FórumKasinaJackpot Wheel Casino - všeobecná diskuze

Jackpot Wheel Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Catpaw94
|
12364 zobrazení 60 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
zena5755
před 2 roky

Jak jste řekl, jste velmi blízko další stížnosti - v tom s vámi souhlasím.🙁

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

STÍŽNOST PODÁNA.


Dnes jsem měl z tohoto místa dost běhání!

Další zástupce chatu říká, že teď potřebují všechny dokumenty, protože mám duplicitní soubory. CO? To je úplně šílené. Nemají žádné duplicitní soubory, protože jsem je nikdy neposlal. Všechno, co chtěli, bylo moje selfie ID, které jsem poslal, a teď tohle... Tohle místo hraje hry...

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Vím, že to nezní moc uklidňujícím způsobem, ale myslím si, že je dobře, že náš tým pro stížnosti mohl mít šanci to prošetřit.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdá se, že všechna kasina s tímto vedením mají sporné hodnocení. Kéž bych si toho všiml před připojením.

Vidím další příspěvky, které říkají, že mají skvělé bonusy, ale k čemu jsou všechny ty skvělé bonusy, když si nemůžete vyzvednout své výhry.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Jo, bohužel je ve skupině asi 20 kasin a všechny jsou na tom kvalitativně víceméně stejně. Žádný z nich opravdu nezáří.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dnes jsem se přihlásil a potřetí znovu zrušili můj čekající výběr. Nyní čekáme přes 3 týdny

Inicioval jsem další výběr a toto je e-mail, který jsem dostal do 1 minuty. Toto místo je cirkus. (A) Poprvé jsem poslal své ID a bylo mi řečeno, že jsem schválen. (B) Svůj výběr můžete kdykoli zrušit. Máte na to více než 48 hodin. To nezmizí. Jaké zpackané kasino!

Ahoj Jayi,

Gratulujeme!

Váš výběr ve výši 1 989,78 $ odeslaný 23. 6. 2022 6:54 (americký východní standardní čas) zpracovává naše účetní oddělení.

Pokud požadujete zrušení, máte na to 48 hodin.

Pro váš PRVNÍ VÝBĚR budeme potřebovat, abyste odeslali selfie, kde držíte svůj průkaz totožnosti.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Daniel Harris

Jackpot Wheel Casino Manager


E-mail: support@jackpotwheel.com | Bezplatná linka: 1 844 236 8582

Platí standardní podmínky


Upravil Radka před 2 roky
Důvod: odkaz smazán
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Ahoj.

Selfie, kde držíte ID, je trochu něco jiného než jen schválená ID, to určitě víte.

Chcete to poslat?

Dále se podívejme, zda se kasino připojí ke konverzaci o stížnosti. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

To je přesně to, co jsem poslal. Moje selfie držící můj průkaz totožnosti. Vždycky mě zajímalo, proč to někteří chtějí v tomto formátu s vaším ID s vaší fotkou. Zdá se mi to trochu moc. Proč nestačí jen vaše ID a některá kasina vám také umožňují zablokovat vaše ID čísla. Teď je to úplně nový rozhovor. Zpět k mému průkazu a selfie. Byl jsem schválen, alespoň to mi řekl jeden zástupce.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Proof of Id Submitted nalezený na jejich webových stránkách pod Verify ID file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je přesně to, co jsem poslal. Moje selfie držící můj průkaz totožnosti. Vždycky mě zajímalo, proč to někteří chtějí v tomto formátu s vaším ID s vaší fotkou. Zdá se mi to trochu moc. Proč nestačí jen vaše ID a některá kasina vám také umožňují zablokovat vaše ID čísla. Teď je to úplně nový rozhovor. Zpět k mému průkazu a selfie. Byl jsem schválen, alespoň to mi řekl jeden zástupce.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

je obrovský rozdíl, pokud můžete poskytnout své selfie, na kterém máte v ruce svůj průkaz totožnosti, znamená to, že jste to skutečně vy, kdo má kdykoli přístup k průkazu totožnosti. To znamená, že to není řekněme váš soused, který si vaši kartu „půjčil" na podporu druhého účtu.

Dobře, teď to vypadá o krok blíž.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

je obrovský rozdíl, pokud můžete poskytnout své selfie, na kterém máte v ruce svůj průkaz totožnosti, znamená to, že jste to skutečně vy, kdo má kdykoli přístup k průkazu totožnosti. To znamená, že to není řekněme váš soused, který si vaši kartu „půjčil" na podporu druhého účtu.

Dobře, teď to vypadá o krok blíž.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, rozumím. Většina kasin, ve kterých jsem hrál, nepotřebovala ID a selfie. MIMOCHODEM. Co se stane s ID hráče, když kasino jde z kopce a zavře se???? nebo má špatnou pověst!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Už se to nějakou dobu vleče, doufejme, že je to poslední krok k tomu, abyste dostali své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už se to nějakou dobu vleče, doufejme, že je to poslední krok k tomu, abyste dostali své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, díky...doufám!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, rozumím. Většina kasin, ve kterých jsem hrál, nepotřebovala ID a selfie. MIMOCHODEM. Co se stane s ID hráče, když kasino jde z kopce a zavře se???? nebo má špatnou pověst!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto je velmi specifická otázka.

Jsem si jistý, že všechna kasina musí uchovávat osobní údaje v souladu s postupem GDPR. Ale upřímně, to je otázka pro kasino samotné, řekl bych.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hodiny s kolečky jackpotu právě vypršely?

Co se stane teď?

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Zkoušel jsi jim zavolat? file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rozhodl jsem se je kontaktovat prostřednictvím chatu. Řekli mi, že musím poslat více dokumentů, abych dostal svůj výběr. Řekl jsem, že když jsem vyhrál tyto peníze, dostal jsem e-mail, že vše, co potřebujete, bylo moje ID. Tak jsem jim poslal, co chtěli, spolu s dokladem o dokončeném ověření totožnosti. Uvidíme, co se stane teď!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hodiny s kolečky jackpotu právě vypršely?

Co se stane teď?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel se nekoná žádné překvapení:

"Rádi bychom požádali kasino o odpověď na tuto stížnost. Prodlužujeme časovač o 7 dní. Pokud kasino neodpoví ve stanoveném časovém rámci, uzavřeme stížnost jako 'nevyřešenou'."

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rozhodl jsem se je kontaktovat prostřednictvím chatu. Řekli mi, že musím poslat více dokumentů, abych dostal svůj výběr. Řekl jsem, že když jsem vyhrál tyto peníze, dostal jsem e-mail, že vše, co potřebujete, bylo moje ID. Tak jsem jim poslal, co chtěli, spolu s dokladem o dokončeném ověření totožnosti. Uvidíme, co se stane teď!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejdůležitější otázka zní:

Budou s námi komunikovat a spolupracovat?

Doufejme.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zdá se mi, že to protahují tak dlouho, jak je to možné, pravděpodobně doufají, že stažení zrušíte. Momentálně se ověřuji v kasinu, o jehož ověření jsem požádal před vkladem. Poslal jsem jim fotku svého pasu 3x svůj doklad o adrese pdf a snímek obrazovky a přední a zadní stranu mé debetní karty s chybějícími prostředními 6 čísly a zadní stranu bankovní karty s překrytým CVV. Nebudu hrát v kasinu, které mi nedovolí ověřit před hraním. Ještě poslední krok a doufejme, že dostanete své 💵

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky