Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaiBet.com Casino - všeobecná diskuze

iBet.com Casino - všeobecná diskuze

 od vinit
|
14 243 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 23
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s iBet.com Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Ahoj Danieli

Automaticky přeloženo:
vinit

Ahoj, potřebuješ pomoc?

Automaticky přeloženo:

Je při check-inu k dispozici bonus bez vkladu?

Automaticky přeloženo:
Estevan

Dobrý den, úplný seznam dostupných bonusů si můžete prohlédnout zde: https://casino.guru/ibet-com-casino-review#tab=js-tab-bonuses

Momentálně žádný bonus bez vkladu.

Možná existuje nějaká vánoční nebo novoroční speciální nabídka, kterou si můžete ověřit.

Automaticky přeloženo:

jak čerpat peníze

Automaticky přeloženo:
taiko90taiko

Ahoj,

pokud potřebujete pomoc s výběrem, doporučuji nejprve se zeptat zaměstnanců kasina. Použijte živý chat.

Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na nás. 🙂

Automaticky přeloženo:

Jak vybrat své peníze z Chile?

Automaticky přeloženo:
wjgjdkxp7v

Ahoj,

Vidím, že jste našli vhodné vlákno 🙂

Na tvůj problém jsem ti odpověděl zde:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/how-to-withdraw-money-from-ibet-from-chile#post-32532

Klidně mi však odpovězte zde.

Automaticky přeloženo:

ahoj, snažím se ověřit svůj účet na ibet a podařilo se mi to s id, ale pak to píše o nějakém dokumentu a nechápu, co mám dělat, někdo ví

Automaticky přeloženo:
tingbygustav

Ahoj,

laskavě se snažte poskytnout každý dokument, který kasino požaduje, jako je pas, účty za energie, bankovní historie a tak dále.

Pokud máte seznam, klidně ho sem vložte. Musíte uspět s ověřením účtu, jinak nebudou vaše výběry zpracovány.


Automaticky přeloženo:

Je pro mě nemožné vybrat své peníze, je to více než týden. Ověřil jsem svůj bankovní účet zasláním výpisu a stejně pokaždé, když provedu výběr, mají problémy s tím, že informace o mém účtu nejsou správné, což je nepravdivé, protože jsem je uvedl správně.



Automaticky přeloženo:
gonzquinterosonat

Ahoj,

Vidím, že jste stížnost již odeslali. Dejte Kristině trochu času, aby to prošla, prosím.

Viděl jsem, že jste zmínil, že jste vytvořil několik účtů, a zdá se, že jste zadali nějaké špatné informace. Víte, které informace se zdají být chybné? Řeklo vám to kasino konkrétně, prosím?

Dovolte mi říci, že většina kasin má pravidlo, že hráči mohou vytvořit nebo používat pouze jeden účet, byl bych velmi opatrný při vytváření více účtů, může vám to způsobit zbytečné problémy.

Automaticky přeloženo:
Radka

Nevytvořil jsem si několik účtů Zkoušel jsem výběr se dvěma různými bankovními účty a ani jeden nefungoval, údajně mi řekli, že moje banka peníze odmítá, proto je vrátí na můj hráčský účet ibet

Automaticky přeloženo:
Radka

RODKA, Kristina NECHÁPE MŮM PŘÍPADU, ŘÍKÁ, ŽE MUSÍM ČEKAT, AŽ SE BUDE DOSÁHNOUT VÝBĚRU- A CO JSEM UVEĎIL, JE, ŽE při výběru mi řeknou, že jsou špatně zadané bankovní údaje, že to moje banka odmítá. tyto prostředky a které byly vráceny na můj hráčský účet.

UŽ TÝDEN SE SNAŽÍM VYBRAT A NEMŮŽU

Automaticky přeloženo:

Nevytvořil jsem si několik účtů Zkoušel jsem výběr se dvěma různými bankovními účty a ani jeden nefungoval, údajně mi řekli, že moje banka peníze odmítá, proto je vrátí na můj hráčský účet ibet

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

děkuji za toto upřesnění - Kristinu jsem již informoval a věřím, že nyní situaci rozumí.

Někdy není tak snadné porozumět takovým detailům, zejména pokud je použita funkce automatického překladu.

Omlouvám se za možné nedorozumění, myslím, že teď to bude mnohem jasnější.


Automaticky přeloženo:

RODKA, Kristina NECHÁPE MŮM PŘÍPADU, ŘÍKÁ, ŽE MUSÍM ČEKAT, AŽ SE BUDE DOSÁHNOUT VÝBĚRU- A CO JSEM UVEĎIL, JE, ŽE při výběru mi řeknou, že jsou špatně zadané bankovní údaje, že to moje banka odmítá. tyto prostředky a které byly vráceny na můj hráčský účet.

UŽ TÝDEN SE SNAŽÍM VYBRAT A NEMŮŽU

Automaticky přeloženo:

Laskavě počkejte na další aktualizace, snaží se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka

Kristina ani neodpověděla na to, co jsem jí včera napsal. Kasino mi znovu posílá toto s tím, že můj výběr byl zamítnut. Právě jsem komunikoval s manažerem a ten mi řekl, abych to udělal přes Skrill nebo Neteller, ale kasino mi tuto možnost výběru nedává, kromě toho, že v těchto peněženkách nemám účet



file

Řekli mi, že musím načíst peníze přes skrill nebo neteller a že odtud mi dá možnost vybrat si přes ty peněženky

Automaticky přeloženo:
gonzquinterosonat

Prosím pochopte, že celý reklamační tým je dost vytížený, je tu 607 stížností, o které se musí postarat. Prosím, buďte trpěliví.

Jak jsem nyní pochopil, kasino po vás chce, abyste si založili účet Skrill nebo Neteller a poslali minimální vklad, aby mohla být možnost platby zaregistrována v jejich systému. To je vlastně docela obvyklé.

Automaticky přeloženo:

Toto kasino je velký podvod

Nehrajte zde, hrajte zde každý den od listopadu 2021 a nevyhrajte jednou s denními vklady 4-5krát. Bylo mi řečeno, že peníze jdou do ukrajinské banky a jaká náhoda, že celé kasino je kompletně zmanipulované a vy nemáte šanci vyhrát. Peníze jdou na podporu Ukrajiny ve válce, což je podvod. Toto kasino by mělo být na černé listině a nahlášeno z důvodu podvodu

Požaduji, aby více lidí věnovalo pozornost tomuto kasinu, protože jsou to zloději a nic jiného


Upraveno
Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky