před 2 roky
Jak jste řekl, jste velmi blízko další stížnosti - v tom s vámi souhlasím.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
0
Jak jste řekl, jste velmi blízko další stížnosti - v tom s vámi souhlasím.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
STÍŽNOST PODÁNA.
Dnes jsem měl z tohoto místa dost běhání!
Další zástupce chatu říká, že teď potřebují všechny dokumenty, protože mám duplicitní soubory. CO? To je úplně šílené. Nemají žádné duplicitní soubory, protože jsem je nikdy neposlal. Všechno, co chtěli, bylo moje selfie ID, které jsem poslal, a teď tohle... Tohle místo hraje hry...
COMPLAINT SUBMITTED.
I had enough runaround from this place today!
Another chat rep says now they need all documents because I have duplicate files. WHAT? That is totally insane. They have no duplicates files because I never sent them. All they wanted was my selfie ID which I sent and now this.. This place is playing games...
Vím, že to nezní moc uklidňujícím způsobem, ale myslím si, že je dobře, že náš tým pro stížnosti mohl mít šanci to prošetřit.
I know it does not sound much comforting, but I think it's good that our Complaint Team could have a chance to investigate.
Zdá se, že všechna kasina s tímto vedením mají sporné hodnocení. Kéž bych si toho všiml před připojením.
Vidím další příspěvky, které říkají, že mají skvělé bonusy, ale k čemu jsou všechny ty skvělé bonusy, když si nemůžete vyzvednout své výhry.
Seems like all the casinos with this management has a questionable rating. I wish I noticed this prior to joining.
I see other posts saying that they have great bonuses but what good is all the great bonuses if you can't collect your winnings.
Jo, bohužel je ve skupině asi 20 kasin a všechny jsou na tom kvalitativně víceméně stejně. Žádný z nich opravdu nezáří.
Yeah, unfortunately there are about 20 casinos in the group and all of them are more or less the same in terms of quality. None of them really shines.
Dnes jsem se přihlásil a potřetí znovu zrušili můj čekající výběr. Nyní čekáme přes 3 týdny
Inicioval jsem další výběr a toto je e-mail, který jsem dostal do 1 minuty. Toto místo je cirkus. (A) Poprvé jsem poslal své ID a bylo mi řečeno, že jsem schválen. (B) Svůj výběr můžete kdykoli zrušit. Máte na to více než 48 hodin. To nezmizí. Jaké zpackané kasino!
Ahoj Jayi,
Gratulujeme!
Váš výběr ve výši 1 989,78 $ odeslaný 23. 6. 2022 6:54 (americký východní standardní čas) zpracovává naše účetní oddělení.
Pokud požadujete zrušení, máte na to 48 hodin.
Pro váš PRVNÍ VÝBĚR budeme potřebovat, abyste odeslali selfie, kde držíte svůj průkaz totožnosti.
Těšíme se na setkání s Vámi.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
E-mail: support@jackpotwheel.com | Bezplatná linka: 1 844 236 8582
Today I signed in and they reversed my pending withdrawal again 3rd time. Over 3 weeks waiting now
I initiated another withdrawal and this is the email I got within 1 minute. This place is a circus. (A) I sent my id the first time and I was told I was approved. (B)You can reverse your withdrawal at anytime. You have more than 48 hours to do so. That doesn't go away. What a messed up casino!
Hi Jay,
Congratulations!
Your withdrawal of $1,989.78 submitted at 6/23/2022 6:54 AM (US Eastern Standard Time) is being handled by our accounts department.
Should you require a reversal, you have 48 hours to do so.
For your FIRST WITHDRAWAL we’ll need you to please submit a selfie where you’re holding your ID.
We look forward to hearing from you.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
Email: support@jackpotwheel.com | Toll-free: 1 844 236 8582
Standard terms and conditions apply
Ahoj.
Selfie, kde držíte ID, je trochu něco jiného než jen schválená ID, to určitě víte.
Chcete to poslat?
Dále se podívejme, zda se kasino připojí ke konverzaci o stížnosti. 🤔
Hello.
Selfie where you hold the ID is a bit different than just an approved ID, I'm sure you know.
Care to send it?
Furthermore, let's see if the casino joins the complaint conversation. 🤔
To je přesně to, co jsem poslal. Moje selfie držící můj průkaz totožnosti. Vždycky mě zajímalo, proč to někteří chtějí v tomto formátu s vaším ID s vaší fotkou. Zdá se mi to trochu moc. Proč nestačí jen vaše ID a některá kasina vám také umožňují zablokovat vaše ID čísla. Teď je to úplně nový rozhovor. Zpět k mému průkazu a selfie. Byl jsem schválen, alespoň to mi řekl jeden zástupce.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
To je přesně to, co jsem poslal. Moje selfie držící můj průkaz totožnosti. Vždycky mě zajímalo, proč to někteří chtějí v tomto formátu s vaším ID s vaší fotkou. Zdá se mi to trochu moc. Proč nestačí jen vaše ID a některá kasina vám také umožňují zablokovat vaše ID čísla. Teď je to úplně nový rozhovor. Zpět k mému průkazu a selfie. Byl jsem schválen, alespoň to mi řekl jeden zástupce.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Ahoj,
je obrovský rozdíl, pokud můžete poskytnout své selfie, na kterém máte v ruce svůj průkaz totožnosti, znamená to, že jste to skutečně vy, kdo má kdykoli přístup k průkazu totožnosti. To znamená, že to není řekněme váš soused, který si vaši kartu „půjčil" na podporu druhého účtu.
Dobře, teď to vypadá o krok blíž.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Ahoj,
je obrovský rozdíl, pokud můžete poskytnout své selfie, na kterém máte v ruce svůj průkaz totožnosti, znamená to, že jste to skutečně vy, kdo má kdykoli přístup k průkazu totožnosti. To znamená, že to není řekněme váš soused, který si vaši kartu „půjčil" na podporu druhého účtu.
Dobře, teď to vypadá o krok blíž.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Ano, rozumím. Většina kasin, ve kterých jsem hrál, nepotřebovala ID a selfie. MIMOCHODEM. Co se stane s ID hráče, když kasino jde z kopce a zavře se???? nebo má špatnou pověst!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Už se to nějakou dobu vleče, doufejme, že je to poslední krok k tomu, abyste dostali své peníze.
This has been dragging on a while now let’s hope this is the final step to you receiving your cash.
Ano, rozumím. Většina kasin, ve kterých jsem hrál, nepotřebovala ID a selfie. MIMOCHODEM. Co se stane s ID hráče, když kasino jde z kopce a zavře se???? nebo má špatnou pověst!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Toto je velmi specifická otázka.
Jsem si jistý, že všechna kasina musí uchovávat osobní údaje v souladu s postupem GDPR. Ale upřímně, to je otázka pro kasino samotné, řekl bych.
This is a very specific question.
I'm sure that all casinos must store personal data in accordance with the GDPR procedure. But honestly, this is a question for the casino itself, I'd say.
Rozhodl jsem se je kontaktovat prostřednictvím chatu. Řekli mi, že musím poslat více dokumentů, abych dostal svůj výběr. Řekl jsem, že když jsem vyhrál tyto peníze, dostal jsem e-mail, že vše, co potřebujete, bylo moje ID. Tak jsem jim poslal, co chtěli, spolu s dokladem o dokončeném ověření totožnosti. Uvidíme, co se stane teď!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
Bohužel se nekoná žádné překvapení:
"Rádi bychom požádali kasino o odpověď na tuto stížnost. Prodlužujeme časovač o 7 dní. Pokud kasino neodpoví ve stanoveném časovém rámci, uzavřeme stížnost jako 'nevyřešenou'."
Sadly, there is no surprise:
"We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’."
Rozhodl jsem se je kontaktovat prostřednictvím chatu. Řekli mi, že musím poslat více dokumentů, abych dostal svůj výběr. Řekl jsem, že když jsem vyhrál tyto peníze, dostal jsem e-mail, že vše, co potřebujete, bylo moje ID. Tak jsem jim poslal, co chtěli, spolu s dokladem o dokončeném ověření totožnosti. Uvidíme, co se stane teď!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
Zdá se mi, že to protahují tak dlouho, jak je to možné, pravděpodobně doufají, že stažení zrušíte. Momentálně se ověřuji v kasinu, o jehož ověření jsem požádal před vkladem. Poslal jsem jim fotku svého pasu 3x svůj doklad o adrese pdf a snímek obrazovky a přední a zadní stranu mé debetní karty s chybějícími prostředními 6 čísly a zadní stranu bankovní karty s překrytým CVV. Nebudu hrát v kasinu, které mi nedovolí ověřit před hraním. Ještě poslední krok a doufejme, že dostanete své 💵
Seems to me they are dragging it out as long as possible probably hoping you will reverse the withdrawal. I’m currently getting verified at a casino I asked to be verified before I deposit. I sent them a photo of my passport x3 my proof of address pdf and screenshot and front and back of my debit card with middle 6 numbers missing and back of bank card with CVV covered. I won’t play at a casino that won’t let me verify before I play. One last step and hopefully you will get your 💵
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.