.

🤞

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky