před 3 roky
Dobrý den, počkejme na náš reklamační tým a doufejme v to nejlepší...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
1
Dobrý den, počkejme na náš reklamační tým a doufejme v to nejlepší...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
Nevím, jak vám pomoci. V podstatě jste hráli kasinové hry na webové stránce, kterou vytvořil někdo, kdo není řízen žádnou oficiální institucí. Jen se divím, že ti dokonce párkrát volali. Jen mi to říká, že by mohli být ochotni s někým probrat váš případ nebo vám nabídli bonus, protože se bojí, že byste je mohli žalovat.
I have no idea how to help you. You basically played casino games on a website that was created by someone who's not controlled by any official institution. I'm just surprised they even called you few times. It just tells me that they might be willing to discuss your case with someone or they offered you the bonus, because they're afraid you could sue them.
Jak psal Daniel dříve, v tuto chvíli není pomoci. 🙁
As Daniel wrote earlier, there is hardly any help for now. 🙁
Upřímně řečeno, pravděpodobně nebudete, protože kasino s vámi přestalo mluvit a není nikdo, komu byste si mohli stěžovat. Každopádně stále můžete uvažovat o tom, že je zažalujete. Musí mít sídlo v nějaké zemi, abyste se mohli obrátit na místní soud. Vyhráli jste spoustu peněz, takže to pravděpodobně stojí za pokus.
Můžete alespoň vše připravit s právníkem a říct jim, že pokud nezaplatí, půjdete k soudu.
Honestly, you probably won't, because the casino stopped talking to you and there's nobody you can complain to. Anyway, you can still consider suing them. Them must be based in some country so you could go to the local court. You won a lot of money so it's probably worth the try.
You can at least prepare everything with a lawyer and tell them that if they don't pay, you'll go to the court.
Věděli jste, že stále čekáme na vaši odpověď zde ve vaší stížnosti? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Prosím, podívejte se na to.
Did you know that we're still waiting for you reply here in your complaint? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Please, take a look at it.
Upřímně řečeno, toto kasino je nejvíce bezproblémové kasino, které funguje tak profesionálně. Nikdy tak jednoduché ověření problémů s bonusy. Žádná herní omezení při hraní s jedním z jejich skvělých bonusů. Měl jsem několik podstatných výběrů a každý byl v mém účtu do dvou dnů. Fantastický výběr her pro někoho, kdo hledá vše, co toto kasino může hrát. Nebudeš litovat
Honestly this casino is the most hassle free casino out there its run so professional. Never bonus problems verification so straightforward. No game restrictions when playing with one of their great bonuses. I've had multiple substantial withdrawals and every one has been in my acc within two days. Fantastic game selection for someone looking for everything this is the casino to play. You won't be sorry
Dobrý den.
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a také za uživatelskou recenzi.
Mohu vědět, jakou možnost platby používáte?
Hello threre.
Thank you for your feedback and for the user review as well.
May I know which payment option you use?
Ahoj, zajímalo by mě, jestli nějaké Aussies nedávno vyplatil Jackpot Jill? Četl jsem docela dost recenzí, kde Aussies nedostali zaplaceno a JJ nakonec zablokoval jejich účty. Můj otec měl v poslední době hromadu problémů, kvůli kterým nebyl zaplacen. Toto kasino se určitě změnilo, je něco špatně. Také poté, co uvedl své bankovní údaje, ztratil peníze ze svého bankovního účtu, který banka nyní vyšetřuje.
Hi I'm wondering if any Aussies have been paid out recently by Jackpot Jill? I've read quite a few reviews where Aussies have not been paid with JJ eventually blocking their accounts. My father has recently had heaps of trouble resulting in no payment. This casino has definitely changed there's something wrong. Also after giving his bank detail he has lost money from his bank acc which the bank is now investigating.
Nazdárek.
Přesunul jsem váš příspěvek sem, abyste měli větší šanci dostat se do kontaktu s ostatními.
Jako obvykle bych zmínil uživatelské recenze jako dobrý zdroj zpětné vazby od uživatelů .
Má tvůj otec už výhru? Protože pokud ne, poskytujeme bezplatné centrum pro řešení stížností hráčům, kteří čelí problémům.
Více podrobností zde:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Neváhejte se zeptat, zda byste mohli použít další podrobnosti nebo rady!
Hey there.
I moved your post here to give you a better chance to get in touch with others.
As usual, I would mention user reviews as a good source of user feedback.
Has your father already got the winnings? Because if not, we provide a free complaint resolution center to players facing troubles.
More details here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Don't hesitate to ask if you could use more details or hints!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.