Sting454 upoutal pohled dámy štěstí a vyhrál více poté, co se rozhodl hrát s rozvahou 🙂
Neváhejte a zkontrolujte:
https://casino.guru/jackpot-wheel-casino-player-s-withdrawal-has-been-2
Sting454 catch the lady luck's eye and won more after he decide to play with balance 🙂
Feel free to check:
https://casino.guru/jackpot-wheel-casino-player-s-withdrawal-has-been-2
Tak jsem to dostal před 1/2 hodinou.
Možná jsou moje peníze opravdu na cestě?
Ahoj Jayi! Drumrolle, prosím...Máme dobré zprávy; Jackpot Wheel vám s radostí oznamuje, že vaše poslední výplata právě vyšla a brzy se projeví na vaší straně! Výborně ;) Určitě přibudou další, tak hodně štěstí! Zayn
Pokud se objeví obě platby, reklamaci ruším. Myslím, že mají špatné komunikační schopnosti s hráči.
So I received this a 1/2 hour ago.
Maybe my money is really on the way??
Hey Jay! Drumroll, please...We have good news; Jackpot Wheel is happy to let you know your latest payout just went out and will be reflected on your side shortly! Well done ;) I'm sure there's more coming, so best of luck! Zayn
If both payments show up I will cancel the complaint. I think they just have poor communication skills with the players.
Dobrá práce, byla to dřina, ale alespoň to potvrzuje, že máte na cestě 2 pěkné výhry.
Well done it was a slog but at least it confirms you have 2 nice wins on the way.
Ano a velmi potřebné. Budu rád, že to konečně skončí, pokud to dostanu. Všimněte si, že si nejsem úplně 100% jistý. V takové situaci jsem poprvé. Ačkoli mě udivuje, kasino stále odmítá odpovědět na žádost Casino Guru!
Yes and very much needed. I'll be happy this will finally be over if I receive it. Notice I'm totally not 100% sure. This is my first time with this type of situation. Though it amazes me the casino still refuses to answer Casino Guru's request!
Skvělá zpráva. Právě jsem dostal první platbu z druhého dne. tak asi dostanu ten druhý ze včerejška.
Ruším svou reklamaci s jackpotovým kolem
Great news. I just got the first payment from the other day. so I guess I will get the other one from yesterday.
I will cancel my complaint with jackpot wheel
Skvělá zpráva. Právě jsem dostal první platbu z druhého dne. tak asi dostanu ten druhý ze včerejška.
Ruším svou reklamaci s jackpotovým kolem
Great news. I just got the first payment from the other day. so I guess I will get the other one from yesterday.
I will cancel my complaint with jackpot wheel
Mám z tebe radost Jayi 😊
Reklamaci nemusíte rušit, stačí dát Jozefovi vědět, až přijde druhá platba a on reklamaci náležitě uzavře.
Když se zamyslím nad vaším předchozím příspěvkem, nemám ponětí, proč s námi nemohou mluvit, ale s největší pravděpodobností dostanete spornou částku a to je to, na čem záleží.
I'm happy for you Jay 😊
You don't need to cancel the complaint, just let Jozef know when the second payment arrives and he will close the complaint accordingly.
Reflecting on your previous post, I have no clue why can't they talk to us, but you will most probably get the disputed amount and that's what matters.
Skvělá zpráva. Právě jsem dostal první platbu z druhého dne. tak asi dostanu ten druhý ze včerejška.
Ruším svou reklamaci s jackpotovým kolem
Great news. I just got the first payment from the other day. so I guess I will get the other one from yesterday.
I will cancel my complaint with jackpot wheel
Aktualizace: Jsem v kurzu.....Právě jsem také uzavřel tento účet. Jakmile vyhrajete, budete muset pokračovat v ukládání, dokud nedostanou vaše výhry zpět plus! Zapomeňte na další výhru. Jsou pod kontrolou
Měl jsem dost... #2 dolů
Update: I am on a roll.....I just closed this account also. Once you win you will have to keep depositing until they get your winnings back plus! Forget about winning again. They are in control
I had enough.. #2 down
Ahoj znovu!
no, řekl bych, že to není nejlepší zpětná vazba pro kasino.
Zajímalo by mě, jak přesně jste byli povzbuzeni k opětovnému uložení?
Hello again!
well, not the best feedback for the casino, I'd say.
Still, how exactly you were encouraged to deposit again, I wonder?
Odevzdal bych výběr a okamžitě přestal hrát.
Ale to jsem asi jen já.
I would submit the withdrawal and stop playing immediately.
But it's probably just me.
Nenazval bych se vášnivým hráčem, takže to pro mě není velký problém.
I would not call myself a passionate player so it's not a big deal for me.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.